سندباکس چیست؟ همه چیز درباره SAND

در پی ادغام فناوری بلاک چین با صنعت گیمینگ، بازی های مجازی محبوبی در پلتفرم های گوناگون عرضه گردید که این نوع بازی ها از محبوبیت بالایی در حوزه ارز دیجیتال برخوردار هستند. سندباکس (Sandbox)، نیز یکی از مشهور ترین این پروژه های مجازی بلاک چینی است که بر روی بلاک چین محبوب اتریوم به اجرا در می آید. در واقع می توان گفت Sandbox نرم افزاری مبتنی بر اتریوم است و دنیای بازی های مجازی غیرمتمرکز را اجرا می کند.

سازندگان می توانند دارایی ها را در سراسر جهان سندباکس طراحی، به اشتراک بگذارند و بفروشند. Sandbox metaverse نیز یکی از معدود دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که تلاش می کند پویایی بازار بازی را تغییر دهد و به سازندگان برای ارزشی که از طریق محتوای تولید شده توسط کاربر ایجاد می کند، پاداش دهد.

 

سندباکس (Sandbox) چیست؟

همانطور که توضیح کوتاهی در رابطه با سندباکس، محبوب ترین پروژه بازی بلاک چینی دادیم، جهانی مجازی است که در شبکه اتریوم اجرا می شود و کاربرد های جالبی را به کاربران خود ارائه می دهد. این اکوسیستم بازی مبتنی بر اتریوم، به افراد فعال در زمینه گیم سازی اجازه می دهد بازی های مجازی ساخته و آن ها را به فروش برسانند.

سندباکس که توسط Pixowl ایجاد شده، برای برهم زدن بازار سنتی بازی‌ ها طراحی شده است، جایی که پلتفرم‌ ها مالک و کنترل محتوای تولید شده توسط کاربر هستند، به موجب آن سازندگان و گیمرها به طور مستقیم با یکدیگر در ارتباط هستند. درواقع می توان گفت سندباکس یک جهان مجازی است که با ایجاد ارتباط عمیق تر و مستقیم میان سازندگان بازی و علاقه مندان به آن، انقلابی عظیم در عنعت گیمینگ بر پا کرد و بازی های سنتی را به کل تغییر داد.

مقاله مرتبط: متاورس چیست

 

ویژگی های Sandbox

 

ویژگی های سندباکس

سندباکس کاملا غیرمتمرکز و منبع باز است. این ویژگی باعث می شود که بازی Sandbox نسبت به صنعت بازی سازی سنتی از محبوبیت بیشتری برخوردار شود. همچنین این جهان مجازی به تمام کاربران از سراسر دنیا اجازه می دهد تا بازی های محبوب خود را بسازند، بفروشند و یا خریداری نمایند. سندباکس سه بخش اصلی دارد که در ادامه با آن ها آشنا می شویم:

VoxEdit: این بخش به کاربران این امکان را می دهد که در میان موارد دیگر، اشیاء سه بعدی را در ابرداده ها مانند افراد، حیوانات و وسایل نقلیه ایجاد و متحرک کنند. به این اشیا ASSETS یا دارایی می گوییم.

Sandbox Marketplace: این بخش بازار اختصاصی سندباکس است که کاربران می توانند دارایی های خود را آپلود کنند و به فروش برسانند.

Sandbox Game Maker: بخش بازی ساز سندباکس، به کاربران این امکان را می دهد تا تا بازی های سه بعدی را به صورت رایگان ایجاد کنند.

همچنین در بازی مجازی سندباکس شما می توانید تعدادی LAND یا زمین خریداری کنید و این زمین ها را توسعه دهید و نهایتا با فروش آن ها به کسب درآمد بپردازید.

 

قیمت سندباکس

 

قیمت سندباکس

قیمت سندباکس نیز مانند سایر رمز ارز های بازار دائما تحت تاثیر نوسانات است. اما اوج قیمتی سندباکس (معادل 8.51 دلار) در تاریخ ۰۴ آذر ۱۴۰۰ اتقاق افتاد. در حال حاضر نیز قیمت Sandbox، با نرخ 3.97 دلار احتساب می شود و تسلط بازار آن 0.20% می باشد. همچنین در زمان نوشته شدن این مقاله سندباکس با ارزش بازار ۳.۶۸ میلیارد دلار در رتبه 35 بازار قرار گرفته و حجم کل مبادلات بازار آن 3,678,060,000.00 دلار تعیین شده است. همچنین تعداد کل کوین های قابل عرضه سندباکس 3 میلیارد است که مقدار ۹۲۵.۰۵ میلیون از آن در گردش بازار می باشد.

 

خرید سندباکس

ارز دیجیتال SAND یکی از رمز ارزهای محبوب و مشهور موجود در بازار ارز دیجیتال است. افراد زیادی به خرید این ارز دیجیتال و سرمایه گذاری روی آن علاقمند هستند. از طرفی توکن SAND در گذشته هم عملکرد خوبی داشت و سودهای کلانی را به سرمایه گذاران خود داد. همین کارنامه درخشان می تواند سرمایه گذاران بیشتری را به سمت آن جلب کند. در صورتی که شما هم مایل به خرید سندباکس و سرمایه گذاری روی آن هستید، به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. ثبت نام در صرافی بیت ایمن و تکمیل احراز هویت دسترسی شما به خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف از جمله SAND را فراهم می کنند.

پس از تکمیل ثبت نام و احراز هویت در سایت صرافی بیت ایمن، به بخش کیف پول بروید و حساب خود را شارژ کنید. اگر پیش از این تجربه سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال را نداشتید بهتر است که ابتدا با مبالغ کم معاملات خود را شروع کنید. این عمل باعث می شود که به مرور زمان و انجام معاملات متعدد بیشتر با بازار و رفتارهای آن آشنا شوید. برای خرید SAND نیز می توانید به صفحه خرید و فروش سندباکس بروید و کادر سبز رنگ موجود در آن را پر کنید. با پر کردن این اطلاعات و فشردن دکمه ثبت سفارش، خرید ارز دیجیتال SAND به راحتی انجام می شود.

 

کیف پول های SAND

 

کیف پول های SAND

انتخاب یک کیف پول مناسب برای سرمایه گذاری امن و معاملات روزانه، از مهم ترین مسائل دنیای ارز دیجیتال محسوب می شود. ارز دیجیتال سندباکس به عنوان یکی از رمز ارزهای مطرح بازار نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین دلیل در این قسمت برخی از بهترین کیف پول های سندباکس را برای شما عزیزان نام بردیم. شما می توانید با نصب یکی از این کیف پول ها به راحتی ارز سندباکس را معامله و یا ذخیره کنید.

  • کیف پول لجر – Ledger ( نسخه سخت افزاری)
  • کیف پول ترزور – Trezor ( نسخه سخت افزاری)
  • تراست ولت – Trust Wallet ( نسخه نرم افزاری)
  • اتمیک ولت – Atomic Wallet ( نسخه نرم افزاری)
  • مای اتر ولت – MyEtherWallet ( نسخه نرم افزاری)

هر یک از کیف پول های دیجیتالی که در بالا نام بردیم هنگام نصب یک کلید خصوصی در اختیار شما قرار می دهند. نگهداری این کلید خصوصی باید در فضایی امن که فقط خودتان به آن دسترسی دارید انجام شود. هر کس دیگری که امکان دسترسی به کیف پول شما را پیدا کند می تواند دارایی تان را مدیریت کند.

 

جمع بندی

به طور خلاصه The Sandbox یک پلتفرم بازی است که به کاربران اجازه می دهد دنیای خود را بسازند. این پروژه مبتنی بر اتریوم است و در شبکه اتریوم به اجرا در می آید. سندباکس یک از پروژه های داغ بلاک چینی است.

پلتفرم Sandbox با ادغام صنعت بازی و بلاک چین، دروازه ای جدید به روی عرصه بازی سازی باز نمود. همچنین این پروژه کاملا غیر متمرکز است و ارتباط مستقیمی میان بازی سازان و کاربران ایجاد می کند. با کمک سندباکس این دو قشر می توانند بدون نیاز به واسطه با یکدیگر به تعامل بپردازند. لازم به ذکر است بازی ساز سندباکس به سرعت میان جامعه کریپتو جای گرفت و هر روز از محبوبیت بیشتری برخوردار می شود.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صادق
صادق
2 سال قبل

خداروشکر فعلا تو سودیم😁

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  صادق

خدا رو شکر
پر سود باشید

رامین
رامین
2 سال قبل

کدام کیف پول ها امنیت بیشتری داره ما بگیریم؟

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  رامین

کیف پول های سرد امن ترن چون به اینترنت متصل نیستن و امکان هک براشون از بین میره