آیا مقاومت از سر راه بیت کوین برداشته شد؟

به گزارش گاوهای بیت کوین دلیلی برای خوش‌بین بودن دارند زیرا یک ایالت آلمان بالاخره فروش دارایی‌های بیت کوین خود را به پایان رساند. به گفته شرکت تحقیقاتی ارزهای دیجیتال Arkham Intelligence، زاکسن، ایالتی در شرق آلمان، اکنون تمام دارایی های بیت کوین خود را به پایان رسانده است.

فروش بی‌امان زاکسن از ابتدای ژوئن مانند یک باد مخالف بزرگ برای بیت کوین بوده است. هفته گذشته، بیت کوین به زیر سطح 64000 دلار سقوط کرد و به پایین‌ترین قیمت خود در حدود پنج ماه گذشته رسید. دولت آلمان در اصل مالک 50000 بیت کوین بود که اوایل امسال از اپراتورهای وب سایت دزدی دریایی Movie2K مصادره شد.

پس از مصادره، آلمان به عنوان یکی از دارندگان برتر بیت کوین در بین دولت های مختلف (پس از ایالات متحده، چین و بریتانیا) قرار گرفت. با این حال، دیگر هیچ بیت کوینی در اختیار ندارد. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، فروش ساکسونی توسط سرمایه گذاران بیت کوین ETF جذب شد که مشتاق خرید با این افت قیمت بودند. این محصولات در روز پنجشنبه 79 میلیون دلار دیگر ورودی را ثبت کردند. در واقع، آنها اکنون بهترین هفته خود را از ماه می با ورودی چشمگیر 882 میلیون دلاری دیده‌اند.

فروش افسارگسیخته به طور طبیعی انتقاد بسیاری از اعضای جامعه بیت کوین را به همراه داشت. جوآنا کوتار، نماینده طرفدار ارز دیجیتال آلمان، خواستار توقف فروش شد و استدلال کرد که نگه داشتن این ارز دیجیتال برای دولت مفید است. علیرغم پایان آشکار فروش بیت کوین در ساکسونی، هنوز مقاومت‌های دیگری مانند بازپرداخت Mt. Gox نیز وجود دارد. این بدان معنی است که گاوهای بیت کوین نمی‌توانند به طور قطعی به روند صعودی امیدوار باشند. البته با اتفاقات روزهای اخیر و اقدام ناموفق برای ترور دونالد ترامپ، قیمت بیت کوین و آلت کوین ها چند درصد افزایش یافت و بازار مقداری احیا شد. بر اساس داده‌های CoinGecko، بیت کوین در حال حاضر با قیمت 59,935 دلار معامله می شود.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها