تحلیل تکنیکال سوشی سواپ SUSHI؛ تاریخ 9 تیر 1403

سوشی سواپ Sushiswap یک صرافی غیرمتمرکز می‌باشد. در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) بر خلاف صرافی‌های متمرکز (CEX) مانند بایننس، کوینکس، بینگ ایکس و… هیچ شخص ثالث یا نهادی وجود ندارد و مبادلات به شکل غیرحضانتی صورت می‌گیرند. معنی این کار این است که برای مبادله در صرافی‌های غیرمتمرکز فقط کافی است کیف پول شخصی خودتان را به این صرافی‌ها متصل کنید اما در صرافی‌های متمرکز باید دارایی خود را در کیف پول تحت مالکیت صرافی قرار دهید. معمولا امنیت در صرافی‌های غیرمتمرکز بالاتر می‌باشد و امکان محدودیت کاربران و تحریم و… بسیار کمتر است. امروز 9 تیر 1403 به سراغ تحلیل تکنیکال سوشی رفته‌ایم تا وضعیت این ارز که توکن بومی صرافی سوشی سواپ می‌باشد را بررسی کنیم.

تحلیل تکنیکال سوشی سواپ به شما کمک خواهد کرد با شناخت روند قیمتی این ارز و محدوده‌های مهم حمایت و مقاومت قیمت تصمیم گیری بهتری جهت خرید و فروش داشته باشید.
توکن سوشی سواپ با حجم سرمایه در گردش(مارکت کپ) 221 میلیون دلار در رتبه 234 بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد.

 

تحلیل تکنیکال سوشی سواپ در تایم فریم 4h

تحلیل تکنیکال سوشی سواپ در تایم فریم 4h کمک می‌کند روند حرکت قیمت این توکن را بهتر مشخص کنیم و بدانیم که احتمال موفقیت در کدامیک از پوزیشن‌های خرید یا فروش یالاتر است. اگر نمودار تحلیل تکنیکال سوشی سواپ sushi در سایت tradingview را بررسی کنید مشاهده خواهید کرد که پس از تشکیل الگوی سقف دو قلو در محدوده 2 دلار، ریزش قیمت سوشی آغاز شده و تا 0.9 دلار هم ادامه داشته است.

 

تحلیل تکنیکال سوشی سواپ در تایم فریم 4h

 

محدوده 0.9 دلار به واسطه اهمیتی که در گذشته داشته حمایت خوبی را از قیمت سوشی انجام داده اما در نهایت جو منفی در بازار کریپتو باعث شد که این محدوده نیز از دست برود. در حال حاضر قیمت سوشی 0.85 دلار می‌باشد و به نظر می‌رسد در حال تکمیل پولبک خود به ناحیه از دست رفته 0.9 دلار است. در صورتی که این پولبک تکمیل شود قیمت sushi این پتانسیل را خواهد داشت که خود را به محدوده‌های حمایتی بعدی یعنی 0.7 و سپس 0.6 دلار نیز برساند. در حال حاضر اندیکاتور rsi هم با مقاومت سنگین خود در عدد 64 مواجه است و احتمال برگشت قیمت به سمت پایین از این محدوده بیشتر است.

با این تفاسیر تحلیل تکنیکال سوشی در تایم فریم 4h عنوان می‌کند که روند قیمت این توکن نزولی می‌باشد و باید منتظر رسیدن سوشی به نواحی پایین‌تر قیمت باشیم. با این حال چنانچه روند بازار تغییر کرد و سوشی هم گارد صعودی گرفت می‌توانید محدوده 1 دلار را به عنوان اولین مقاومت در نظر داشته باشید.

 

تحلیل تکنیکال سوشی سواپ در تایم فریم 30m

با توجه به شکسته شدن یک سطح مهم قیمتی، به سراغ تحلیل تکنیکال سوشی در تایم فریم30m می رویم تا فرصت‌های مناسب برای نوسان گیری را بررسی کنیم. اما قبل از آن توصیه می‌کنیم چنانچه دانش و تجربه کافی ترید کردن را ندارید از انجام این کار اجتناب کنید.

 

تحلیل تکنیکال سوشی سواپ در تایم فریم 30m

 

در حال حاضر به نظر می‌رسد سوشی با شکست محدوده حمایتی 0.9 دلار وارد فاز جدید ریزشی شده و با تکمیل پولبک و تثبیت پایین‌تر از این محدوده احتمال ادامه روند نزولی تا 0.75 وجود خواهد داشت. اندیکاتور Rsi نیز با روند قیمت همگرایی دارد و ادامه روند ریزشی را تایید می‌کند. لازم به یادآوری است که هیچ تحلیلی در بازار نمی‌تواند قطعی باشد و در صورتی که قیمت سوشی بتواند به سمت بالا حرکت کند و بالاتر از ناحیه 0.9 دلار تثبیت داشته باشد این تحلیل fail خواهد شد.

 

سخن آخر

در حال حاضر قیمت sushi به صورت کلی روند نزولی را آغاز کرده و تا زمانی که به بالاتر از ناحیه 1 دلار نرسیده نمی‌توان آن را صعودی دانست. چنانچه قصد خرید این توکن را جهت سرمایه گذاری دارید بهتر است اجازه دهید تا قیمت واکنش خود را به محدوده‌های حمایتی مهم که در تحلیل تکنیکال گفته شد نشان دهد. پس از مشاهده کندل‌هایی که تایید به شروع روند صعودی را می‌دهند می‌توانید خرید خود را عملی کنید. در کوتاه مدت نیز با توجه به شرایط موجود در تحلیل تکنیکال اولویت بالاتر با پوزیشن های sell خواهد بود.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها