نیمی از هولدرهای دوج کوین همچنان در سود هستند

دوج کوین در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرد و مجددا احیا شد. این ارز دیجیتال که در ابتدا یک شوخی کریپتویی با ساتوشی ناکاموتو بود، به مرور به یکی از پرطرفدارترین رمز ارزهای بازار کریپتوکارنسی تبدیل شد. در چند ماه اخیر حال و روز DOGE نیز همانند سایر رمز ارزهای مطرح بازار چندان خوش نیست. با این حال طبق اطلاعات درون زنجیره ای این ارز دیجیتال، هنوز هم نصف هولدرهای دوج کوین در سود هستند. بسیاری از ارزهای دیجیتال از جمله شیبا و ماتیک علی رغم رشد قیمت بسیار زیاد در طول این ماه ها، از این نظر عقب تر از دوج کوین هستند. در این مقاله وضعیت فعلی هولدرهای دوج کوین را شرح می دهیم و در آخر آن را با شیبا مقایسه می کنیم.

 

قیمت دوج کوین

 

سود 50% هولدرهای دوج کوین در قیمت فعلی

امروز 4 جولای 2022 می باشد و قیمت دوج کوین معادل 0.066 دلار است. این رقم با سقف قیمت DOGE فاصله بسیار زیادی دارد و حدود 80% کمتر می باشد. با این حال طبق اطلاعات آن چین، 50% هولدرهای دوج کوین در قیمت فعلی در سود هستند. مابقی هولدرهای این ارز دیجیتال نیز عموما در ضرر هستند و درصد کمی از آن ها هم در نقطه سر به سر (Break-even) قرار دارند. به طور دقیق تر، 46 درصد هولدرهای دوج کوین در قیمت فعلی در ضرر هستند و میانگین سفارش های خرید آنان بیشتر از این مبلغ است. تنها 4 درصد از هولدرها دچار سود یا ضرر نشدند و میانگین خرید آن ها با قیمت فعلی بازار در یک سطح قرار دارد.

جالب است بدانید که 64 درصد از هولدرها، بیش از یک سال پیش خریدهای خود را انجام دادند و به همین خاطر در سود هستند. 31 درصد نیز در 12 ماه اخیر به جمع هولدرهای دوج کوین اضافه شدند و تنها 5 درصد از سرمایه گذاران کمتر از 1 ماه است که دوج کوین را هولد می کنند. این پنج درصد احتمالا کسانی هستند که می خواهند با خرید در کف قیمتی، سود بلند مدتی را برای خود به ارمغان آورند. چنین رفتاری در صورت توجه به تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال و اتفاقات احتمالی بازار، می تواند حرفه ای تلقی شود. البته که شاخص ترس و طمع عدم رغبت سرمایه گذاران به خرید در کف قیمتی را نشان می دهد و بیشتر به سمت ناحیه «ترس شدید» تمایل دارد.

 

وضعیت هولدرهای شیبا چگونه است؟

شیبا اینو یا همان شیبای معروف نیز یکی دیگر از میم کوین های مطرح و پرطرفدار بازار است. این ارز دیجیتال 5 رتبه پایین تر از دوج کوین و در جایگاه 15 ام بازار قرار دارد. با رشد خفیف قیمت شیبا در روزهای اخیر، وضعیت هولدرهای آن کمی بهتر شد و ضرر درصد زیادی از این افراد از بین رفت. اکنون قیمت شیبا 0.00001 دلار است و در این قیمت 22 درصد از هولدرهای این ارز دیجیتال همچنان در سود هستند. 4 درصد از این افراد در نقطه سر به سر قرار دارند و 74 درصد باقی مانده ضرر کرده اند! این اعداد و ارقام در مقایسه با وضعیت هولدرهای دوج کوین اصلا تعریفی ندارد.

با این حال باید این را هم در نظر بگیرید که تنها 22 درصد از هولدرهای شیبا بیش از 1 سال شیبا را هولد کردند. مابقی در یک سال اخیر به سمت این ارز دیجیتال آمدند و باید صبر بیشتری برای جبران ضرر و کسب سود به خرج دهند. درصد موفقیت هولدرهای دوج کوین نیز به مرور زمان بیشتر می شود و هولدرهای بیشتری در موقعیت سود قرار می گیرند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها