قیمت IBFK بیش از 125 درصد افزایش یافت!

توکن های هواداری روز به روز بیشتر طرفدار پیدا می کنند. بسیاری از باشگاه های ورزشی جهان به واسطه آن ها با طرفداران خود ارتباط می گیرند. با استفاده از این توکن ها می توانید در نظرسنجی های باشگاه مورد علاقه تان شرکت کنید. همچنین با این توکن ها امکان خرید محصولات باشگاه مورد نظر مانند کیت های تمرینی و… نیز وجود دارد. به این منظور علاوه بر کسب سود از طریق سرمایه گذاری، امکان استفاده کاربردی از این توکن ها نیز وجود دارد. توکن هواداری باشگاه باشاک شهیر ترکیه نیز، یکی از توکن های هواداری می باشد که قیمت آن در یک هفته اخیر افزایش یافت. قیمت این توکن که با نماد IBFK در بازار رمز ارزها فعالیت می کند، در طول یک هفته بیش از 125% افزایش یافت. در این مقاله با توکن IBFK و دلایل افزایش قیمت آن آشنا می شویم.

 

توکن هواداری باشگاه باشاک شهیر

 

توکن هواداری باشگاه باشاک شهیر

باشاک شهیر، یکی از تیم های فوتبال کشور ترکیه می باشد که در سال 1990 تاسیس شد. این باشگاه توکن هواداری IBFK را با کمک شبکه چیلیز راه اندازی کرد تا بتواند با هواداران خود بیشتر و بهتر ارتباط بگیرد. نام کامل این توکن İstanbul Başakşehir Fan Token می باشد که به معنای توکن هواداری باشاک شهیر است. قیمت IBFK در یک هفته اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافت. نام این توکن هواداری مبتنی بر شبکه چیلیز، در بین پر سود ترین ارزهای دیجیتال در یک هفته اخیر به چشم می خورد. قیمت IBFK در این بازه زمانی بیش از 125% بیشتر شد و دارندگان این توکن سود بسیار خوبی را کسب کردند.

برای خرید IBFK نیاز به چیلیز (CHZ) دارید. تنها روش خرید توکن IBFK مانند بسیاری از توکن های هواداری دیگر، خرید از شبکه چیلیز و با استفاده از ارز دیجیتال CHZ است. قیمت چیلیز خیلی کم تر از IBFK است و با سرمایه ای کم می توانید مقدار زیادی از آن را تهیه کنید. برای خرید چیلیز کافیست در صرافی بیت ایمن ثبت نام و احراز هویت کنید و هر چقدر که می خواهید خرید کنید! پس از انجام این کار، می توانید از چیلیز برای خرید توکن هواداری باشاک شهیر استفاده کنید.

 

قیمت IBFK

 

قیمت IBFK چقدر است؟

قیمت توکن هواداری باشگاه باشاک شهیر پس از رشد قیمت 125 درصدی، به 1.44 دلار رسید. در حال حاضر رتبه این ارز دیجیتال در بازار کریپتوکارنسی 1579 است. پس از خرید IBFK می توانید در فعالیت های داخلی باشگاه مشارکت کنید و عضوی از باشگاه محسوب شوید. علاوه بر این هر زمان که افتخاری نصیب باشاک شهیر شود یا اتفاق مهمی برای آن رخ دهد، امکان افزایش سرمایه شما وجود دارد. به طور مثال زمانی که باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه لیونل مسی فوق ستاره فوتبال را جذب کرد، قیمت توکن PSG در طول یک روز بیش از 80% افزایش یافت! این مورد درباره سایر باشگاه های ورزشی هم صدق می کند. باشگاه های مانند منچسترسیتی (CITY)، اینتر‎میلان (INTER)، اتلتیکو‎مادرید (ATM)، یوونتوس (JUV)، بارسلونا (BAR)، آرسنال (AFC) و… نیز دارای توکن های هواداری هستند.

خرید همه این توکن های هواداری را می توانید با ارز دیجیتال چیلیز انجام دهید. قیمت IBFK معادل 12.39 چیلیز است و میزان عرضه آن نیز معادل 3 میلیون توکن می باشد. این مقدار عرضه پایین نشان می دهد که در صورت افزایش تقاضا برای توکن IBFK، امکان رشد قیمت بسیار بالای آن وجود دارد. البته بهتر است که پیش از اقدام به سرمایه گذاری، بیشتر درباره این ارز دیجیتال و اعتبار آن تحقیق کنید. هر چقدر که اطلاعات شما درباره دارایی مورد نظرتان بیشتر باشد، امکان موفقیت‎‎تان در امر سرمایه گذاری نیز افزایش می یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی سوابق توکن IBFK، می توانید در سایت کوین مارکت کپ نام IBFK را جستجو کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سهیل
سهیل
2 سال قبل

چقد این توکن های هواداری خوبن
تو این بازار نزولی هم با چند تا برد و باخت می شه ازش سود گرفت

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  سهیل

سلام
بله البته برای سرمایه گذاری بلند مدت نیست اما اطلاعات فوتبالی دقیقا این جا به درد می خوره