سیاست های پولی آمریکا و تاثیر آن بر بیت کوین

ادامه سیاست های پولی انقباضی آمریکا، یک خبر ناخوشایند برای رمز ارزهایی چون بیت کوین بود. ارزهای دیجیتال یکی از قربانیان این سیاست گذاری بودند که پس از یک رشد کوتاه مدت، دوباره زمین خوردند. بیت کوین نیز، تاثیر زیادی از این سیاست ها پذیرفت و به کف 44 روز گذشته خود رسید. البته که این سیاست ها پایدار نخواهند بود و تاثیرپذیری بیت کوین و آلت کوین ها از آن نیز، به مرور کمتر خواهد شد. با این حال، در این مقاله، به بررسی وضعیت قیمت بیت کوین و تاثیرپذیری آن از سیاست های پولی انقباضی آمریکا می پردازیم.

 

کف قیمتی بیت کوین

 

بیت کوین به کف 44 روز گذشته خود رسید

در 24 ساعت اخیر، بیت کوین شرایط نامساعدی داشت و به کف یک ماه و نیم اخیر خود رسید. قیمت بیت کوین در این مدت، پس از حدود یک ماه و نیم به زیر سطح 20 هزار دلار رسید. اکنون BTC با قیمت 19,943 دلار در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن معامله می شود. این رقم، یکی از کف های قیمتی بیت کوین در چند هفته اخیر بود که سرمایه گذاران را مجددا نگران کرد. برخی از تحلیلگران احتمال می دهند که شرایط تا پایان 2022 تغییری نخواهد کرد و برخی دیگر نظر متفاوتی دارند. یکی از این افراد، مدیر عامل صرافی کراکن است که در دسته دوم قرار می گیرد. او اعتقاد دارد که بیت کوین در بازه میان مدت نیز، احیا خواهد شد و در شرایط بهتری قرار خواهد گرفت.

تحلیلگران زیادی هم هستند که احساس می کنند روند نزولی بازار رمز ارزها ادامه دار خواهد بود. چیزی که در این بین واضح است، تغییر شرایط خواهد بود. سیاست های پولی انقباضی و انبساطی آمریکا نیز می توانند در این بین تاثیرگذار واقع شوند. با این حال، اثر آن ها به تدریج کمتر خواهد شد و ارزهای دیجیتال به استقلال بیشتری خواهند رسید. بنابراین بهتر است که سرمایه گذاران به هنگام مطالعه اخبار، احساسات خود را کنترل کنند تا بتوانند بهترین تصمیمات را بگیرند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها