ارز دیجیتال پالیگان (MATIC)؛ آماده جهش!!

 

تیم پالیگان از عرضه 2 محصول جدید در اکوسیستم چند زنجیره ای خود روی شبکه اتریوم در آینده خبر داد. از طرف دیگر اطلاعات درون زنجیره ای از افزایش استفاده کاربران از این شبکه حکایت دارد. تمام این دلایل نوید یک جهش برای این رمزارز در آینده نزدیک است.

به گزارش ای ام بی کریپتو، قیمت MATIC توکن کاربردی شبکه پالیگان پس از افت 58% نسبت به اوج تاریخی خود، اکنون در محدوده 1.62 دلار قرار دارد. اطلاعات آنچین پلتفرم TheBlock نشان می دهد که حدود 27,500 آدرس تعداد 3.41 میلیارد واحد رمزارز متیک را در حوالی قیمت 1.72 دلار (نزدیک قیمت کنونی) خریداری کردند. با قیمت فعلی، حدود 48.25% از این جمع در حال حاضر در وضعیت سود قرار دارند و حدود 41.55% در ضرر به سر می برند. مابقی نیز در شرایط سر به سر قرار دارند. 

 

میزان ارزش ورودی و خروجی آدرس ها (GIOM) متیک 

 

وضعیت کنونی نمودار بالا نشان می دهد که قیمت متیک برای بالا رفتن نیاز به یک محرک قوی دارد.

 

محصولات جدید پالیگان

صفحه رسمی پالیگان در توییتی در روز پنجشنبه به 2 محصول جدید در اکوسیستم چند زنجیره ای خود روی شبکه اتریوم خبر داد که قرار است در آینده ای نزدیک رونمایی شوند. هنوز جزییات بیشتری از این 2 محصول منتشر نکردند.

  

توییت پالیگان در خصوص محصولات جدید

 

 پروپوزال EIP-1559 متعلق به هارد فورک لندن در تاریخ 28 دی روی این شبکه اجرا شد و به موجب آن تغییراتی در مکانیسم محاسبه کارمزد تراکنش ها و توکن سوزی شبکه ایجاد شد. حال تیم پالیگان در پستی از راه اندازی سیستم مانیتور کردن این توکن سوزی و همین طور انجام یک به روزرسانی در زمینه بهبود وضعیت ولیدیتورهای این شبکه خبر می دهد. شاخص بعدی مربوط به تعداد آدرس های فعال شبکه در بازه 7 روزه مربوط می شود. این شاخص نشان می دهد میزان استفاده کاربران از زنجیره است. در میان شبکه های چند زنجیره ای اکنون تعداد آدرس های فعال شبکه پالیگان در رتبه سوم قرار دارد.

 

رتبه بندی تعداد آدرس های فعال شبکه در بازه 7 روزه

 

برخی از کاربران جامعه پیرامون پالیگان اعتقاد دارند این زنجیره به زودی در رتبه نخست نمودار بالا جای خواهد گرفت. شایان ذکر است شبکه پالیگان در تاریخ 10 مارس (19 اسفند) به مدت 11 ساعت از دسترس خارج شد. علت این اتفاق وجود یک باگ در به روزرسانی این شبکه بود که اختلالاتی را در مکانیسم اجماع پلیگان به وجود آورد. در نهایت توسعه دهندگان این شبکه از یک به روز رسانی هات فیکس (hotfix) برای حل مشکل ساخت بلاک جدید استفاده کردند. پیش بینی شما در باره آینده این ارز چیست؟ آیا این ارز می توان در آینده جزء 10 ارز برتر از نظر ارزش بازار قرار بگیرد؟ لطفا نظراتتون رو با ما در میون بگذارید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر
امیر
2 سال قبل

پایلگان پروژه قوی ایه
پتانسیل یه جهش بالاتر از سقف قبلیشو داره واقعا

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  امیر

بله پروژه پالیگان زیر ساخت های خوبی داره و اهداف خوبی رو هم دنبال می کنه

امیرحسام
امیرحسام
2 سال قبل

ماتیک و به چه کیف پول هایی میشه انتقال داد؟
و توی چه شبکه هایی میشه انتقالش داد؟

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  امیرحسام

سلام به شما دوست عزیز
شبکه انتقال ماتیک ERC-20 هست و از اون جایی که این شبکه شبکه انتقال اتریوم هست، تمام کیف پول های اتریوم می تونن از این ارز پشتیبانی کنند.

حمید
حمید
2 سال قبل

این ارز عالیه واقعا میتونه سقف قبلیشو بشکنه