صرافی OKX حامی جشنواره فیلم ترایبکا شد!

در سال های اخیر صرافی های بزرگ ارز دیجیتال اقدامات مختلفی برای پر رنگ کردن نام خود انجام دادند. یکی از این صرافی ها که شهرتی جهانی دارد OKX می باشد. صرافی OKX اخیرا به عنوان حامی جدید جشنواره فیلم ترایبکا (Tribeca) نیز معرفی شد. پیش از اینکه به سراغ شرح کامل خبر برویم، مقداری با این صرافی و فستیوال ترایبکا آشنا می شویم تا اهمیت خبر شفاف تر شود.

 

معرفی صرافی OKX

صرافی ارز دیجیتال OKX در سال 2014 تاسیس شد تا خرید و فروش ارز دیجیتال را برای علاقمندان به رمز ارزها تسهیل کند. این صرافی در سال 2014 توسط Jay Hao تاسیس شد و مقر اصلی آن در سیشل است.

در سال 2018 این صرافی بر اساس گردش مالی گزارشی به بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان تبدیل شد. در فوریه سال 2020 توسعه دهندگان صرافی okx اعلام کردند که در حال انجام آزمایشات لازم بر روی بلاک چین خود به نام OKChain هستند. بر اساس اعلام رویترز، در فوریه سال 2021 نیز صرافی okx شاهد بیشترین حجم معاملات خود یعنی 188 میلیارد دلار بود. در سال 2020 و به دنبال ادعای دستگیری بنیانگذاران این صرافی، برداشت از حساب کاربری موقتا به حالت تعلیق درآمد. اما پس از مدت کوتاهی به حالت عادی بازگشت.

بر اساس اعلام سایت معتبر کوین مارکت کپ Coinmarketcap.com صرافی okx در زمان نوشتن این مقاله رتبه 20 بهترین صرافی دنیا از نظر میزان ترافیک، نقدینگی، حجم معاملات و اعتماد به قانونی بودن حجم معاملات، قرار دارد.

 

صرافی OKX

 

ورود صرافی OKX به صنعت فیلم و سینما

بر اساس گزارش وال‌ استریت‌ ژورنال، جشنواره فیلم Tribeca، وارد یک همکاری سه‌ ساله با صرافی ارز دیجیتال OKX شد. این همکاری، ده‌ ها میلیون دلار ارزش دارد و طی آن قرار است صرافی OKX به فیلم‌ سازان و دوستداران سینما در خصوص مزایای ارزهای دیجیتال و Web3 آموزش دهد. همچنین، صرافی OKX به‌ عنوان حامی اصلی این جشنواره می‌ تواند تهیه‌ کنندگی فیلم‌ های متاورس را برعهده بگیرد. این پلتفرم، امکان پرداخت دستمزد عوامل فیلم در قالب ارزهای دیجیتال را نیز فراهم می‌ کند.

جین روزنتال، مدیر اجرایی این جشنواره گفت که محوریت جشنواره امسال، توکن‌ های غیرقابل تعویض هستند و در سال‌های آینده با همکاری با فیسبوک، استفاده از ابزارهای NFT و دیگر پتانسیل‌ های آن، جدی‌ تر دنبال خواهد شد. جشنواره فیلم Tribeca، یک جشنواره معتبر و بین‌المللی است که هرساله در فصل بهار در منهتن نیویورک، با هدف حفظ حیات فرهنگی این شهر از تاریخ 8 تا 19 ژوئن برگزار می‌ شود.

از دیگر فعالیت‌ های مشارکتی صرافی OKX‌، می‌ توان به همکاری با باشگاه فوتبال منچستر سیتی، قهرمان لیگ برتر انگلیس و امضای قرارداد همکاری با تیم اتومبیلرانی فرمول یک مک‌ لارن‌ ریسینگ، اشاره کرد.

TRIBECA

جشنواره فیلم ترابیکا

جشنواره فیلم ترایبکا (Tribeca Film Festival) جشنواره‌ ای است که در سال 2002 توسط رابرت دنیرو و جین رزنتال در واکنش به رویداد حملات 11 سپتامبر 2001 به برج‌ های مرکز تجارت جهانی و به منظور همدردی با بازماندگان واقعه در محله ترایبکا منهتن بنیان گذاری شد. این جشنواره پس از چند سال برگزاری و به‌ ویژه در ششمین دوره آن تبدیل به جشنواره‌ ای نسبتا معتبر و بین‌ المللی شد. این جشنواره از نخستین دوره برگزاری مورد توجه قرار گرفت و سالانه بیش از دو میلیون تماشاگر و حدود 420 میلیون دلار درآمد دارد.

جشنواره ترایبکا که به منظور کمک به شهرت دوباره نیویورک به عنوان یک مرکز فیلمسازی راه‌ اندازی شد، افزون بر تلاش برای دستیابی به تجربه‌ ای نوین در برگزاری یک جشنواره مستقل، مشارکت در بازسازی بلندمدت محله منهتن نیویورک را نیز یکی از اهداف خود در نظر گرفت. جایزه‌ های این جشنواره در بخش‌ های بهترین فیلم داستانی، بهترین فیلمساز داستانی تازه‌ کار، بهترین بازیگر مرد و زن فیلم داستانی، بهترین مستند و بهترین مستندساز تازه‌ کار، به برندگان اهدا می‌ شوند.

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها