شاخص ترس و طمع در ناحیه بحرانی

شاخص ترس و طمع، یکی از شاخص های قابل توجه بازار ارز دیجیتال است. این شاخص، وضعیت احساسات سرمایه گذاران در موقعیت های مختلف بازار را به ما می گوید. بررسی احساسات سرمایه گذاران نیز، می تواند اطلاعاتی را به ما بدهد که در تصمیم گیری هایمان تاثیرات مثبتی بگذارد. بر این اساس، بررسی شاخص ترس و طمع (F&G) می تواند برای بسیاری از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال مهم و مفید باشد. از این رو، ما در این مقاله، این شاخص را در بازه های روزانه، هفتگی و ماهانه بررسی می کنیم تا اطلاعات خوبی را از آن بگیریم.

 

شاخص ترس و طمع بیت کوین

 

شاخص ترس و طمع به 20 رسید!

عدد نمودار شاخص ترس و طمع بیت کوین، امروز به 20 رسید و پایین ترین عدد را در مقایسه با روز، هفته و ماه گذشته به ثبت رساند. روز گذشته، شاخص F&G عدد 21 را نشان می داد و فرق چندانی با امروز نداشت. هفته گذشته و ماه گذشته نیز، اعداد 28 و 31 روی نمودار این شاخص به چشم می خورد. تمامی این اعداد و ارقام، نشان از ترس سرمایه گذاران نسبت به وضعیت فعلی بازار دارند. با این حال اعداد 20 و 21، ترس شدید سرمایه گذاران را نشان می دهند و بار آن ها نسبت به 28 و 31 به مراتب منفی تر است. از این رو، با رسیدن قیمت بیت کوین به زیر سطح 20 هزار دلار، ترس سرمایه گذاران شدید تر از قبل شده است. اکنون برخی از تحلیلگران امکان کاهش قیمت بیت کوین تا سطح 15 هزار دلار را هم در نظر می گیرند.

از طرفی، برخی دیگر از تحلیلگران، ترس شدید سرمایه گذاران و ضرر هولدرهای بلند مدت بیت کوین را یک سیگنال برای بازگشت روند در نظر می گیرند. بنابراین، نظرات مختلفی در رابطه با شرایط فعلی وجود دارد و پیش از هر تصمیمی، باید از احتمالات موجود آگاه باشید. آگاهی از وضعیت بازار و احتمالات موجود برای آن، می تواند به شما کمک کند که تصمیم بهتری درباره سرمایه گذاری خود بگیرید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها