NFT یک میلیون دلاری جوان اندونزیایی!

ممکن است که در طول روز با افرادی ارتباط داشته باشید که پول درآوردن را امری سخت یا حتی غیرممکن می دانند. شاید در سال های گذشته می شد چنین دیدگاهی را پذیرفت اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی چنین چیزی غیر قابل پذیرش است. بعد از مطالعه این مطلب به قدرت ارز دیجیتال و NFT پی خواهید برد. چیزی که توانست یک جوان 22 ساله اندوزیایی را به یک میلیاردر تبدیل کند! در این مقاله با جوان اندونزیایی که تعدادی عکس سلفی خود را به قیمت 1 میلیون دلار به فروش رساند آشنا می شوید. از این پس احتمالا راه مناسبی را برای دستیابی به آرزوهای خود پیدا خواهید کرد.

 

سلفی یک میلیون دلاری

 

NFT یک میلیون دلاری!

در دنیای ارز دیجیتال NFT های زیادی مورد خرید و فروش قرار می گیرند. در فضای بلاکچینی شبکه های زیادی برای ایجاد، خرید و فروش NFT یا توکن غیر مثلی وجود دارد. با فعالیت در این شبکه ها می توان NFT ها را تولید کرد و به مزایده گذاشت. یک جوان 22 ساله اهل اندونزی توانست با استفاده از این قابلیت، 933 تا از عکس های سلفی خود که در بازه 18 تا 22 سالگی گرفته بود را به فروش برساند. ساعاتی پیش این پکیج به قیمت 1 میلیون دلار معامله شد و تعجب عده بسیاری از کاربران فضای مجازی را بر انگیخت. کف قیمتی برای این NFT یک میلیون دلاری حدود 0.149 اتریوم (ETH) بود.

این فرد که Ghozali نام دارد، خطاب به خریداران این NFT ها گفت: شما می توانید از این عکس ها استفاده های مختلف کنید. اما تفاضا دارم که به خاطر این که والدینم از من نا امید نشوند از این عکس ها سوء استفاده نکنید. وی افزود: این عکس ها بی هدف نیستند و هر کدام داستانی پشت خود دارند. این جمله به همراه یکی از NFT های جدید او منتشر شد که در روز 12 ژانویه (24 دی ماه) به قیمت 0.247 اتریوم (معادل 806 دلار آمریکا) به فروش رفت.

 

پروتکل Opensea

 

پروتکل Opensea

اوپن سی (Opensea) بزرگ ترین شبکه انحصاری خرید و فروش NFT می باشد. این مجموعه NFT یک میلیون دلاری جوان اندونزیایی هم در این شبکه شکل گرفت. با ورود به شبکه Opensea می توان به راحتی به دنیای NFT ورود کرد و از طریق آن کسب درآمد کرد. علاوه بر این در این شبکه می توانید NFT های مورد علاقه خودتان را با ارائه پیشنهاد مناسب خریداری کنید. خرید و فروش NFT علاوه بر Opensea در شبکه های دیگری هم انجام می شود که می توان با ورود به آن ها این کار را انجام داد.

برای خرید و فروش NFT در این شبکه ابتدا باید کیف پول خود را به آن متصل کنید. با پرداخت اتریوم (ETH) می توان توکن های غیر مثلی موجود در زمینه های مختلف از جمله ورزش، عکاسی، موسیقی، نقاشی و… را خرید و فروش کنید. امکان خرید و فروش NFT در سایر بلاکچین ها و پروتکل های معاملاتی NFT نیز وجود دارد. اخیرا بلاکچین سولانا (Solana) نیز در این زمینه بسیار موفق و فعال عمل کرده و سهم خود از بازار NFT را افزایش داده است.

 

جمع بندی

با خرید و فروش NFT می توانید یک منبع درآمد و یک کلکسیون آنلاین انحصاری برای خود داشته باشید. افراد دیگر در سراسر جهان هم می توانند از هنرهای شما حمایت کنند و کلکسیون خود را توسعه دهند. بنابراین با ورود به یک شبکه ساخت و خرید و فروش توکن های غیر مثلی، به پیشرفت خود و هنرمندان تمام جهان کمک کنید. برای ساخت NFT ابتدا باید مبلغی را پرداخت کنید که بسته به شبکه مورد نظر شما متفاوت می باشد. با شناخت این شبکه ها و انتخاب یک گزینه کم هزینه و پر استقبال، می توانید شانس خود را در دریافت بیشترین سود از فروش NFT افزایش دهید!

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها