نحوه برداشت و انتقال همستر کامبت به تون کیپر و آموزش خرید و فروش Hamster در بیت ایمن

بعد از ماه‌ها شایعه و ناامیدی از بازی همستر کامبت، خبر لیست شدن این توکن در منابع معتبر اعلام شد. همستر کامبت یک مینی بازی تلگرامی است که در چند ماه اخیر با وعده‌ای که می‌توانید توکن‌های همستری خود را به پول تبدیل کنید، توجه کاربران زیادی را در گوشه و کناردنیا برای خود جلب کرده است.
این بازی با طراحی رابط کاربری ساده و آسان توانسته محبوبیت خود را نسبت به دیگر بازی‌های تلگرامی افزایش دهد اگر دقت کنید هر کاربری با حساب تلگرامی خود می‌تواند این بازی در موبایل خود استارت بزند با این حال وعده فروش توکن‌های همستری و بدست آوردن سرمایه نیز بی‌تاثیر نبوده است.

 

آموزش دریافت توکن همستر

 

آموزش دریافت توکن همستر

پس از اعلام خبر لیست شدن ارز همستر کامبت کاربرانی که در این بازی شرکت کرده‌اند به دنبال راهی برای برداشت ارز همستر می‌باشند تا بتوانند با فروش دارایی‌های خود درآمد کسب کنند. با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید که تیم توسعه دهنده بازی همستر از مدت‌ها قبل فکر این روز را کرده بود و گزینه اتصال کیف پول ارز دیجیتال را به بازی همستر کامبت اضافه کرده بود تا شرکت کنندگان بتوانند بازی را به کیف پول ارز دیجیتال متصل کنند.

بنابراین در صورتی که کاربران کیف پول ارز دیجیتال را به بازی همستر کامبت نصب کنند، هر زمان توکن همستر لیست شود رمز ارزهای به دست آمده از بازی به صورت اتومات درون کیف پول های ارز دیجیتال قرار می‌گیرد. از همین رو در این مقاله قصد داریم نحوه اتصال کیف پول ارز دیجیتال به بازی همستر کامبت را به شما آموزش دهیم تا بتوانید پس از عرضه همستر، توکن های خود را برداشت کنید.

 

آموزش اتصال کیف پول توکن کیپر به ربات همستر کامبت

 

آموزش اتصال کیف پول توکن کیپر به ربات همستر کامبت

برای متصل کردن بازی همستر کامبت به کیف پول ارز دیجیتال ابتدا باید وارد بازی همستر شوید سپس در میان تمامی بخش‌های متفاوت این بازی، بر روی گزینه Airdrop کلیک کنید. از همین رو صفحه ایردراپ همستر به شما نمایش داده می‌شود، به صورت کلی در بخش ایردراپ گزینه‌های متفاوتی وجود دارد و بازی به شما نشان می‌دهدکه چه صرافی هایی از همستر پشتیبانی می‌کنند. البته در میان تمام این گزینه‌ها یک گزینه به نام On-chain airdrop در نظر گرفته شده است و با انتخاب آن صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود.

در بخش On-chain airdrop یک سری توضیحات در خصوص بازی به شما داده شده است، از همین ابتدا باید به صورت کامل توضیحات را مطالعه کنید سپس برای اتصال کیف پول ارز دیجیتال به این بازی گزینه Connect wallet را انتخاب کنید. در این صورت بازی یک سری کیف پول هایی که از شبکه تون پشتیبانی می‌کنند را به شما پیشنهاد می‌دهد که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به کیف پول تلگرام و تون کیپر اشاره کرد. البته از آنجایی که در چندین سال اخیر پیام رسان تلگرام محدودیت‌هایی برای کاربران ایرانی اعمال کرده، بهتر است از این کیف پول استفاده نکنید زیرا ممکن است با مشکلات عمده‌ای روبرو شوید.

با در نظر داشتن این موضوع باید بگوییم کیف پول تون کیپر برای برداشت همستر بهترین گزینه است. از همین رو با انتخاب این گزینه بازی شما را به کیف پول تون کیپر ارجاع می‌دهد و برای اینکه بتوانید بازی همستر را به کیف پول تون کیپر متصل کنید یک سری توضیحات به شما می‌دهد برهمین اساس پس از مطالعه توضیحات، باید گزینه Connect wallet را انتخاب کنید. در این صورت ولت تون کیپر به شما اعلام می‌کند که برای متصل شدن به بازی همستر و امنیت بیشتر باید رمزی که برای کیف پول در نظر گرفته‌اید را وارد کنید از همین رو پس از وارد رمز کیف پول اتصال شما انجام می‌شود. بنابراین هر زمان همستر لیست شد توکن های شما به صورت اتومات به کیف پول تون کیپر منتقل می‌شود.

 

خرید تون کوین

اکنون که با روش اتصال بازی همستر به کیف پول تون کیپر آشنا شدید بهتر است بدانید که پروژه همستر کامبت بر روی بستر تون (The Open Network) راه اندازی شده است از همین رو باید کارمزد انتقال همستر را با تون کوین پرداخت کنید. با در نظر داشتن این موضوع برای انتقال همستر به کیف پول تون کیپر ابتدا باید در ولت خود ارز تون کوین داشته باشید تا بتوانید رمز ارزهای خود را برداشت کنید.

بنابراین برای خرید تون کوین باید به سراغ صرافی هایی بروید که از این رمز ارز پشتیبانی می‌کنند البته از آنجایی که شبکه و ارز تون از ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار است بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال این توکن را به لیست رمز ارزهای خود اضافه کرده‌اند. در این بین صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز مدتی است از ارز تون کوین پشتیبانی می‌کند، برهمین اساس تنها با گذراندن روند ثبت نام و احراز هویت می‌توانید به خریداین رمز ارز در صرافی بیت ایمن بپردازید سپس ارز TON را به کیف پول خود انتقال دهید تا برداشت همستر انجام شود.

 

نحوه واریز همستر از کیف پول تون کیپر به صرافی بیت ایمن

 

نحوه واریز همستر از کیف پول تون کیپر به صرافی بیت ایمن

پس از لیست شدن ارز همستر کامبت صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن قصد دارد این رمز ارز را به لیست ارزهای دیجیتال خود اضافه کند. از همین رو در صورتی که بخواهید رمز ارزهای به دست آمده از بازی را به فروش بگذارید می‌توانید توکن همستر را به صرافی بیت ایمن انتقال دهید با در نظر داشتن این موضوع برای انتقال ارز همستر کامبت به ابت پلتفرم معاملاتی ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در بیت ایمن شوید البته اگر در صرافی بیت ایمن ثبت نام نکرده‌اید ابتدا باید روند ثبت نام و احراز هویت را بگذرانید از همین رو پس از ورود به حساب کاربری در سمت راست باید گزینه واریز را انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه 5 آیتم متفاوت به نام‌های دارایی‌ها، برداشت، واریز، واریز شناسه دار و اطلاعات بانکی به شما نمایش داده می‌شود که در میان آن‌ها باید گزینه واریز را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود البته دقت کنید که این صفحه به دو بخش واریز تومانی و واریز کوین تقسیم می‌شود. از همین رو برای انتقال ارز همستر باید در قسمت واریز کوین، نام همستر را سرچ کنید سپس به انتخاب شبکه این رمز ارز بپردازید. البته از آنجایی که ارز همستر بر روی بستر شبکه تون راه اندازی شده است شما تنها یک انتخاب دارید که آن هم شبکه تون است.

با در نظر داشتن این موضوع پس از انتخاب شبکه تون باید بر روی گزینه دریافت آدرس واریز، کلیک کنید، با انتخاب این گزینه هشداری به شما نمایش داده می‌شود، زیرا شبکه TON جزو آدرس‌های تگ دار است، البته افرادی آن را با نام کامنت (Comment) و ممو نیز می‌شناسند. از همین رو باید به صورت دقیق هشدار را مطالعه کنید سپس تیک مسئولیت وارد نکردن کامنت را می‌پذیرم را فعال کنید و بر روی گزینه تایید کلیک کنید. از همین رو آدرس واریز و تگ ممو برای شما نمایش داده می‌‎شود، در این صورت باید آدرس واریز و تگ ممو همستر را کپی کرده و در کیف پول تون کیپر وارد کنید.

پس از کپی آدرس و کد ممو باید وارد نرم افزار تون کیپر شوید و نام ارز Hamster Kombat را سرچ کرده و گزینه Send را انتخاب کنید. از همین رو برای برداشت همستر از کیف پول تون کیپر صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود که در این بخش باید آدرس و تگ ممو کپی شده از صرافی بیت ایمن را وارد کنید و به انتخاب گزینه Continue بپردازید. سپس مقدار همستری که قصد دارید به صرافی بیت ایمن واریز کنید را انتخاب کنید تا انتقال شما انجام شود.

 

نحوه خرید و فروش همستر کامبت در صرافی بیت ایمن

 

نحوه خرید و فروش همستر کامبت در صرافی بیت ایمن

پس از لیست شدن ارز همستر کامبت و انتقال آن از کیف پول تون کیپر به بیت ایمن در صورتی که بخواهید ارزهای به دست آمده از بازی را به فروش بگذارید صرافی ارز دیجیتال بیت این دو راه متفاوت پیش پا شما قرار می‌دهد. از همین رو می‌توانید بر اساس استراتژی معاملاتی که در نظر دارید از این دو راه استفاده کنید. اکنون ممکن است این سوال برایتان به وجود آید که دو راه معاملاتی که صرافی بیت ایمن در نظر گرفته است چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که روش‌های معاملاتی صرافی بیت ایمن شامل معاملات آسان و حرفه‌ای است. معاملات آسان که تعدادی از سرمایه گذاران و معامله گران آن را به عنوان مارکت اوردر (Market Order) نیز می‌شناسند یکی از روش‌های خرید و فروش در بازارهای مالی است. به صورت کلی گاهی اوقات بازار ارزهای دیجیتال با نوسانات زیادی روبرو است و افراد می‌خواهند که به سرعت معامله انجام دهند، در این صورت از معاملات آسان استفاده می‌کنند. با در نظر داشتن این موضوع باید بگوییم که در این نوع معاملات سرمایه گذاران می‌توانند به صورت آنی و با قیمت لحظه‌ای بازار معامله کنند.

اکنون که با معامله آسان آشنا شدید بهتر است بدانید که یکی دیگر از روش‌هایی که برای خرید و فروش همستر یا سایر رمز ارزها در صرافی بیت ایمن طراحی شده است معاملات حرفه‌ای یا همان سفارش محدود (Limit Order) است. سفارش محدود یکی از مهم‌ترین اصطلاحات ترید است که در این نوع سفارشات سرمایه گذاران می‌توانند مقدار و قیمت رمز ارز مورد نظر خود را تعیین کنند، در این صورت هر زمان بازار به قیمت پیشنهادی سرمایه گذاران رسید معامله آن‌ها انجام می‌شود.

با در نظر داشتن این موضوع برای خرید و فروش ارز همستر ابتدا باید وارد اکانت خود در صرافی بیت ایمن شوید از همین رو در سمت راست صفحه چندین گزینه را با نام‌های داشبورد، کیف پول، سفارشات و غیره مشاهده می‌کنید. برهمین اساس در میان تمامی این نام‌ها باید به سراغ گزینه معاملات بروید، با کلیک بر روی عبارت معاملات دو گزینه به نام‌های معامله آسان و حرفه‌ای به شما نمایش می‌دهد. از همین رو باید براساس استراتژی معاملاتی که مد نظر دارید یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کنید و به خرید و فروش ارز همستر یا سایر ارزهای دیجیتال بپردازید.

 

جمع بندی

همستر کامبت یک مینی بازی تلگرامی است که در چند ماه اخیر به دلیل داشتن رابط کاربری ساده با استقبال زیادی از سوی کاربران روبرو شده است و این روزها همه جا حرف از این رمز ارز می‌باشد. با درنظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید که چند روز گذشته تیم توسعه دهنده بازی اعلام کرده است که در چند روز آینده ارز همستر عرضه می‌شود و افراد می‌توانند آن‌ها برداشت بزنند. با در نظر داشتن این موضوع ما در این مقاله به توضیح کاملی در خصوص نحوه برداشت همچنین خرید و فروش ارز همستر در صرافی بیت ایمن پرداختیم تا پس از لیست شدن این رمز ارز بتوانید همسترهای خود را نقد کنید.

 

سوالات متداول

قیمت همستر چقدر است؟

تا زمانی که ارز همستر کامبت لیست نشود قیمت دقیق آن مشخص نمی‌شود البته یک سری از سایت‌ها قیمت این رمز ارز را پیش از عرضه اولیه اعلام کرده‌اند اما بهتر است بدانید که این قیمت‌ها حدس و گمان است و صحت ندارد.

همستر کامبت کی لیست می شود؟

طبق گفته‌های تیم توسعه دهنده، پروژه همستر در تاریخ 26 سپتامبر 2024 لیست می‌شود.

آیا وایت پیپر همستر منتشر شده است؟

بله مدتی است که تیم توسعه دهنده بازی همستر وایت پیپر این پروژه را منتشر کرده‌اند از همین رو با مطالعه وایت پیپر همستر می‌توانید به اطلاعات دقیقی در خصوص پروژه همستر کسب کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها