این 5 رمز ارز را زیر نظر بگیرید!!

شاخص میانگین صنعتی داوجونز (Dow Jones Industrial Average) که یکی از ابزارهای سنجش وضعیت بازار سهام آمریکاست. این شاخص برای اولین بار از سال 1923 میلادی، برای هشت هفته متوالی با سقوط مواجه شد. در روز 20 می (30 اردیبهشت) شاخص بورسی “S&P500” برای مدت کوتاهی وارد محدوده بازار نزولی شد. این قضیه نشان می دهد، به خاطر ترس از شکل گیری رکود، به فروش دارایی های ریسکی خود روی آوردند. به خاطر ارتباط نزدیک بازار سهام آمریکا و بیت کوین، این رمز ارز در طول چند هفته گذشته با گذشته با فشار فروش مواجه بود.

خریداران بیت کوین اما، ابتدای این هفته تلاش می کردند تا قیمت را به سطوح بالاتر سوق دهند و از افزایش مدت زمان این روند نزولی جلوگیری کنند. بیت کوین در 5 ماه ابتدایی سال 2022، بدترین عملکرد را از سال 2018 میلادی به نمایش گذاشتند و این یعنی فروشندگان در این مدت به‌ وضوح بر بازار سوار بودند. اکنون پس از هفته‌ ها سقوط، ممکن است ارز دیجیتال بیت کوین در دل روند نزولی خود، یک جهش را تجربه کند. در ادامه این مطلب، وضعیت نمودار 5 رمز ارز منتخب بازار را بررسی خواهیم کرد تا ببینم کدام حمایت‌ ها و مقاومت‌ ها در حال حاضر از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

 

رمز ارز اول بیت کوین (BTC)

بیت کوین روز 20 می (30 اردیبهشت) جهشی را پس از برخورد با حمایت کلیدی $28,630   آغاز کرد که نشان می‌ دهد فشار خرید در نزدیکی این سطح زیاد است. خریداران اکنون در تلاش‌ اند تا قیمت را به بالای خط روند نزولی روی نمودار یک‌ روزه برسانند. اتفاقی که می‌ تواند اولین نشانه از کاهش فشار فروش در بازار باشد.

 

BTC1

 

عبور از خط روند نزولی روی نمودار راه را برای جهش قیمت تا سطح میانگین متحرک نمایی 20 روزه (EMA 20 – خط آبی در تصویر) در$31,887 باز خواهد کرد. انتظار داریم فروشندگان با از این مقاومت دفاع کنند. اگر آنها بتوانند در این ناحیه جلوی پیشرفت قیمت را بگیرند، این فرصت را پیدا خواهند کرد تا یک بار دیگر بیت کوین را به زیر حمایت $28,630 برسانند.

از شکست این حمایت، ممکن است به سقوط قیمت رمز ارز بیت کوین تا $26,700 منجر شود. این سطح را باید به‌ خوبی زیر نظر داشت. چرا که بسته شدن کندل قیمت جایی پایین‌ تر از $26,700 می‌ تواند بیت کوین را تا $25,000 و سپس $21,800 پایین بکشد.

در مقابل، اگر خریداران موفق شوند از مقاومت میانگین متحرک نمایی 20 روزه عبور کنند، هدف بعدی ارز دیجیتال بیت کوین سطح 61.8% اصلاحی فیبوناچی در $34,823 خواهد بود. پس از آن هم خریداران این فرصت را خواهند داشت که با عبور از این سطح بیت کوین را تا میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA 50 – خط قرمز در تصویر) در$37,289 بالا بکشند.

 

 

BTC2

 

رمزارز دومی که باید زیرنظر داشت؛ بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین چند روز پیش حرکت صعودی تازه‌ ای را از نزدیکی حمایت $211 آغاز کرد. اکنون این رمز ارز به سطح میانگین متحرک نمایی 20 روزه در $323 دلار رسید. این سطح برای فروشندگان بازار از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است. چرا که عبور و بسته‌ شدن کندل قیمت بالای این مقاومت، می‌ تواند تأییدی بر دستیابی بازار بایننس کوین به کف قیمتی باشد.

 

 

BNB1

 

عبور از میانگین متحرک نمایی 20 روزه راه را برای جهش رمز ارز بایننس کوین تا $350 و سپس میانگین متحرک ساده 50 روزه در$376 باز خواهد کرد. این میانگین متحرک هم می‌ توانند مجددا در نقش مانعی برای خریداران ظاهر شود. اما اگر آنها بتوانند این مقاومت را پشت سر بگذارند، هدف بعدی بایننس کوین میانگین متحرک ساده 200 روزه در $451 خواهد بود.

از سوی دیگر، اگر قیمت از سطح میانگین متحرک نمایی 20 روزه با سرعت به سمت پایین بازگردد، به این معنی است که فروشندگان هنوز تسلیم نشدند و همچنان با اوج‌ گیری قیمت اقدام به فروش می‌ کنند. این ریزش ممکن است در ادامه با سقوط بایننس کوین به $211 منجر شود. اگر قیمت پس از برخورد با حمایت $211 دوباره به سمت بالا بازگشت، احتمالا باید برای چند روز دیگر شاهد نوسان بایننس کوین بین $211 تا $320 دلار باشیم.

 

BNB2

 

رمز ارز سومی که باید زیر نظر گرفت؛ مونرو (XMR)

روز 12 می (22 اردیبهشت)، قیمت رمز ارز مونرو موقتا به زیر حمایت کلیدی $134 سقوط کرد. اما فروشندگان در ادامه موفق به حفظ موقعیت خود در این ناحیه نشدند. این یعنی فشار خرید در سطوح پایین‌ تر قابل‌ توجه است. همین باعث شد تا قیمت در ادامه تا مقاومت میانگین متحرک نمایی 20 روزه در $179 رشد کند.

XMR1

 

اگر خریداران در ادامه بتوانند قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسانند، مونرو این شانس را خواهد داشت که تا ناحیه بین میانگین متحرک ساده 200 روز ($202) و میانگین متحرک ساده 50 روزه ($212) رشد کند. ضمن اینکه انتظار می‌ رود مقاومت فروشندگان با نزدیک‌ی مونرو به این سطح بیشتر شود.

اگر قیمت پس از دستیابی به این ناحیه مقاومتی به سمت پایین بازگردد. اما خریداران بتوانند مانع از سقوط عمیق‌ تر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه شوند. یعنی ممکن است در ادامه روند بازار دست‌ خوش تغییر شود. در مقابل، اگر قیمت از سطوح فعلی به سمت پایین حرکت کند، فروشندگان برای کاهش قیمت ارز دیجیتال مونرو تا $ 150 و سپس $134 تلاش خواهند کرد.

XMR2

 

رمز ارز چهارم اتریوم کلاسیک (ETC)

بین 29 مارس تا 12 می (9 فروردین تا 22 اردیبهشت)، قیمت ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک از اوج $52 به کف $16 سقوط کرد. خریداران اکنون برای آغاز یک موج بازیابی جدید تلاش می‌ کنند و ممکن است در ادامه جایی در نزدیکی میانگین متحرک نمایی 20 روزه $23 با مقاومت فروشندگان مواجه شوند.

رمز ارز اتریوم کلاسیک1

 

اگر در ادامه قیمت پس از برخورد با میانگین متحرک نمایی 20 روزه به سمت پایین حرکت کند، فروشندگان تشویق خواهند شد که بار دیگر برای رساند اتریوم کلاسیک به زیر حمایت $16 تلاش کنند.

در مقابل، اگر خریداران موفق شوند خود را به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسانند، می‌ توان گفت یک موج بازیابی قدرتمند در بازار آغاز شد. واگرایی مثبت بین قیمت و شاخص قدرت نسبی نیز، بازیابی احتمالی قیمت در کوتاه‌ مدت را تایید می‌ کند. پس از آن رمز ارز اتریوم کلاسیک این شانس را خواهد داشت که تا سطح 38.2% اصلاحی فیبوناچی در $30 رشد کند. سطحی که احتمالا فروشندگان با قدرت از آن دفاع خواهند کرد.

 

رمز ارز اتریوم کلاسیک 2

 

رمزارز پنجم دیسنترالند (MANA)

روز 16 می (26 اردیبهشت)، قیمت دیسنترالند پس از برخورد با میانگین متحرک نمایی 20 روزه در $1.24 به سمت پایین بازگشت. نکته‌ مثبتی که وجود دارد. اما این است که خریداران اجازه ندادند قیمت به زیر $1 برسد.

 

رمز ارز دیسنترالند 1

 

خریداران اکنون در تلاش‌ اند تا قیمت را بار دیگر به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسانند. اگر موفق به انجام این کار شوند، راه برای جهش رمز ارز دیسنترالند تا میانگین متحرک ساده 50 روزه در $1.72 باز خواهد شد. انتظار می‌ رود فروشندگان در این سطح مقاومت بیشتری از خود نشان دهند. اما اگر قدرت خریداران از آنها بیشتر باشد و مقاومت $1.72 بشکند، دیسنترالند این فرصت را پیدا خواهد کرد که تا سطح میانگین متحرک ساده 200 روزه در 2.72 دلار رشد کند.

در مقابل، اگر قیمت در ادامه به زیر $1 سقوط کند، فروشندگان برای رساندن ارز دیجیتال دیسنترالند به $0.6 تلاش خواهند کرد. سقوط و شکسته‌ شدن کندل قیمت زیر این سطح نیز می‌ تواند جرقه‌ ای برای آغاز یک موج نزولی جدید باشد.

 

رمز ارز دیسنترالند 2

 

سلب مسئولیت

دوستان عزیز توجه کنید؛ تمام این تحلیل ها و پیش بینی ها نظرات تحلیل گران مختلف است و مبع این تحلیل ها سایت کوین تلگراف می باشد. صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن هیچ گونه مسئولیتی در قبال این تحلیل ها ندارد. لذا این پیشبینی ها با هدف سیگنال دهی نمی باشد و صرفا برای افزایش آگاهی شما مخاطب عزیز براتیان جمع آوری شده است.در پایان خوشحال میشویم اگر شما هم پیش بینی خود را در قسمت کامنت ها بریمان به اشتراک بگذارید. پر سود باشید!!

 

 

 

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرهاد
فرهاد
2 سال قبل

جالبه همه این 5 تا ارز رو همه جا دارن میگن بخریم
من از قبل بیت کوین و بایننس کوین رو داشتم ایشالا که رشد کنه

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  فرهاد

منبع این خبر کوین تلگراف هست برای همین همه جا پخش شده
سایت معتبریه بهتون پیشنهاد می کنم ازش استفاده کنین

پرستو
پرستو
2 سال قبل

واقعا الان باید به صرافی بیت ایمن احسنت گفت که این 5 رمز ارز بی نظیرو داشت و ما از بازار عقب نموندیم

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  پرستو

خیلی خوشحالیم که این نظر رو دارید
پرسود باشید

پروانه
پروانه
2 سال قبل

من وقتی این 5 ارز اعلام شد بیشتر از قبل از اینکهه با بیت ایمن کار میکنم خرسندم

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  پروانه

خدارو شکر
خرسندی شما آرزوی قلبی ماست

شیما
شیما
2 سال قبل

چه جالب که شما این ارزها را از قبل داشته اید

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  شیما

بله خوشبختانه ارزهایی که در صرافی موجود اند فاندامنتال خوبی دارند

سهیل
سهیل
2 سال قبل

پارسال من از اتریوم کلاسیک خیلی سود خوبی گرفتم

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  سهیل

مبارکتون باشه
همیشه پرسود باشید