معرفی ارز دیجیتال بیبی دوج (BabyDoge)

با نگاهی به نام اکثر میم کوین ها و میم توکن ها، ردپای ارزهای دیجیتال دوج کوین و شیبا را مشاهده می‌کنیم. در واقع می‌توانیم دوج کوین و شیبا را خواستگاه سایر میم کوین ها بدانیم. ارز دیجیتال بیبی دوج یا بیبی دوج کوین نیز، یکی از میم کوین هایی می‌باشد که با الهام از دوج کوین ساخته و عرضه شده است. از ارز دیجیتال بیبی دوج به عنوان یکی از میم کوین های مطرح بازار که ارتباط نزدیکی با دوج کوین دارد نیز یاد می‌شود. به همین خاطر بسیاری از سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال را خریده اند و امید دارند که در آینده سود قابل توجهی از آن بگیرند.

ما در این مقاله، مطابق فهرست زیر شما را با بیبی دوج کوین آشنا می‌کنیم تا با اطلاعات کامل‌تری برای خرید آن اقدام کنید.

  1. ارز دیجیتال بیبی دوج (BabyDoge) چیست؟
  2. تاریخچه بیبی دوج
  3. ویژگی‌های بیبی دوج
  4. قیمت ارز دیجیتال بیبی دوج
  5. خرید ارز دیجیتال بیبی دوج
  6. بهترین کیف پول های ارز دیجیتال بیبی دوج

 

بییی دوج چیست؟

 

ارز دیجیتال بیبی دوج (BabyDoge) چیست؟

بیبی دوج فرزندخوانده دوج کوین می‌باشد که مطرح‌ترین و قدیمی‌ترین میم کوین بازار ارز دیجیتال است. ارز دیجیتال بیبی دوج یک میم کوین ساخته شده توسط هواداران دوج کوین است که روی زنجیره هوشمند بایننس و بلاک چین اتریوم فعالیت می‌کند. این میم کوین بر خلاف بسیاری از اعضای خانواده خود، در جهان فیزیکی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربرد آن فقط به فضای آنلاین بلاک چین محدود نمی‌شود. از این دارندگان ارز دیجیتال بیبی دوج می‌توانند از این توکن استفاده‌هایی بیش از یک سرمایه‌گذاری معمولی داشته باشند.

عمده شهرت ارز دیجیتال بیبی دوج، به خاطر تشابه اسمی آن با دوج کوین می‌باشد. کسانی که رشد قیمت دوج کوین و میم کوین های دیگر از جمله شیبا را دیدند، زودتر از سایرین توانستند به بیبی دوج اعتماد کنند و آن را برای سرمایه‌گذاری زیر نظر بگیرند. علاوه بر این سیستم کارمزد جالبی که بیبی دوج استفاده می‌کند، جذابیت این ارز دیجیتال را برای سرمایه‌گذاران بیشتر می‌کند. این سیستم 10% کارمزد از تراکنش‌های بیبی دوج کسر می‌کند که 5% را به عنوان پاداش به کیف پول هولدرهای بیبی دوج واریز می‌کند و 5% دیگر را برای تامین نقدینگی معاملات کاربران به کار می‌گیرد.

 

بیبی دوج کوین

 

تاریخچه بیبی دوج

تولد بیبی دوج هم مانند درصد بسیار زیادی از میم کوین ها به سال 2021 برمی‌گردد. جایی که دوج کوین و شیبا به عنوان دو میم کوین مطرح و با ارزش بازار ارز دیجیتال، با چند مرحله رشد قیمت باورنکردنی توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کردند. این اتفاق باعث شد که بازار میم کوین ها بیش از پیش گرم شود و پروژه‌های متنوعی به آن اضافه شوند.

ارز دیجیتال بیبی دوج یکی از این پروژه‌ها بود که در ماه ژوئن سال 2021 متولد شد. در ابتدا عمده فعالیت این ارز دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار از جمله تلگرام با 200,000+ دنبال کننده، توییتر با 880,000+ دنبال کننده و اینستاگرام با 245,000+ دنبال کننده بود. بعدها پلتفرم‌های دیگری هم با بیبی دوج همکاری کردند تا شهرت و محبوبیت این ارز دیجیتال روز به روز بیشتر شود.

بالاترین قیمت تاریخی (ATH) ارز دیجیتال بیبی دوج به 4 جولای 2021 برمی‌گردد. کمترین قیمت تاریخی (ATL) این ارز دیجیتال نیز مربوط به ماه آگوست همان سال می‌باشد.

 

بیبی دوج

 

ویژگی‌های بیبی دوج

ارز دیجیتال بیبی دوج به عنوان یک رمز ارز نوپا، از اتفاقات تاثیرگذار بازار میم کوین ها عبرت گرفت و برای پروژه خود قابلیت‌های زیادی ایجاد کرد. اینگونه برخی از کسانی که به میم کوین ها اعتقاد نداشتند و آن‌ها را فاقد پشتوانه می‌دانستند هم به سمت بیبی دوج کوین رفتند. برخی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های جالب توجه ارز دیجیتال بیبی دوج را در فهرست زیر مشاهده می‌کنید:

  • سازنده ارز دیجیتال BabyDoge به صورت قطعی شناسایی نشده و در معرفی‌نامه این ارز دیجیتال نیز نامی از او وجود ندارد.
  • در نقشه راه فعالیت بیبی دوج، ورود به حوزه‌های NFT، بازی و خیریه به چشم می‌خورد.
  • بیبی دوج روی زنجیره بایننس اسمارت چین قرار دارد اما سیستم آن با بلاک چین اتریوم هم سازگار است.
  • از ارز دیجیتال بیبی دوج برای کمک به سگ‌های خیابانی نیز استفاده می‌شود.
  • توکن BabyDoge نوسانگر است و امکان سرمایه‌گذاری را به دارندگان خود می‌دهد.
  • دارندگان بیبی دوج می‌توانند با هولد کردن این ارز دیجیتال در کیف پول خود، توکن‌های بیشتری دریافت کنند.
  • ارز دیجیتال BabyDoge یک صرافی غیرمتمرکز اختصاصی به نام BabyDogeSwap دارد که از سیستم AMM برای بازارسازی استفاده می‌کند.

این‌ها برخی از ویژگی‌های جالب توجه ارز دیجیتال بیبی دوج هستند که آن را به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کنند. قیمت بیبی دوج و ارزش بازار آن نیز عامل دیگری است که سرمایه‌گذاران زیادی را به سمت این میم کوین می‌کشاند.

 

قیمت ارز دیجیتال بیبی دوج

 

قیمت ارز دیجیتال بیبی دوج

عرضه بسیار زیاد ارز دیجیتال بیبی دوج که معادل 420 کوادریلیون توکن می‌باشد، باعث شده که قیمت این ارز دیجیتال کسر بسیار ناچیزی از یک دلار باشد. در حال حاضر قیمت بیبی دوج 0.000000001233 دلار است که رقم بسیار ناچیزی به شمار می‌رود. این یعنی شما با تنها یک دلار می‌توانید مقدار بسیار زیادی توکن بیبی دوج بخرید. ارزش بازار این ارز دیجیتال نیز معادل 187.21 میلیون دلار می‌باشد. این حجم سرمایه باعث قرارگیری بیبی دوج در رتبه 229 بازار بر اساس مارکت کپ می‌شود.

حجم معاملات روزانه بیبی دوج نیز 2.46 میلیون دلار است که افزایشی 28.5 درصدی را نسبت به روز قبل نشان می‌دهد. از این حیث ارز دیجیتال بیبی دوج در رتبه 451 بازار قرار می‌گیرد.

 

خرید ارز دیجیتال بیبی دوج

 

خرید ارز دیجیتال بیبی دوج

در صورتی که به خرید بیبی دوج تمایل دارید، می‌توانید در یکی از صرافی های ارز دیجیتالی که از این توکن پشتیبانی می‌کنند عضو شوید و نقدینگی لازم برای ثبت سفارش خرید را واریز کنید. سپس امکان خرید ارز دیجیتال بیبی دوج را پیدا می‌کنید و می‌توانید با استفاده از یک روش موجود برای ثبت سفارش، خرید این ارز دیجیتال را انجام دهید.

در حال حاضر صرافی های کوکوین، یونی سواپ و پنکیک سواپ، مطرح‌ترین صرافی هایی هستند که از توکن بیبی دوج پشتیبانی می‌کنند. صرافی بیت ایمن نیز قصد دارد که در جهت بهبود تجربه کاربری شما، این ارز دیجیتال را به لیست ارزهای خود اضافه کند. بنابراین به زودی در صرافی بیت ایمن هم امکان خرید بیبی دوج را خواهید داشت.

 

بهترین کیف پول های بیبی دوج

 

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال بیبی دوج

اکنون با ویژگی‌ها و وضعیت قیمتی ارز دیجیتال بیبی دوج آشنا شدید و خرید بیبی دوج را هم یاد گرفتید. آخرین مرحله از فرایند آشنایی شما با این ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری روی آن، تهیه یک کیف پول بیبی دوج برای ذخیره توکن‌های خریداری شده می‌باشد. در فهرست زیر، نام برخی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال بیبی دوج را مشاهده می‌کنید که به شما امکان ذخیره این توکن را می‌دهند:

  • تراست ولت (Trust Wallet)
  • متامسک (MetaMask)
  • لجر (Ledger)
  • ایم توکن (imToken)
  • کوین بیس ولت (Coinbase Wallet)

در صورتی که این کیف پول ها یا سایر ولت های بیبی دوج را داشته باشید، به سادگی می‌توانید با انتخاب گزینه Add Token، این ارز دیجیتال را به کیف پول خود اضافه کنید. هنگام فروش ارز دیجیتال بیبی دوج نیز مجددا آن را به صرافی انتقال دهید و به سادگی سفارش فروش را ثبت کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها