توکن جعلی منچستریونایتد با توئیت ایلان ماسک زنده شد!

ایلان ماسک به عنوان ثروتمندترین فرد جهان که با بازار ارز دیجیتال هم ارتباط نزدیکی دارد، تاثیرات زیادی را روی شرایط بازار می گذارد. چندی پیش، چانگ پنگ ژائو (مدیر عامل صرافی بایننس) این تاثیرات را موقتی خواند و اثر بلند مدت آن ها را انکار کرد. او گفت که فعالیت های ایلان ماسک نمی تواند آینده ارزهای دیجیتال (به خصوص بیت کوین) را دگرگون کند. ایلان ماسک نیز، اخیرا توئیتی مبنی بر خرید باشگاه منچستریونایتد منتشر کرد. این توئیت بازتاب های عجیبی داشت و باعث شد که توکن جعلی منچستریونایتد رشد زیادی بکند. این توکن که توسط جمعی از توسعه دهندگان هوادار باشگاه منچستریونایتد ساخته شد، با توئیت ایلان ماسک دوباره زنده شد و بالغ بر 3,000 درصد رشد کرد! این رشد باورنکردنی توکن جعلی MUFC را زنده کرد و جان تازه ای به آن داد.

 

قیمت توکن منچستریونایتد

 

افزایش قیمت 3000 درصدی توکن جعلی منچستریونایتد

بسیاری از باشگاه های فوتبال با کمک پلتفرم هایی مانند چیلیز، توانستند توکن های هواداری خود را بسازند. اما منچستریونایتد جزو این باشگاه ها نمی باشد؛ چرا که توکن آن رسمی نیست و ارتباطی با مدیریت باشگاه ندارد. این توکن توسط جمعی از توسعه دهندگانی که خود را هوادار پر و پا قرص منچستریونایتد می دانستند به جمع توکن های هواداری پیوست. به همین منظور، از آن به عنوان توکن جعلی منچستریونایتد یاد می شود. توئیت جدید ایلان ماسک نیز، قیمت توکن MUFC را چند ده برابر کرد. البته این توئیت فقط توکن جعلی منچستریونایتد را تحت تاثیر قرار نداد و روی توکن رسمی باشگاه منچسترسیتی نیز تاثیر گذاشت. همزمان با توئیت ایلان ماسک، قیمت توکن باشگاه منچسترسیتی نیز حدود 14 درصد رشد کرد.

چنین توکن های کوچکی به سادگی و با یک توئیت اینچنینی رشد می کنند و به همین شکل هم دچار افت می شوند. اما کوین ها و توکن های بزرگ بازار مانند بیت کوین و اتریوم تاثیرپذیری بسیار کمتری دارند. به همین خاطر است که چانگ پنگ ژائو اعتقاد دارد فعالیت های ایلان ماسک در نهایت تاثیر چندانی بر روند بلند مدت بیت کوین نخواهد داشت.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها