کسب درآمد در بازار نزولی ارز دیجیتال چگونه است؟

در چند ماه اخیر شاهد بازار نزولی ارز دیجیتال بودیم و قیمت اغلب رمز ارزها با کاهش شدید مواجه شد. در این هنگام، برخی از سرمایه گذاران به جای خروج از بازار و قبول ضرر، به دنبال راه هایی برای جبران افتادند. برخی از این راه ها توانستند ضرر بسیاری از سرمایه گذاران را جبران کنند و حتی به آن ها سود هم برسانند. روش هایی که سرمایه گذاران هوشمند در بازار نزولی ارز دیجیتال استفاده می کنند، می تواند سرمایه آن ها را نجات دهد.

به همین جهت، شما هم در این مقاله روش هایی برای فرار از بازار نزولی ارز دیجیتال و کسب درآمد منفعلانه در آن یاد می گیرید. این مطالب مروری بر مقالات قدیمی بلاگ هم می باشد که می توانید با مراجعه به آن ها، آموزش ارز دیجیتال را به صورت رایگان مطالعه کنید.

 

کسب درآمد در بازار نزولی ارز دیجیتال

 

کسب درآمد در بازار نزولی ارز دیجیتال

بر خلاف تصور عموم سرمایه گذاران تازه وارد، حتی بازار نزولی ارز دیجیتال هم می تواند به شما سود بدهد. بستگی دارد که برای فعالیت در آن از چه استراتژی هایی استفاده کنید و چگونه گلیم خود را از آب بیرون بکشید. در این قسمت، برخی از روش های کسب درآمد از بازار نزولی را می خوانید و می توانید از آن ها استفاده کنید:

  • استیکینگ: استیکینگ یا سهام گذاری، عملیاتی می باشد که می تواند به شما کمک کند در بازار نزولی هم سود بگیرید. برخی از شبکه های بلاک چینی مطرح مانند سولانا، کاردانو و کازماس، امکان انجام این کار را به شما می دهند. این امکان در اتریوم هم وجود دارد و شما می توانید با استفاده از آن به درآمد برسید.
  • ماینینگ: ماینینگ یا استخراج ارز دیجیتال، راه دیگری برای کسب درآمد در بازار خرسی می باشد. این روش به شما کمک می کند که بدون هزینه لازم برای سرمایه گذاری، بتوانید ارز دیجیتال به دست آورید. البته این را هم در نظر بگیرید که ماینینگ در اکثر مواقع (به جز ماینینگ ابری)، نیازمند تجهیزاتی است که می توانند برای شما هزینه بر باشند.
  • سرمایه گذاری روی استیبل کوین ها: استیبل کوین ها پناه سرمایه گذاران در بازار خرسی هستند. این دارایی های کم نوسان، در بازار نزولی ارز دیجیتال جلوی ضرر شما را می گیرند و ممکن است که به خاطر افزایش تقاضا، حتی سود کمی هم برای تان به ارمغان آورند.
  • شرکت در ایر دراپ ها: ایر دراپ (AirDrop) یک استراتژی تبلیغاتی برای پروژه های بلاک چینی است که توسط آن سرمایه گذاران را به سمت پروژه خود جذب می کنند. شرکت در ایر دراپ می تواند بدون صرف هزینه، شما را به درآمد برساند.

روش دیگری که برای کسب درآمد در بازار نزولی مرسوم است، ورود به پوزیشن های معاملاتی شورت (فروش) می باشد. این روش در بازارهای فیوچرز مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از آن در صرافی های ایرانی ممنوع است. با این حال، شما می توانید در صرافی های خارجی، با فعالیت در بازار فیوچرز به درآمد برسید.

استفاده از تمامی این روش ها نیازمند دانش پایه و محدودی است که می توانید با مطالعه مقالات آموزشی آن را به دست آورید. پس از فراگیری آموزش های لازم، می توانید در بازار نزولی ارز دیجیتال هم کسب درآمد کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها