جزئیات ایردراپ همستر کامبت اعلام شد

در تاریخ 22 سپتامبر، پس از پایان فصل اول بازی همستر کامبت، یک پیام مهم در کانال تلگرام رسمی این پروژه منتشر شد. این پیام به مرور رویدادها و دستاوردهای بازی در ماه‌های اخیر پرداخت. کل عرضه توکن‌های همستر کامبت به 100 میلیارد توکن محدود شده است که قرار است 75 درصد آن بین اعضای جامعه بازی توزیع شود. از این میزان، 60 میلیارد توکن در ایردراپ فصل اول توزیع و بلافاصله در دسترس قرار خواهد گرفت.

از توکن‌های توزیع‌شده در این ایردراپ، 88.75 درصد آن بلافاصله قابل برداشت است و 11.25 درصد باقی‌مانده نیز 10 ماه پس از لیست شدن همستر در صرافی‌ها آزاد خواهد شد. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، قرار است 15 میلیارد توکن همستر در پایان فصل دوم این بازی به صورت ایردراپ توزیع شود.

از 26 مارس 2024 تا پایان فصل اول، بیش از 300 میلیون نفر به ربات تلگرام همستر پیوستند، که از این تعداد 131 میلیون نفر واجد شرایط برای شرکت در ایردراپ 26 سپتامبر شناسایی شدند. در همین حین، 2.3 میلیون نفر به دلیل تقلب از این رویداد حذف شدند. علاوه بر این، تا پایان مهلت تعیین‌شده برای انتخاب روش برداشت توکن‌های همستر در 21 سپتامبر، بیش از 30.6 میلیون نفر هیچ روشی برای برداشت انتخاب نکردند.

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها