معرفی ارز دیجیتال آراگون (ANT)

حتما می‌دانید که بلاک چین اتریوم در دنیای ارزهای دیجیتال جایگاه بسیار مهمی دارد و میزبان بسیاری از پروژه‌های بلاک چینی می‌باشد. یکی از قدیمی‌ترین پروژه‌هایی که بر بستر بلاک چین اتریوم بنا شد، آراگون بود. پلتفرم آراگون و ارز دیجیتال آراگون، دو محصول بلاک چین اتریوم هستند که قصد دارند دنیای غیرمتمرکز را گسترش دهند و به این منظور از بلاک چین اتریوم استفاده می‌کنند. از این رو بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال خرید آراگون هستند و ارز دیجیتال ANT در واچ لیست افراد زیادی قرار دارد. اگر شما هم به خرید ارز دیجیتال آراگون علاقه دارید، در این مقاله می‌توانید اطلاعاتی که باید درباره این ارز دیجیتال بدانید را مطالعه کنید.

  1. ارز دیجیتال آراگون (ANT) چیست؟
  2. تاریخچه آراگون
  3. ویژگی‌های آراگون
  4. قیمت ارز دیجیتال آراگون
  5. خرید ارز دیجیتال آراگون
  6. بهترین کیف پول های ارز دیجیتال آراگون

 

آراگون

 

ارز دیجیتال آراگون (ANT) چیست؟

ارز دیجیتال آراگون با نماد ANT، یک رمز ارز مبتنی بر بلاک چین اتریوم است که برای استفاده در شبکه آراگون ساخته شده و از آن برای سرمایه‌گذاری نیز استفاده می‌شود. شبکه آراگون، یکی از محصولات بلاک چین اتریوم است که به توسعه‌دهندگان امکان ایجاد و توسعه سازمان مستقل غیر متمرکز (DAO) را می‌دهد. بنابراین آراگون پلتفرمی برای توسعه DAOها می‌باشد و به گسترش جهان غیرمتمرکز کمک می‌کند. این پلتفرم از ارز دیجیتال آراگون برای دادن حق تصمیم‌گیری به کاربران خود استفاده می‌کند. در واقع دارندگان ارز دیجیتال آراگون می‌توانند درباره آینده این شبکه تصمیم بگیرند و به توسعه و ارتقای آن کمک کنند.

شبکه آراگون علاوه بر ارز دیجیتال ANT، خدمات دیگری را هم ارائه می‌دهد:

  • Aragon Client: بخشی که به توسعه‌دهندگان امکان ایجاد سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز را می‌دهد.
  • Aragon Network: شبکه‌ای که بر ارتباطات بین سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز نظارت می‌کند.
  • Aragon Association: پلتفرمی که دارایی جذب شده از فروش توکن‌های ANT را مدیریت می‌کند.

 

توکن آراگون

 

تاریخچه آراگون

آراگون از بسیاری از پلتفرم‌ها و توکن‌های مبتنی بر بلاک چین اتریوم سابقه بیشتری دارد. ارز دیجیتال آراگون و شبکه آن، از سال 2017 عضو بازار کریپتوکارنسی هستند و مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ارز دیجیتال در دوران فعالیت خود، همواره با نوسانات شدیدی روبه‌رو بوده است. یکی از دلایل این نوسانات زیاد، قرار داشتن درصد قابل توجهی از توکن‌های ANT در اختیار نهنگ‌ها است. حدود 87.14% از کل عرضه توکن آراگون، در اختیار نهنگ‌های آن قرار دارد و تنها 12.86% در اختیار سرمایه‌گذاران خرد می‌باشد. بنابراین نهنگ‌ها می‌توانند با انجام فعالیت‌های منفعت‌طلبانه، به بازار جهت دهند و جیب خود را پرتر کنند.

پایین‌ترین قیمت تاریخی (ATL) آراگون در 25 نوامبر 2018 (5 سال پیش) در نقطه 0.28$ ثبت شد. بالاترین قیمتی که این ارز دیجیتال به خود دید یا همان ATH آراگون هم مربوط به 6 آوریل 2021 (2 سال پیش) بود که در نقطه 14.79$ به ثبت رسید. در بخش قیمت ارز دیجیتال آراگون، با جزئیات بیشتری به وضعیت قیمتی این رمز ارز می‌پردازیم.

 

ارز دیجیتال ANT

 

ویژگی‌های آراگون

ارز دیجیتال آراگون هم مثل سایر ارزهای دیجیتال ویژگی‌هایی دارد که سرمایه‌گذاران را به خرید آن سوق می‌دهد. اگر شما هم به خرید آراگون تمایل دارید، بهتر است که ویژگی‌های این ارز دیجیتال را بشناسید تا بتوانید سرمایه‌گذاری مطمئن‌تری روی آن انجام دهید. به همین خاطر ما در این قسمت یک فهرست از ویژگی‌های قابل توجه ارز دیجیتال آراگون را در اختیار شما قرار می‌دهیم:

  • داشتن قابلیت سرمایه‌گذاری و معامله در صرافی های ارز دیجیتال
  • استفاده برای دادن حق رای به کاربران پلتفرم آراگون
  • استفاده برای توسعه برنامه‌های بلاک چینی غیرمتمرکز و همگانی
  • عرضه 43,166,685 توکن ANT
  • قرار داشتن در رتبه 155 بازار از نظر مارکت کپ
  • قرار داشتن در رتبه 296 بازار از نظر حجم معاملات روزانه
  • برخورداری از سه بخش Client, Network و Association

این‌ها برخی از ویژگی‌های بارز ارز دیجیتال آراگون هستند که می‌توانند برای سرمایه‌گذاران مهم باشند. فاکتور مهم دیگری که علاقه‌مندان به خرید آراگون باید مدنظر قرار دهند، قیمت ارز دیجیتال ANT می‌باشد که در بخش بعد به وضعیت آن می‌پردازیم.

 

قیمت ارز دیجیتال آراگون

 

قیمت ارز دیجیتال آراگون

ارز دیجیتال آراگون قیمت ثابتی ندارد و مثل سایر ارزهای دیجیتال همواره درگیر نوسانات قیمتی است. بنابراین بهتر است زمانی که می‌خواهید برای خرید آراگون اقدام کنید، قیمت را به صورت لحظه‌ای مورد بررسی قرار دهید. در زمان نگارش این مقاله، قیمت آراگون معادل 4.14$ است که 178.85% بالاتر از قیمت اولیه آن به‌شمار می‌رود. این قیمت از پایین‌ترین قیمت تاریخی ارز دیجیتال آراگون 1351.81% بالاتر و از بالاترین قیمت تاریخی آن 71.94% کمتر است.

با این وضعیت قیمتی و میزان نقدینگی 165,709,905 دلاری، ارز دیجیتال آراگون در رتبه 155 بازار قرار می‌گیرد. حجم معاملات این رمز ارز در 24 ساعت گذشته معادل 4,531,470$ بوده است که نسبت به روز گذشته کاهشی 5.59 درصدی را نشان می‌دهد.

در نظر داشته باشید که ممکن است قیمت آراگون در صرافی های ارز دیجیتال کمی متفاوت باشد. هنگام خرید ارز دیجیتال آراگون علاوه بر قیمت، باید به حجم صف‌های معاملاتی و اختلاف آن‌ها نیز دقت کنید تا اسیر قیمت ظاهری صرافی‌ها نشوید.

 

خرید ارز دیجیتال آراگون

 

خرید ارز دیجیتال آراگون

برای کسانی که تجربه خرید ارز دیجیتال را دارند، خرید آراگون نیز کار راحتی می‌باشد. مراحل خرید ارز دیجیتال آراگون با سایر رمز ارزها تفاوتی ندارد و به همان شکل انجام می‌شود. کافیست در صرافی ارز دیجیتال ثبت نام و احراز هویت کنید و برای خرید آراگون موجودی حساب خود را به میزان دلخواه افزایش دهید. سپس می‌توانید به صفحه خرید و فروش ارز دیجیتال آراگون بروید و با یکی از روش‌های موجود، سفارش خرید این رمز ارز را ثبت کنید. به همین سادگی ارز دیجیتال ANT به جمع دارایی‌های شما اضافه می‌شود و می‌توانید با انتخاب گزینه برداشت آراگون در بخش کیف پول، توکن‌های خود را به کیف پول شخصی‌تان انتقال دهید.

 

بهترین کیف پول های آراگون

 

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال آراگون

برای نگهداری از توکن آراگون به کیف پولی نیاز دارید که از این توکن پشتیبانی کند. پس از تهیه کیف پول مورد نظر، می‌توانید توکن‌های خود را از صرافی خارج کنید و به کیف پول خود انتقال دهید. اینگونه با خیال راحت‌تری از دارایی‌تان نگهداری خواهید کرد و راحت‌تر می‌توانید دارایی خود را مدیریت کنید. برخی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال آراگون عبارت اند از:

  • تراست ولت (Trust Wallet)
  • متامسک (MetaMask)
  • لجر (Ledger)
  • کوین بیس ولت (Coinbase Wallet)

همه این کیف پول ها از ارز دیجیتال آراگون پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید برای ذخیره توکن‌های ANT از آن‌ها استفاده کنید. هنگامی که بخواهید توکن‌های خود را بفروشید هم می‌توانید به سادگی آن‌ها را به صرافی انتقال دهید و سفارش فروش آراگون را به ثبت برسانید. پشتیبانان صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن در تمامی مراحل فعالیت شما همراهی‌تان خواهند کرد تا به سادگی بتوانید مشکلات احتمالی را حل کنید.

 

جمع بندی

آراگون (Aragon) یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین اتریوم است که برای ایجاد و مدیریت سازمان‌های غیرمتمرکز خودگردان یا همان DAO طراحی شده است. به صورت کلی پلتفرم آراگون با استفاده از قراردادهای هوشمند، ابزارهایی را برای تشکیل و مدیریت سازمان‌ها، انجام رای‌گیری، مدیریت دارایی‌ها و اجرای قوانین سازمانی فراهم می‌کند. توکن بومی این پلتفرم ANT نام دارد که برای مشارکت در حاکمیت و تصمیم گیری‌های پروتکل استفاده می‌شود.

همچنین بهتر است بدانید آراگون با هدف افزایش شفافیت، کاهش هزینه‌های اداری و تسهیل فرایندهای مدیریتی ایجاد شده است. قابل ذکر است که این پلتفرم‌ها به ویژه برای پروژه‌های بلاک چینی، استارتاپ ها و جوامع دیجیتالی که نیاز به ساختار مدیریتی غیرمتمرکز دارند، بسیار مفید است و برای آن‌ها شرایطی فراهم می‌کند تا به صورت مستقل و بدون نیاز به واسطه‌ها عمل کنند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها