دریافت ایردراپ هاپ پروتکل Hop

پل میان زنجیره ای هاپ پروتکل (Hop Protocol) دیروز ضمن رونمایی از توکن حاکمیتی خود با نماد HOP، ایردراپ خود را نیز میان کاربران واجد شرایط انجام داد. در این ایردراپ حدود 54.8 میلیون واحد HoP بین 145,329 آدرس کیف پول توزیع شد.

به نقل از کوین دسک، هاپ پروتکل (Hop Protecol) یکی از روش ها برای اتصال راهکارهای مقیاس پذیری لایه دوم به یکدیگر و فراهم سازی تجربه کاربری بهتر هنگام انتقال رمزارزها است که قرار است به زودی پشتیبانی از راهکارهای آپتیمیسم و آربیتروم را آغاز کند.

مطابق گزارش های پیشین کوین دسک، قرار بود رونمایی از توکن حاکمیتی این پل میان زنجیره ای و ایردراپ اولیه آن انجام پذیرد. مطابق اعلام رسمی هاپ پروتکل، این مهم 20 خرداد به وقوع پیوست و توکن های ایردراپ HOP اکنون قابل برداشت هستند. گزارش ها حاکی از این است که تعداد 54.8 میلیون واحد HOP بین 145,329 کاربر واجد شرایط توزیع شد. گفتنی است عرضه کل توکن HOP برابر 1 میلیارد واحد در نظر گرفتند. در حال حاضر قیمت هر توکن HOP در صرافی یونی سواپ برابر 10 سنت است.

HOP

 

چه کسانی می توانند ایردراپ HOP را دریافت کنند؟

 

  1. کاربرانی که حداقل 2 تراکنش به ارزش 1000 دلار در پل (بریج) این پروتکل انجام دادند.
  2. تامین کنندگان نقدینگی و باندرها (bonder) تا قبل از زمان اسنپ شات. باندر به کسانی می گویند که نقدینگی لازم وثیقه قراردادهای هوشمند جهت انتقال معادل توکن ها در زنجیره های مختلف را فراهم می آورند.
  3. تعداد 500 حساب کاربری دیسکورد و 79 حساب توییتر که در روزهای نخست فعالیت این پروتکل، به تبلیغ آن پرداختند.
  4. همکاران و شرکای خارجی هاپ پروتکل 
  5. کاربران پلتفرم Authereum

 

شایان ذکر است که اسنپ شات در تاریخ 1 آپریل (12 فروردین) گرفته شده است.

 

ایردراپ

 

نحوه دریافت ایردراپ هاپ پروتکل (HOP)

جهت آگاهی از واجد شرایط بودن خود و همچنین دسترسی به توکن های HOP ایردراپ شده باید به آدرس app.hop.exchange مراجعه کنید و کیف پول خود را متصل کنید. سپس از گوشه بالا سمت صفحه بر روی دکمه Connect a wallet کلیک کنید. در این قسمت چند گزینه برای اتصال کیف پول شما وجود دارد. از جمله آنها می توان به اتصال کیف پول متامسک و استفاده از QR کد روش Connect a Wallet اشاره کرد. در این صفحه میزان توکن HOP تعلیق گرفته به آدرس شما مطابق شکل زیر نمایش داده خواهد شد.

 

***

 

شایان ذکر است کاربران واجد شرایط تا 6 ماه مجاز به برداشت (Claim) توکن های ایردراپ هستند.

 

هاپ پروتکل چیست؟

شبکه اصلی اتریوم برای پرداخت های روزانه و کم حجم و همچنین ورود کاربران جدید مناسب به نظر نمی رسد. کارمزد زیاد گس می تواند حتی مشتاق ترین افراد به کریپتو را از فعالیت در اتریوم منصرف کند و برای شرایط کنونی این شبکه، لازم است راهکارهای مقیاس پذیری بیشتری اندیشیده شود. چندین شبکه لایه دوم مثل آپتیمیزم (Optimism) و آربیتروم (Arbitrum) وجود دارد که امنیت لایه اول اتریوم را در خود دارند. زنجیره های جانبی نظیر پالیگان، پلتفرم های مهمی برای مقایس پذیری و توسعه زیرساخت اتریوم محسوب می شوند. اما ارتباط میان لایه های مختلف چگونه صورت می گیرد؟ 

اگرچه داشتن تمام این راهکارهای لایه دوم بسیار سودمند است، اما برگشتن به لایه اول برای ورود به یکی دیگر از لایه های دوم، به نوعی با اهداف راهکارهای لایه های دوم همخوانی ندارد. اینجاست که پل ها (Bridge) به میدان می آیند و فعالیت های میان زنجیره ای (Cross Chain) لایه اول به لایه دوم، لایه دوم به لایه دوم و لایه دوم به لایه اول را تسهیل می سازند. اگر شبکه های مقیاس پذیر را بررسی کنید، متوجه میشوید که این شبکه ها، هزینه  زیاد گس که هنگام استفاده از اتریوم متحمل می شدید را کم کردند.

هاپ پروتکل (Hop Protocol) یکی از روش ها برای متصل کردن راهکارهای مقیاس پذیری مختلف به یکدیگر و فراهم کردن تجربه کاربری بهتر هنگام انتقال رمزارزها است. در حال حاضر هاپ پروتکل از انتقال اتر، USDC، متیک، دای و USDT در شبکه های اصلی این رمزارزها، پالیگان، آپتیمیزم، آربیتروم و xDai پشتیبانی می کند. استفاده از هاپ همچنین به شما این امکان می دهد تا بدون دوره انتظار 7 روزه بتوانید سرمایه خود را از راهکار Optimistic Rollups برداشت کنید.

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها