ارز فلوکی چیست؟ معرفی ارز دیجیتال فلوکی اینو (FLOKI)

حتما تا کنون واژه میم کوین (Meme Coin) یا میم توکن (Meme Token) را شنیده اید. میم کوین ها و میم توکن ها دسته‌ای از ارزهای دیجیتال هستند که در ابتدا برای سرگرمی ایجاد شدند و تکنولوژی پیشرفته و قابل توجهی نداشتند. معروف‌ترین نمونه‌های این دسته از ارزهای دیجیتال، دوج کوین و شیبا اینو هستند. پس از مطرح شدن دوج کوین و شیبا و سوددهی بالای آن‌ها، بازار میم کوین ها رونق چشمگیری گرفت. در این میان یکی از میم کوین هایی که ساخته شد و شهرت زیادی به دست آورد، ارز دیجیتال فلوکی اینو بود. در این مقاله با ارز دیجیتال فلوکی اینو آشنا می‌شوید و مواردی که باید پیش از خرید فلوکی بدانید را می‌خوانید.

  1. ارز دیجیتال فلوکی اینو (FLOKI) چیست؟
  2. تاریخچه فلوکی اینو
  3. ویژگی های فلوکی اینو
  4. قیمت ارز دیجیتال فلوکی اینو
  5. خرید ارز دیجیتال فلوکی اینو
  6. بهترین کیف پول های FLOKI

 

ارز دیجیتال فلوکی

 

ارز دیجیتال فلوکی اینو (FLOKI) چیست؟

از نام ارز دیجیتال فلوکی اینو یا همان فلوکی پیداست که با شیبا اینو ارتباطی دارد. هر دوی این توکن‌ ها در دسته میم کوین ها قرار می‌گیرند و ماهیت مشابهی دارند. با این حال ارز دیجیتال فلوکی اینو تکنولوژی جالب توجهی دارد و خدمات به مراتب مفیدتر و جذاب‌تری را ارائه می‌کند. فلوکی اینو یکی از میم توکن هایی بود که پس از رشد قیمت بی‌سابقه دوج کوین و شیبا اینو به وجود آمد. اما انگار داستان فلوکی با سایر توکن های هم‌دسته خود متفاوت بود و ظرفیت‌های بیشتری در این توکن نهفته بود.

ارز دیجیتال فلوکی اینو توکن اختصاصی اکوسیستم فلوکی (Floki) می‌باشد که در زمینه‌های NFT، متاورس، آموزش و سرمایه‌گذاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بخش ویژگی های ارز دیجیتال فلوکی اینو، بهتر متوجه این موضوع خواهید شد.

 

فلوکی اینو

 

تاریخچه فلوکی اینو

ارز دیجیتال فلوکی اینو در اواخر سال 2021 و توسط جمعی از توسعه‌دهندگان و جامعه فعال در اکوسیستم شیبا اینو به وجود آمد. سازندگان ارز دیجیتال فلوکی اینو ناشناس بودند و پس از ساخت این پروژه نیز آن را رها کردند. از آن پس توسعه ارز دیجیتال فلوکی اینو به دست جامعه توسعه‌دهندگان فعال در آن افتاد و فردی به نام Jackie Xu به عنوان سرپرست آن‌ها معرفی شد.

عرضه بسیار بالای توکن FLOKI باعث شد که قیمت آن مانند سایر میم کوین ها به کسر بسیار ناچیزی از دلار برسد. همین قیمت کم سرمایه‌گذاران زیادی را برای خرید ارز دیجیتال فلوکی اینو وسوسه کرد. بر همین اساس به تدریج تقاضا برای خرید فلوکی افزایش یافت و این ارز دیجیتال توانست سرمایه قابل توجهی جذب کند و ارزش بازار آن افزایش یافت. در پی این افزایش ارزش بازار فلوکی به جمع 100 ارز دیجیتال برتر بازار کریپتو نیز راه یافت اما بعد از مدتی رتبه آن کاهش یافت و در جایگاه پایین‌تری قرار گرفت.

 

فلوکی

 

ویژگی های فلوکی اینو

همانطور که گفتیم، ارز دیجیتال فلوکی اینو بر خلاف سایر میم کوین ها از همان ابتدا امکانات زیادی را برای کاربران خود در نظر گرفت. برخی از ویژگی‌ها و امکانات این ارز دیجیتال و شبکه آن را در فهرست زیر مشاهده می‌کنید:

  • یک بازی متاورسی NFT محور به نام Valhalla
  • میزبانی از پروژه‌های غیرمتمرکز متعدد در قالب FlokiFi
  • یک بازار تجارت NFT به نام FlokiPlaces
  • یک پلتفرم محتوایی و آموزشی به نام University of Floki یا دانشگاه فلوکی

این قابلیت‌ها نشان می‌دهند که توسعه‌دهندگان ارز دیجیتال فلوکی اینو، ابعاد مختلفی را برای توسعه این پروژه در نظر گرفتند. از این رو فلوکی می‌تواند از بازار میم کوین ها فراتر برود و در زمینه NFT، متاورس و آموزش غیرمتمرکز نیز حرفی برای گفتن داشته باشد. این موارد پتانسیل‌های فلوکی برای رشد را افزایش می‌دهند و اعتماد سرمایه‌گذاران بیشتری را جلب می‌کنند.

 

قیمت ارز دیجیتال فلوکی اینو

 

قیمت ارز دیجیتال فلوکی اینو

ارز دیجیتال فلوکی اینو در حال حاضر با قیمت 0.000026 دلار معامله می‌شود. قیمت ارز دیجیتال فلوکی در حال حاضر 92% پایین‌تر از بالاترین قیمت ثبت شده (ATH) آن است. همین عامل باعث شده که سرمایه‌گذاران زیادی به سود کلان این ارز دیجیتال در آینده امید داشته باشند. مطرح شدن میم کوین های جدیدی چون پپه (PEPE) نیز احتمال قوت گرفتن دوباره بازار میم کوین ها را افزایش می‌دهد. ارز دیجیتال فلوکی اینو نیز به احتمال زیاد از این اتفاق تاثیر خواهد پذیرفت و رشد خواهد کرد.

در حال حاضر، بازار ارز دیجیتال فلوکی 249 میلیون دلار ارزش دارد و این توکن از نظر مارکت کپ در رتبه 121 بازار می‌باشد. بنابراین برای رسیدن به جمع برترین‌های بازار، راه زیادی پیش‌روی FLOKI قرار دارد. با این حال توسعه‌دهندگان فلوکی با ارائه خدمات جدیدتر و جذاب‌تر می‌توانند سرمایه‌گذاران بیشتری را به خرید این ارز دیجیتال ترغیب کنند. کسانی که در حال حاضر مایل به خرید فلوکی هستند نیز می‌توانند با عضویت در صرافی بیت ایمن، پس از لیست شدن این توکن آن را به سادگی بخرند.

 

خرید ارز دیجیتال فلوکی اینو

 

خرید ارز دیجیتال فلوکی اینو

در حال حاضر برخی از بزرگ‌ترین صرافی های ارز دیجیتال جهان از ارز دیجیتال فلوکی پشتیبانی می‌کنند. بایننس و کوکوین دو نمونه از این صرافی ها هستند که امکان خید ارز دیجیتال فلوکی اینو را به شما می‌دهند. البته توکن FLOKI در فهرست رمز ارزهای جدید صرافی بیت ایمن نیز قرار دارد و می‌توانید با انجام ثبت نام و احراز هویت در همین صرافی، آن را به سادگی بخرید. این راه ساده‌تر است و سریع‌تر انجام می‌شود. از طرفی خیال شما از بابت امنیت دارایی‌تان راحت است و هیچ منع قانونی‌ای برای فعالیت شما در این صرافی وجود ندارد.

 

بهترین کیف پول های فلوکی

 

بهترین کیف پول های FLOKI

در مقالات قبلی بارها درباره اهمیت تهیه کیف پول ارز دیجیتال برای ذخیره دارایی‌ها صحبت کرده بودیم. اگر قبلا یک کیف پول ارز دیجیتال را تهیه کرده اید و این کیف پول از ارز دیجیتال فلوکی اینو پشتیبانی می‌کند، به سادگی می‌توانید توکن های FLOKI خود را به آن انتقال دهید. در غیر این صورت، بهتر است که یکی از بهترین کیف پول های فلوکی را تهیه کنید تا پس از خرید این ارز دیجیتال، دارایی خود را از صرافی خارج کنید. در فهرست زیر نام برخی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال فلوکی اینو را مشاهده می‌کنید:

  • تراست ولت (Trust Wallet)
  • متامسک (MetaMask)
  • ایم توکن (imToken)
  • آی توکن ولت (iToken Wallet)

موارد فوق می‌توانند بستری مناسب برای ذخیره ارز دیجیتال فلوکی اینو باشند. هر زمان که بخواهید، می‌توانید توکن های FLOKI خود را از کیف پولی که انتخاب کردید خارج کنید و به صرافی انتقال دهید تا با فروش آن سود خود را دریافت کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها