چگونه ایردراپ رایگان لونا جدید دریافت کنیم؟

همانطور که میدانید بعد از مشکلات اساسی که برای شبکه بلاک چین لونا اتفاق افتاد ، سازندگان این پروژه به فکر ایجاد جذابیت در این پروژه افتادند تا بتوانند مزایای رقابتی بیشتری کسب کنند. یکی از مهمترین فاکتورها سرمایه در گردش است که در لونای نسخه جدید صفر خواهد بود. به همین علت سازندگان LUNA تلاش کردند تا با یک ایردراپ با هدف تبلیغاتی و مارکتینگی تا حدودی از ضرر سرمایه گذاران بکاهند و شبکه جدید خود را توسعه دهند. در این پست می خواهیم به صورت مختصر و مفید نحوه دریافت ایردراپ لونا را توضیح دهیم. اما پیش از آن می خواهیم اگر آشنایی کامل با ایردراپ ندارید، به مقاله “ایردراپ (airdrop) چیست؟” در بلاگ بیت ایمن سر بزنید.

زمان دقیق حمله به شبکه ترا 17 اردیبهشت (قبل از حمله) ساعت 19:30 به وقت تهران، و 6 خرداد (پس از حمله) ساعت 00:30 بامداد به وقت تهران بود. کلیه دارندگان لونا در این ساعت شامل ایردراپ خواهند شد. آنچه در این مقاله می خوانید:

 

  • ایردراپ لونا به چه کسانی تعلق خواهد گرفت؟
  • تاریخ توزیع ایردراپ لونا جدید
  • ایردراپ لونا چقدر است؟
  • اگر لونا بر بستر Terra نباشد چگونه ایردراپ بگیریم؟
  • چگونه بفهمیم چقدر ایردراپ لونا به ما تعلق می گیرد؟
  • موجودی ما در کدام صرافی ها شامل ایردراپ لونا می شود؟
  • کدام کیف پول ها شامل ایردراپ لونا جدید نمی شوند؟

 

ایردراپ لونا دقیقا به چه کسانی تعلق خواهد گرفت؟

 

اگر در زمان های مشخص یعنی ساعت 19:30 روز 7 می یا حدود 00:30 بامداد روز جمعه به وقت تهران مقداری توکن LUNA یا UST در یک والت شبکه ترا داشتید به آن آدرس ایردراپ لونا تعلق می گیرد.

 

ایردراپ لونا جدید چقدر است؟

در حال حاضر می گویند که به همان میزان که لونا داشتید، توکن LUNA جدید تعلق خواهد گرفت. نکته ای هست که باید به آن توجه کنیم. اگر توکن های شما در بلاک چین دیگری مثل BEP20 است، متاسفانه این ایردراپ به شما تعلق نمی گیرد. این ایردراپ شامل افرادی است که توکن هایشان بر بستر Terra است. برای دریافت این ایردراپ کافیست، توکن های خود را به آدرس bridge.terra.money منتقل کنید تا بتوانید ایردراپش را دریافت کنید. 

 

مراحل تبدیل توکن LUNA از بلاک چین های دیگر به بلاک چین ترا:

 

  1. وارد سایت classic-bridge.terra.money شوید.
  2. کیف پول مبدا خود را (متامسک یا …) را به سایت متصل کنید. 
  3. نوع شبکه بلاک چین را تعیین و توکن مورد نظر از قسمت مبدا مشخص کنید.
  4. قسمت دوم را شبکه بلاک چین Terra انتخاب کنید.
  5. مقدار و آدرس کیف پول ترا را وارد کنید.
  6. روی دکمه کلیک کنید تا عمل تبدیل انجام شود.

 

چگونه بفهمیم چقدر ایردراپ لونا جدید به ما تعلق خواهد گرفت؟

از آدرس terrarity.io/luna-airdrop آدرس بلاک چین ترای خود را وارد کنید و چک کنید چند توکن به شما تعلق خواهد گرفت. سه پارامتر مهم در مقدار ایردراپی که به شما تعلق می گیرد:

 

  1. نوع توکنی که در زنجیره قبلی هولد کردید.
  2. زمانی که هولدر آن بودید (با توجه به 2 اسنپ شات یکی قبل از حمله در تاریخ 7 می و یکی بعد از حمله در تاریخ 27 می)
  3. مقدار توکنی که داخل ولت خود داشتید.

 

ایردراپ لونا 2

 

کدام صرافی ها و کدام کیف پول ها از ایردراپ لونا جدید پشتیبانی می کنند؟

اگر لونای شما در صرافی های بای بیت ، بایننس ، اف تی ایکس ، بیت فنیکس ، گیت ، کوکوین و هوبی است به صورت خودکار توکن های قدیمی شما با توکن های جدید عوض خواهد شد. جدول زیر نشان می دهد، کدام صرافی ها به صورت رسمی ایردراپ لونا را پشتیبانی میکنند. جدول زیر در زمان نگارش این مقاله (7 خرداد) تهیه شده است.

 

صرافی ها و کیف پول هایی که از ایردراپ لونا پشتیبانی نمیکنند. صرافی ها و کیف پول هایی که از ایردراپ لونا پشتیبانی میکنند.
  کوینکس
تراست ولت بایننس
متامسک با بیت
لجر اف تی ایکس
ترزور بیت فینیکس
  کوکوین
  هوبی

 

تا کنون اکثر صرافی های ایرانی اعلام کرند دارایی شما در صرافی شامل ایردراپ لونا نمی شوند! به نقل از سایت ترا (Terra) فعلا 20% از ایردراپ قابل برداشت است. بقیه موجودی تا یک سال دیگر زمان خواهد برد. برای دریافت ایردراپ لونا از چه کیف پول هایی استفاده کنیم؟

کیف پول station wallet extension  ، به عنوان کیف پول رسمی پروژه بهترین انتخاب است. برای دریافت باید ابتدا از افزونه station wallet extension را نصب کنید و سپس بر مرورگر خود اضافه کنید. بعد از نصب کامل روی آیکون افزونه کلیک کنید و یک کیف پول جدید بسازید. سپس در صفحه بعدی نام کاربری و رمز خود را وارد کنید و عبارت بازیابی را برای بعدا ذخیره کنید. سپس روی دکمه کانکت کلیک کنید تا کیف پول شما دانلود شود. حال کافیست آدرس والت خود را یادداشت کنید و به صرافی مبدا بدهید تا لونای خود را وارد کیف پول این پروژه کنید. در موقع انتقال حتما باید از شبکه Terra استفاده کنید.

 

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شایان
شایان
2 سال قبل

ارز لونا چرا انقدر ریزش کرده هرچی داشتیم از دست دادیم

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  شایان

متاسفانه ارز لونا بخاطر اینکه می خواست قیمت استیبل کوینش (UST) رو ثابت نگه داره مجبور شد عرضه لونا رو زیاد کنه
این کار هم تاثیر بسیار بدی روی قیمت لونا گذاشت