تحلیل تکنیکال پپه PEPE؛ تاریخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۳

در بازار کریپتو اهمیتی ندارد که قصد خرید یک کوین با سابقه را دارید یا می‌خواهید یک میم کوین تازه وارد و پرسر و صدا را خریداری کنید در هر صورت توجه به تحلیل تکنیکال ضروری است زیرا به کمک این روش از احساسات حاکم بر بازار مطلع خواهید شد و تصمیمات منطقی‌تری اتخاذ می‌کنید. امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ با تحلیل تکنیکال پپه همراه شما هستیم. میم کوینی که در زمان ورود سر و صدای زیادی داشت و رشد قیمت خوبی را تجربه کرد. پپه در کنار شیبا از اصلی‌ترین رقبای دوج کوین به محسوب می‌شود.

قیمت این میم کوین طی 24 ساعت گذشته حدود 2 درصد کاهش داشته و همچنین با حجم سرمایه در گردش 4.6 میلیارد دلار رتبه 22 بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

 

روند قیمت پپه pepe

همانطور که در مقدمه گفته شد یکی از اهداف مهم در تحلیل تکنیکال، آگاهی یافتن از احساسات حاکم بر بازار می‌باشد. به وسیله تعیین روند قیمت در تایم فریم‌های بالاتر از یک ساعته (1h) این امکان را خواهیم داشت که تا حد قابل قبولی روند کلی قیمت را تعیین کنیم. برای تعیین روند قیمت پپه نمودار تحلیل تکنیکال را بر روی تایم فریم روزانه (1D) قرار می‌دهیم تا دید وسیع‌تری نسبت به بازار داشته باشیم و تحلیل تکنیکال ارائه شده به واسطه شکل‌گیری کندل‌ها در بازه زمانی طولانی‌تر از تثبیت بیشتری برخوردار باشد.

 

روند قیمت پپه pepe

 

قیمت پپه طی ماه‌های اخیر در یک کانال نزولی در حال حرکت بود اما رسیدن به حمایت 0.000008 دلاری از یک سو و حرکت رو به رشد بیت کوین از سوی دیگر باعث شدند تا پپه با رشد قیمت از کانال نزولی خود خارج شود و حتی از سد مقاومت استاتیک 0.000010 دلار هم عبور کند. در حال حاضر با اینکه جو حاکم بر بازار کریپتو خیلی مساعد به نظر نمی‌رسد اما با این حال پپه توانسته است خود را بالاتر از 0.000010 حفظ کند. البته پپه بعد از شکستن سدهای مقاومتی داینامیک (خط روند) و استاتیک خود به این نواحی پولبک نزده و احتمال برگشت قیمت و تکمیل پولبک وجود دارد. کراس شدن رو به پایین خط آبی رنگ EMA20 و همچنین ورود اندیکاتور RSI‌ به محدوده منفی احتمال اصلاح قیمت را قوت می‌بخشند. چنانچه طی روزهای آتی شاهد قرارگیری قیمت پپه بالاتر از مقاومت‌های یاد شده باشیم احتمال شروع روند صعودی افزایش می‌یابد.

 

شرایط پپه pepe‌ برای نوسان‌گیری

ممکن است سرمایه‌گذاری با دید بلند مدت برای همه افراد جالب نباشد و برخی به چالش‌های بیشتری مانند ترید و نوسان‌گیری روزانه علاقه‌مند باشند. خوشبختانه بازار ارز دیجیتال به دلیل داشتن نوسانات بالا برای این دسته از افراد مناسب به نظر می‌رسد چرا که قادر خواهند بود به صورت دوطرفه و اهرم‌دار در بازار ترید کنند. البته ترید کردن در کنار جذابیت ریسک بالایی هم دارد و اگر به مهارت‌های ترید مسلط نیستید بهتر است از انجام آن پرهیز کنید. جهت تعیین شرایط pepe‌ برای نوسان گیری تایم فریم تحلیلی را به حالت 30 دقیقه (30m) تغییر می‌دهیم تا جزئیات بیشتری از بازار قابل مشاهده باشد.

 

شرایط پپه pepe‌ برای نوسان‌گیری

 

در این تایم فریم به نظر می‌رسد که محدوده 0.0000115 دلار مانع از رشد قیمت شده و پپه را به سمت پایین هدایت کرده است. کندل‌های قیمت در حال شکل‌گیری پایین‌تر از EMA20‌هستند و اندیکاتور RSI هم با منطقه اشباع فروش فاصله دارد. مجموعه این عوامل باعث می‌شوند اولویت را به پوزیشن‌های Sell اختصاص دهیم و شانس موفقیت را در این حالت بیشتر بدانیم. توجه داشته باشید این شرایط تا زمانی برقرار است که قیمت در پایین‌تر از 0.0000115 دلار معامله می‌شود و چنانچه پپه به بالاتر از این محدوده برسد شانس پوزیشن‌های buy بیشتر خواهد شد.

 

سخن آخر

برخلاف اکثر توکن‌های بازار که در کانال‌های ریزشی قیمت قرار دارند پپه موفق شده است سطوح مقاومت خود را از میان بردارد و شرایط نسبتا مناسبی را رقم بزند. تثبیت بالاتر از این نواحی گواه آغاز یک رالی صعودی در قیمت خواهد بود. با این تفاسیر شرایط پپه از لحاظ تکنیکالی مساعد است و فعلا بیشترین احتمال معطوف به پولبک قیمت و سپس رشد آن است. در صورتی که با ریسک‌های فاندامنتالی پپه مشکلی ندارید می‌توانید بخشی از سرمایه خود را برای یک پله ورود به این میم کوین کنار بگذارید.

توجه داشته باشید که میم کوین پپه در حال حاضر هیچ برنامه توسعه‌ای منتشر نکرده و صرفا به عنوان یک توکن سرگرمی در بازار فعالیت دارد. در تایم فریم کوتاه مدت نیز فعلا اولویت با پوزیشن‌هایی است که اصلاح قیمت را نشانه گرفته‌اند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها