بازیکنان در انتظار لیست شدن ارز همستر هستند

چند روزی است که تیم توسعه دهنده بازی همستر کامبت اعلام کرده است که انتظارها به پایان رسیده و قرار است در تاریخ 26 سپتامبر (5 مهر) رمز ارز همستر لیست شود. با در نظر داشتن این موضوع از آنجایی که تنها چند روز تا لیست شدن این رمز ارز زمان باقی است و توسعه دهندگان اعلام کرده‌اند که فصل اول بازی همستر در تاریخ 20 سپتامبر به پایان می‌رسد بازیکنان در تکاپوی فعالیت در این بازی هستند تا بتوانند از آخرین فرصت‌های خود استفاده کنند و سکه‌های بیشتری دریافت کنند.

با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید که بازی همستر کامبت آیتم‌های متعددی برای افزایش سکه‌ها طراحی کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کد مورس و کارت‌های همستر اشاره کرد. به صورت کلی کد مورس و کارت‌های مخفی روزانه توسط کانال تلگرامی همستر منتشر می‌شود از همین رو با پیدا کردن کارت‌های مخفی و وارد کردن کد مورس می‌توانید سکه‌های زیادی کسب کنید و از آخرین فرصت‌های خود استفاده کنید.

البته بهتر است بدانید که تیم توسعه دهنده بازی همستر اعلام کرده است که تنها به تعداد سکه‌های همستر دقت نمی‌کند بلکه تمامی دستاوردهای شما را معیار قرار می‌دهد و براساس آن‌ها به شما توکن Hamester می‌دهد. برهمین اساس در روزهای باقی مانده نباید تمام تمرکز خود را بر روی سکه‌های همستر بگذارید بلکه باید به تمام آیتم‌های درون بازی توجه کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها