درآمدزایی در توییتر با ارزهای دیجیتال

توییتر قرار است به صورت آزمایشی پرداختی های خود به کاربران را از طریق استیبل کوین USDC و با استفاده از شبکه پالیگان انجام دهد. به گزارش کوین تلگراف، این پرداختی ها قرار است از طرف شرکت پرداخت الکترونیک استرایپ صورت پذیرد. کاربران اکنون می توانند علاوه بر 2 روش سنتی پرداخت با کارت های بانکی و اعتباری، گزینه های پرداخت با USDC را انتخاب کنند.

شرکت پرداخت الکترونیک استرایپ (Stripe) که با پلتفرم توییتر در زمینه پرداختی های کاربران همکاری می کند،روز جمعه در توییتی در توییتی اعلام کرد که پرداخت با استیبل کوین USDC نیز به لیست گزینه های قابل انتخاب کاربران twitter اضافه شده است.

پلتفرم توییتر در سال گذشته از 2 محصول خود به نام های Ticketed Spaces و Super Follows رونمایی کرد که به کاربران این امکان را می داد تا در ازای خلق محتوای مناسب یا  ایجاد جلسات صوتی با کاربران در تعامل باشند و در ازای آن دریافتی داشته باشند. پرداختی های توییتر به کاربران توسط شرکت استرایپ انجام می گرفت. مطابق اطلاعیه جدید استرایپ اکنون کاربران twitter قادر خواهند بود تا دریافتی خود را از طریق استیبل کوین USDC دریافت کنند. استرایپ قرار است در این پروسه از شبکه پالیگان برای انتقال استفاده خواهد کرد.

 

آیا بلاخره ایلان ماسک توییتر را می خرد؟

 

آیا بالاخره ایلان ماسک توییتر را می خرد؟

روزنامه‌ وال استریت ژورنال ساعاتی قبل به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که twitter و ایلان ماسک در حال مذاکرات پیشرفته برای انتقال مالکیت این شرکت هستند. احتمالا تا چند روز دیگر این کار انجام خواهد شد. حدود 10 روز قبل ایلان ماسک اعلام کرد که قصد دارد کل شرکت توییتر را با پرداخت 43 میلیارد دلار تصاحب کند. اگرچه این مذاکرات در مراحل نهایی قرار دارد، ولی هنوز چیزی قطعی نیست.

در ابتدا مقامات توییتر گفتند که پیشنهاد ایلان ماسک جدی نیست زیرا او در حال حاضر منابع مالی لازم برای انجام چنین کاری را ندارد. اما آقای ماسک چند روز قبل اعلام کرد که او 46.5 میلیارد دلار منابع مالی برای خرید توییتر آماده کرد. در نتیجه هیات مدیره توییتر هم موضع خود را تغییر داد. ایلان ماسک گفت که قیمت نهایی او برای هر سهم توییتر 54.2 دلار است و دیگر از این قیمت بالاتر نمی‌ رود.

اگرچه در ابتدا هیات مدیره این شرکت به طور کامل با این تصاحب مخالفت کرد، ولی طی روزهای گذشته آقای ماسک با تعدادی از سهام‌ داران مهم این شرکت دیدار کرد. به نظر می‌ رسد این سهام‌ داران فشار را بر هیات مدیره توییتر به طور قابل توجهی افزایش دادند. آقای ماسک به تعدادی از سهام‌ داران گفت که مدیریت فعلی twitter با توجه به مشکلاتی که دارد به هیچ عنوان نمی‌ تواند قیمت سهام این شرکت را به اندازه‌ پیشنهاد او برساند. هنوز مشخص نیست که او دقیقا چه برنامه‌ ای برای توییتر دارد ولی گویا کاهش اتکا به تبلیغات و امکان انتشار توییت‌ های طولانی‌  بخشی از برنامه‌ های او محسوب می‌ شود.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید
حمید
2 سال قبل

چه جالب

ali
ali
2 سال قبل

بالاخره خریدش و فکر کنم دوج رو هم وارد توییتر کنه

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  ali

بله حتی احتمالش هست که پرداخت های توییتر رو با دوج انجام بده

پریسا
پریسا
2 سال قبل

یعنی با خرید توییتر توسط ایلان ماسک امکان افزایش قیمت دوج هست؟

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  پریسا

بله احتمالش هست