توکن های غیر مثلی (NFT) ها به اینستاگرام اضافه خواهند شد

مدیر عامل متا یا همان فیس بوک سابق، مارک زاکربرگ، گفت که تیم توسعه این مجموعه در تلاش اند تا در آینده ای نه چندان دور NFT ها را وارد فضای اینستاگرام کند. او امیدوار است که کاربران اینستاگرام تا چند ماه آینده بتوانند توکن های غیر مثلی خود را در این برنامه ایجاد کنند. طبق گزارش کوین دسک، مارک زاکربرگ روز سه شنبه در جشنواره سوث بای سوث وست (South by Southwest) در شهر آستین تگزاس گفت:

” در تلاش هستیم در آینده نزدیک NFT ها را وارد فضای اینستاگرام کنیم. با این حال ما، هنوز نمی توانیم زمان دقیق این اتفاق را مشخص کنیم.”

کیسی نیوتن (Casey Newton)، نویسنده نشریه پلتفرمر (Platformer) می گوید زاکربرگ گفت که امیدوار است در ماه های آینده، کاربران اینستاگرام بتوانند توکن های غیر مثلی خود را در این برنامه ایجاد کنند. در ماه ژانویه (دی)، فایننشیال تایمز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که متا در حال کار روی طرح هایی برای کاربران فیسبوک و اینستاگرام است تا بتوانند NFT ها را در پروفایل خود به نمایش بگذارند.

گفتنی است متا تاکنون به درخواست شرکت کنندگان این جشنواره برای اطلاعات بیشتر درباره بخش NFT های اینستاگرام پاسخ نداده است. در ماه اکتبر (مهر)، فیس بوک نام خود را به متا تغییر داد تا تمرکزش بر متاورس و واقعیت مجازی را نشان دهد. این شرکت پیش تر در جلسه ای گفت که متاورس این شرکت از NFT ها نیز پشتیبانی می کند. هنوز روشن نیست که این قابلیت‌ها بر پایه کدام شبکه بلاک‌چین ساخته می‌ شوند. پدیده NFT در حال حاضر روی بلاک‌ چین‌ هایی از جمله سولانا (Solana)، تزوس (Tezos)، اتریوم،‌ فلو (Flow) و واکس (WAX) قرار دارد.

آدام مازری، مدیرعامل اینستاگرام، در دسامبر ۲۰۲۱ گفت این شرکت به طور فعال در حال بررسی NFTها و عرضه آنها به مخاطبان بیشتر است.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نغمه
نغمه
2 سال قبل

همه چیز به سمت ارز دیجیتال داره حرکت میکنه😅

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  نغمه

بله خوشبختانه

SHAYAN051
SHAYAN051
2 سال قبل

سلام کی این اتفاق می افته؟

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  SHAYAN051

سلام دوست عزیز
تاریخی برای این اتفاق مشخص نشده ولی جز برنامه های آیندشونه