ارزش اتریوم از 100 میلیارد دلار عبور کرد

اتریوم ارزشمندترین آلت کوین بازار رمز ارزها است که بعد از بیت کوین، بیشترین تسلط را بر بازار کریپتوکارنسی دارد. در این مقاله، به بررسی خبر رسیدن ارزش اتریوم به 100 میلیارد دلار در سال 2020 می پردازیم. ارزش اتریوم در حال حاضر بیش از 217 میلیارد دلار است. بنابراین پس از خواندن این مطلب به سادگی می توانید متوجه افزایش ارزش اتریوم و قیمت آن از سال 2020 تا 2023 بشوید.

ارزش اتریوم به 100 میلیارد دلار رسید

اتریوم ملقب به ملکه ارزهای دیجیتال است. این ارز دومین کوین برتر بازارهای مالی کریپتوکارنسی می باشد. حجم دارایی که در اکوسیستم اتریوم است، نشان دهنده گذر از مرز 100 میلیارد دلار می باشد.

به نقل از گزارش دیلی هودل، مساری در گزارش خود علاوه بر اشاره به سیر افزایشی ارزش روی پلتفرم قراردادهای هوشمند، اعلام کرده است که رشد ارزش توکن های اتریوم مبتنی بر ERC-20 از سال 2017 آغاز شده است. استیبل کوین ها، ارزهای حوزه دیفای و توکن ها کاربردی و معاملاتی را می توانیم از جمله دارایی هایی بدانیم که بر روی شبکه اتریم مشغول به فعالیت هستند.

 

رایان واتکینز

 

رایان واتکینز؛ تحلیل گر ارشد مساری در ادامه گفت:

قبلا اشاره کردم که ارزش بازار توکن‌های ERC20 برای اولین بار به ارزش اتریوم رسیده بود. این خود مهر تأییدی بر این سیر افزایشی است. این روند از زمان آغاز تا به حال ادامه دارد.

هم اکنون ارز دیجیتال اتریوم با 4.9 درصد افزایش به قیمت هر واحد 1810.87 دلار در حال معامله است. ارزش اتریوم در حدود 217 میلیارد دلار می باشد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها