پیش بینی قیمت سولانا توسط هوش مصنوعی

با توجه به توانایی های پلتفرم هوش مصنوعی چت جی پی تی که توسط شرکت Open AI ارائه شد، می خواهیم پیش بینی قیمت سولانا از دیدگاه چت GPT را مورد بررسی قرار دهیم. علی رغم اینکه عده ای ظهور این ربات ها را در جهت بهبود کارها و نوعی سرگرمی می دانند اما افراد دیگری درباره فراگیر شدن آن در همه زمینه ها نگران هستند. چت جی پی تی در صنعت کریپتو نیز می تواند نقش مهمی را ایفا کند و تاثیر چشمگیری داشته باشد.

معامله گران و تحلیلگران بازار ارز دیجیتال می توانند با استفاده از چت جی پی تی آموزش های لازم در این بازار را به دست آورند. همچنین با استفاده از این چت بات می توانند آینده و قیمت ارزهای متفاوت را مورد بررسی قرار دهد.

فین بولد پلتفرمی است که عملکرد و روند بخش های مختلف مالی را بررسی قرار می دهد. این پلتفرم از چت جی پی تی پیش بینی قیمت سولانا تا سال 2030 را درخواست کرد. چت GPT پیش بینی قیمت سولانا در قالب 2 روند نزولی و صعودی ارائه کرد. چت جی پی تی با اسناد به اینکه شبکه سولانا از سرعت بالا و هزینه پایین برخوردار است و همچنین داری یک تیم توسعه دهنده قوی است امکان رشد زیادی را برای آن در نظر دارد. پیش بینی قیمت سولانا از نظر چت GPT، محدوده 1000 دلار یا حتی فراتر از آن تا سال 2030 است.

از طرف دیگر، پیش بینی چت جی پی تی با اسناد به اینکه اگر خرس ها (معامله گرانی که به دنبال کاهش قیمت هستند) بتوانند تا سال 2030 قدرت را در بازار به دست بگیرند و تعیین کننده قیمت باشند افزایش قیمت زیادی مشاهده نخواهد شد. در این شرایط، پیش بینی قیمت سولانا توسط چت GPT نهایتا تا محدوده 50 یا 100 دلار است.

 

قیمت سولانا

 

بررسی و پیش بینی قیمت سولانا

در حال حاضر سولانا با قیمت 22 دلار، در رتبه 11 ارزهای دیجیتال قرار دارد. در مقایسه با 24 ساعته گذشته، سولانا در محدوده کف 21.94 دلار تا سقف 22.8 در حال نوسان بوده و 3 درصد کاهش قیمت داشته است و عملکرد هفتگی منفی دارد. اما به طور کلی در مقایسه با دو ماه گذشته یک روند صعودی را تجربه می کند.

سولانا در 24 ساعت گذشته با رشد 2.49 درصدی حجم معاملات خود را به 8,617,364,556 دلار رساند اما مجددا با ریزش قیمت، حجم معاملات آن به 8,353,691,771 رسید. از نظر بسیاری از تحلیلگران، ارز دیجیتال سولانا با توجه به پروژه قدرتمند خود و رقابت با اتریوم می تواند در آینده جایگاه بهتری داشته باشد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها