استخراج اتریوم کلاسیک طرفداران بیشتری پیدا می کند

همانطور که اطلاع دارید، استخراج اتریوم با رویداد مرج به پایان خواهد رسید. کمتر از یک ماه دیگر این اتفاق خواهد افتاد و ماینرهای اتریوم باید به دنبال راه دیگری برای استخراج ارز دیجیتال باشند. اینجاست که استخراج اتریوم کلاسیک به یکی از گزینه های پر طرفدار تبدیل می شود و ماینرها می توانند از آن استقبال کنند. در این خبر کوتاه، دلایل افزایش احتمالی تقاضا برای استخراج اتریوم کلاسیک را مورد بررسی قرار می دهیم. اگر شما هم یکی از ماینرهای اتریوم هستید، می توانید از مطالب این خبر برای تشخیص مسیر آینده فعالیت خود کمک بگیرید.

 

اتریوم کلاسیک

 

دلایل افزایش علاقه ماینرها به استخراج اتریوم کلاسیک

اتر ماین (Ethermine)، بزرگ ترین استخر استخراج اتریوم است. این ماینینگ پول بزرگ، اعلام کرد که پس از رویداد مرج، دیگر از استخراج اتریوم پشتیبانی نخواهد کرد. بنابراین کسانی که در این استخر به استخراج اتریوم می پردازند، باید به دنبال گزینه دیگری برای ماینینگ باشند. در این بین، می توانیم از اتریوم کلاسیک (ETC) به عنوان محبوب ترین گزینه یاد کنیم. این شبکه همچنان با الگوریتم Ethash فعالیت می کند و امکان استخراج فیزیکی اتریوم کلاسیک را به ماینرها می دهد. بنابراین احتمالا با مرج اتریوم، تقاضا برای افزایش استخراج اتریوم کلاسیک بیشتر می شود.

این اتفاق می تواند روی شرایط کلی شبکه Ethereum Classic تاثیر بگذارد و تقاضای خرید اتریوم کلاسیک را هم افزایش دهد. با این حال این موارد سندیتی ندارند و ممکن است که شرایط بازار به گونه دیگری رقم بخورد. بنابراین کسانی که مایل به خرید اتریوم کلاسیک هستند، بهتر است که اطلاعات دقیق تری را در این باره کسب کنند. اگر شما هم یکی از این افراد هستید، می توانید مقاله خرید اتریوم کلاسیک را در صفحه اصلی سایت بیت ایمن مطالعه کنید. علاوه بر این، پیگیری اخبار اتریوم کلاسیک نیز می تواند به شما در اخذ تصمیم های بهتر کمک کند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها