ال جی بلاک چین و رمزارز خود را به بازار اضافه خواهد کرد!!

ال جی غول فناوری کره جنوبی، بلاک چین و ارز دیجیتال خود را به عنوان حوزه های تجاری جدید، به منشور شرکت خود اضافه کرد. ال جی دو هدف متمایز مرتبط با رمزارز را در جلسه عمومی سالیانه خود در روز پنجشنبه اضافه کرد. این اهداف شامل توسعه و فروش نرم افزار مبتنی بر بلاک چین و خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. وقتی از یکی از سخنگویان ال جی در مورد قصد شرکت برای راه اندازی صرافی یا پلتفرم خود پرسید، هر گونه حدس و گمان را خنثی کرد. او گفت: هنوز چیزی قطعی نیست و ما فقط حوزه های تجاری را به صورت گسترده ذکر کردیم.

 

کره جنوبی به سمت بلاک چین و ارزهای دیجیتال می رود

 

کره جنوبی به سمت بلاک چین و ارزهای دیجیتال می رود

سازنده فناوری در مسیر پذیرش و ادغام NFT قرار گرفته است. اوایل این ماه، ال جی اعلام کرد که با شرکت فناوری بلاک چین Kakao’s Ground X برای معرفی خطی از تلویزیون های هوشمند که کاملا دارای NFT هستند کار می کند. ال جی همچنین اعلام کرد که Seoul Auction Blue، حراج دهنده هنر آنلاین، برای انجام پروژه های بیشتر مرتبط با آثار هنری مبتنی بر NFT همکاری می کند.

شرکت ال جی اعلام کرد که غول های فناوری دیگر و کره جنوبی، گسترده تر به استفاده از ارزهای دیجیتال و فناوری های مرتبط با بلاک چین ادامه می دهند. در اوایل سال جاری، سامسونگ، غول فناوری های کره جنوبی، اعلام کرد که پلتفرم NFT را برای تلویزیون های هوشمند خود راه اندازی خواهد کرد. همچنین سامسونگ می خواهد فروشگاه خود را در متاورس Dectraland راه اندازی خواهد کرد.

مهمتر از همه، کره جنوبی اوایل ماه جاری، یون سوک یول، رئیس جمهور دوستدار ارزهای دیجیتال را انتخاب کرد. کمپین انتخاباتی او حول مقررات زدایی از صنعت رمزارزها در کره جنوبی  بود. همچنین ایجاد ابتکاراتی برای تبدیل این کشور به خانه آینده فناوری بلاک چین یونیکورن از وعده های انتخاباتی او است.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تینا پورخزایی
تینا پورخزایی
2 سال قبل

چه خوب میشه اگه همه کشورا هم مثه کره جنوبی پیش زمینه های بلاک چین رو گسترش بدن

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل

خوشبختانه بقیه کشور ها هم بعد آمریکا و اروپا، دارن تکلیف قانئن گذاری ها رو مشخص می کنن