قیمت ریون کوین 70 درصد افزایش یافت

معمولا ارزهای دیجیتال برتر بازار بیش از سایرین در معرض توجه تحلیلگران و سرمایه گذاران قرار می گیرند. به همین خاطر، افزایش یا کاهش قیمت آن ها، می تواند برای فعالان بازار مهم تر از سایر اتفاقات باشد. یکی از این رمز ارزها، ریون کوین (RVN) است که با رشد قیمت خوب خود در یک هفته اخیر، جایگاه خود را چند پله بهبود بخشید. ارزش بازار این کوین زیاد است و سرمایه گذاران زیادی روی RVN حساب باز می کنند. افزایش تقاضای خرید ریون کوین، می تواند باز هم رشد خوبی را برای آن به همراه آورد و جایگاه این ارز دیجیتال را بهبود بخشد. به همین خاطر، ما در ادامه به بررسی رشد قیمت RVN می پردازیم.

 

ریون کوین

 

افزایش 70 درصدی قیمت ریون کوین

در چند روز اخیر بسیاری از رمز ارزها مانند بیت کوین، اتریوم، سولانا و… رشد قیمت قابل توجهی را تجربه کردند. طی این رشد قیمت ها، ارزش کلی بازار ارز دیجیتال نیز، مجددا به سطح بالای 1 تریلیون دلار بازگشت. بسیاری از تحلیلگران هم گفتند که بازار نزولی تمام شده است و ارزهای دیجیتال در حال بازسازی خود هستند. یکی از رمز ارزهایی که خود را به خوبی بازیابی کرد، ریون کوین (RVN) بود که قیمت آن در یک هفته اخیر حدود 70% افزایش یافت. عملکرد روزانه این ارز دیجیتال نیز قابل توجه است و رشدی 21.45 درصدی در آن به چشم می خورد. از این رو، می توانیم بگوییم که ریون کوین در میان 100 رمز ارز برتر بازار، موفق ترین کوین امروز از نظر رشد قیمت بود.

نکته ای که برای سرمایه گذاران مهم است، تداوم رشد قیمت ریون کوین و سایر رمز ارزها می باشد. چنین چیزی به عقیده بسیاری از افراد ممکن است و عده ای دیگر به اصلاحی کوتاه مدت و سطحی اعتقاد دارند. اکنون قیمت اکثر رمز ارزها از جمله بیت کوین، نسبت به ساعات گذشته کاهش یافته است و به همین جهت، می توانیم آغاز اصلاح ارزهای دیجیتال را اعلام کنیم. با این حال، همانطور که گفتیم این اصلاح با روندهای نزولی متفاوت خواهد بود و تنها بلوغ و آمادگی رمز ارزها برای رشد بیشتر را افزایش خواهد داد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها