انتقال ریپل از صرافی FTX

ارز دیجیتال ریپل یکی از پر طرفدار‎ترین ارزهای دیجیتال بر اساس تقاضای عمومی می باشد. این ارز دیجیتال از محبوبیت خاصی در بین فعالان بازار کریپتوکارنسی برخوردار است. به همین دلیل اخبار ریپل برای بسیاری از سرمایه گذاران اهمیت ویژه ای دارد. امروز به یکی از اخبار مهم ریپل در چند روز اخیر می پردازیم که مربوط به تراکنش های سنگین این ارز دیجیتال است. مقدار این تراکنش های سنگین طبق گزارش سایت تخصصی Whale-alert، حدود نیم میلیارد توکن بوده است. این مقدار قابل توجه در مدتی کوتاه و عموما از صرافی FTX انتقال پیدا کرده است. سنگین ترین موارد در این تراکنش ها، به 120 میلیون توکن XRP می رسند.

این اتفاق نشان می دهد که نهنگ های ریپل وارد بازی شدند و ممکن است که تغییراتی را برای آن رقم بزنند. البته دلایلی را هم می توان مسبب این رخداد دانست که در بخش بعد به آن ها اشاره می کنیم.

 

چرا نهنگ های ریپل دست به کار شدند؟

اخیرا اخباری مبنی بر پذیرش بیت کوین و ریپل در SBI Motor Japan منتشر شد که خبری مثبت برای این دو ارز دیجیتال به شمار می رود. ریپل در موارد دیگری هم به عنوان یکی از ابزار پرداخت مورد استفاده قرار می گیرد. اگر ماهیت این ارز دیجیتال را بدانید، می توانید به راحتی دلیل این امر را نیز حدس بزنید. اگر هم که با ریپل آشنایی کافی ندارید، می توانید مقاله ریپل چیست؟ را مطالعه کنید.

این اخبار بسیاری از نهنگ های ریپل را بیدار کرد و موجب انتقال سنگین ریپل در چند تراکنش مختلف شد. همانطور که گفتیم، سنگین ترین این تراکنش ها معادل 120 میلیون توکن بودند. موارد دیگر انتقال یافته هم عموما پیرامون 40 میلیون و 50 میلیون توکن ریپل هستند. قیمت ریپل در حال حاضر حدود 0.4 دلار است و این یعنی ارزش هر یک از یک تراکنش ها حدودا بین 16 تا 48 میلیون دلار می باشد. تعداد این تراکنش های بزرگ نیز به 9 مورد می رسد.

 

تاثیر فعالیت نهنگ ها بر قیمت ریپل

 

فعالیت نهنگ ها چه تاثیری روی قیمت XRP دارد؟

انتقال ریپل با این تراکنش های سنگین، مجددا ذهنیت برخی سرمایه گذاران نسبت به ریپل را بهبود بخشید. قیمت ریپل نیز در پی این اتفاق، رشد خفیفی را تجربه کرد و تا سطح 0.43 دلار بالا رفت. با توجه به ویژگی های ریپل و اعتماد سرمایه گذاران به این ارز دیجیتال، ریپل می تواند آینده بسیار بهتری را نسبت به وضعیت فعلی داشته باشد. شما نیز می توانید برای اطلاع از آخرین وضعیت ریپل و اتفاقات پیرامون آن، دسته اخبار ریپل در وبلاگ صرافی بیت ایمن را دنبال کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها