کد مورس همستر کامبت امروز 29 شهریور + نحوه وارد کردن

بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) یکی از بازی‌های محبوب و سرگرم‌کننده در پلتفرم تلگرام است که با توجه به سادگی و جذابیتش، مخاطبان گسترده‌ای را به خود جذب کرده است. محیط این بازی به شکلی طراحی شده است که بازیکنان می‌توانند با ضربه بر روی صفحه بازی، سکه‌های همستر خود را افزایش دهند.

البته ضربه بر روی صفحه موبایل تنها راه به دست آوردن سکه همستر نمی‌باشد بلکه این بازی آپشن‌های متفاوتی را به بازیکنان طراحی کرده است تا افراد بتوانند با استفاده از این آپشن‌ها ارزهای همستر را افزایش دهند. از همین رو کد مورس یکی از راه‌های افزایش سکه می‌باشد. با در نظر داشتن این موضوع در ادامه مقاله قصد داریم به توضیح کامل‌تری در خصوص کد مورس و نحوه وارد کردن آن در بازی بپردازیم.

 

کد مورس چیست؟

 

کد مورس چیست؟

پیش از آشنایی با کد مورس بازی همستر بهتر است با مفهوم کلی کد مورس آشنا شوید. به صورت کلی کد مورس (Morse code) یک سیستم کدگذاری قدیمی است که برای ارسال پیام‌ها و داده‌ها در اواسط دهه 1210 هجری خورشیدی توسط فردی به نام ساموئل مورس ابتداع شده است. این کدگذاری در مدت زمان کوتاهی با استقبال زیادی از سوی افراد روبرو شد و این استقبال تا جایی بود که در دهه 1280 هجری خورشیدی از کد مورس به طور گسترده در مخابرات ویدیویی و تلگراف استفاده می‌کردند. البته به صورت کلی همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید فرمول Morse code توسط نقطه و خط صاف طراحی شده است و هر کلمه فرمول جداگانه‌ای برای خود دارد.

 

کد مورس چیست؟

 

به صورت کلی همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید کد مورس به شکل ساده‌ای طراحی شده است و همین موضوع باعث شده افراد پس از گذشت سال‌ها همچنان از این روش کدگذاری استفاده کنند. با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید توسعه دهندگان بازی همستر نیز این کدگذاری قدیمی را برای بازی همستر طراحی کرده‌اند تا بازیکنان بتوانند با استفاده از این قابلیت، سکه‌های بیشتری دریافت کنند.

 

هر کد مورس چقدر اعتبار دارد؟

 

هر کد مورس چقدر اعتبار دارد؟

بازی همستر کامبت به صورت روزانه کد مورس را در کانال تلگرامی خود ارسال می‌کند که این کدها تنها 24 ساعته اعتبار دارد و پس از گذشت 24 ساعت فاقد استفاده می‌باشد. البته باید به این نکته اشاره کرد که کاربران برای دریافت 1 میلیون سکه همستر تنها یکبار می‌توانند از این کد استفاده کنند با در نظر داشتن این موضوع در ادامه مقاله قصد داریم شما را با Morse code امروز 29 شهریور ماه آشنا کنیم.

 

کد مورس امروز 2 تیر

 

کد مورس امروز 29 شهریور

اکنون که با مفهوم کلی کد مورس و کدگذاری آن آشنا شدید بهتر است بدانید که کد مورس امروز 28 شهریور ماه 1403 کلیدواژه RETGISTER می‌باشد در قسمت بالا الگو Morse code را به شما توضیح دادیم از همین رو برای این کد باید علامت‌های زیر را وارد کنید.

O: ▬ ▬ ▬

K: ▬ • ▬

X: ▬ • • ▬

برای وارد کردن این کد باید وارد بازی همستر شوید و بر روی گزینه Daily clipher کلیک کنید. در این صورت سکه همستر به شکل قرمز رنگ درمی‌آید که در این زمان باید فرمول بالا را در بازی وارد کنید. البته قابل ذکر است که برای وارد کردن فرمول کد مورس در صورتی که در فرمول علامت ● باشد باید یک بار بر روی سکه همستر ضربه بزنید و در صورتی که علامت ▬ باشد باید چند ثانیه انگشت خود را بر روی سکه همستر نگه دارید. با وارد کردن کد صحیح، می‌توانید 1 میلیون سکه همستر به عنوان جایزه دریافت کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها