ریپل (XRP) محبوب ترین رمزارز در بایننس چین

اطلاعات موجود نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته، ریپل بیشترین ارز دیجیتالی بود که توسط 2,000 نهنگ بایننس چین (BNB Chain) خریداری شد. علاوه بر این، ریپل جزء پرحجم ترین ارزهای دیجیتال در معاملات هم محسوب می شود و پس از اولنچ و پالیگان در رتبه سوم قرار دارد. گفتنی است که در 24 ساعت گذشته، بیش از 300 میلیون ریپل موجود بین کیف پول های ناشناس و صرافی های ارز دیجیتال سطح بالا انتقال یافت.

 

سلب مسئولیت: مطالب این مقاله توصیه ای برای سرمایه گذاری نیست و تنها به هدف اطلاع رسانی شما عزیزان جمع آوری شده است. این نظرات لزوما منعکس کننده نظر بیت ایمن نیست. هر سرمایه گذاری و معامله ای مستلزم ریسک است، بنابراین همیشه باید قبل از تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید. ما سرمایه گذاری پولی که نمی توانید از دست دهید، توصیه نمی کنیم.

 

طبق توییت اخیر WhaleStats، توکن XRP در بین نهنگ های BSC محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در این بین Whale Alert نزدیک به 313 میلیون سکه XRP را مشاهده کردکه بین صرافی ها و کیف پول های آنون منتقل شد.

 

تیم WhaleState متوجه شد که در 24 ساعت گذشته، توکن XRP پیچیده شده در زنجیره BNB (که قبلا زنجیره هوشمند Binance BSC شناخته می شد) خود را در 10 ارز دیجیتال برتر خریداری شده قرار داد. علاوه بر این، XRP-BSC در اولین نقطه در این لیست قرار دارد. توکن بومی صرافی Binance، BNB، در جایگاه سوم در اینجا قرار دارد. ETH پس از آن در جایگاه چهارم قرار دارد.

 

 ریپل همچنین در لیست 10 کوین برتر از نظر حجم معاملات قرار دارد . XRP پس از AVAX و MATIC در جایگاه سوم قرار دارد. در حال حاضر، 100 نهنگ برتر BSC دارای 18,797,500 دلار XRP هستند. این 1.53 درصد از پرتفوی آنها را تشکیل می دهد.

 

313 میلیون ریپل (XRP) در حال حرکت

یکی دیگر از پلتفرم های رمزنگاری، Whale Alert، که تراکنش های ارزهای دیجیتال بزرگ را ردیابی می کند، متوجه شد که در 24 ساعت گذشته، نزدیک به یک سوم از یک میلیارد XRP بین کیف پول های ناشناس و صرافی های ارزهای دیجیتال انتقال یافت.

بر اساس اطلاعات موجود توسط Bithump، یک سرویس ردیابی متمرکز بر XRP، در مجموع شش تراکنش 313.5 میلیون XRP انجام دادند. کیف پول های ناشناس فوق نیز متعلق به صرافی های ارز دیجیتال هستند. این صرافی ها Bittrex، Bisto و FTX هستند. بیشترین مقدار در اینجا 74,800,000 XRP بود که بین کیف پول های Bitso مستقر در مکزیک جا به جا شد. سایر معاملات بین 40 الی 60 میلیون نوسان داشت.

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الهام
الهام
2 سال قبل

والا ما که از ریپل خیری ندیدیم اصا انگار طلسمه😑

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  الهام

ایشالا تو دادگاه بورس و اوراق بهادار آمریکا رفع اتهام بشه خیلی جلو میوفته