5 مهر؛ شروع ایردارپ فصل اول همستر کامبت

به‌ گزارش crypto.news، روز موعود فرارسید و ارز دیجیتال همستر کامبت از ساعت 15:30 امروز، 5 مهر ماه در صرافی های معتبر لیست خواهد شد و معاملات آن آغاز می‌شود. بسیاری از کاربران بعد از مشخص شدن تعداد توکن‌های دریافتی در جریان ایردراپ همستر کامبت، این سوال را مطرح می‌کنند که آیا این بازی برای آن‌ها پولساز خواهد بود؟

همانطور که قبلا همستر در اطلاعیه‌ایی اعلام کرد از کابران بیش از 300 میلیون نفری این بازی فقط 131 میلیون نفر امکان شرکت در ایردراپ را داشتند و باقی کاربران واجد شرایط نبودند. علاوه بر این 2.3 میلیون بازیکن متلقب در بازی نیز از حضور در ایردراپ محروم شدند. با تخمین و پیش‌بینی کارشناسان کاربران صادق و فعال در این بازی حداقل چیزی حدود 50 دلار از فروش توکن‌های خود به دست خواهند آورد.

همچنین بعضی از کاربران نیز از روند برگزاری ایردراپ رضایت ندارند. آن‌ها معتقدند با توجه به قیمت‌های احتمالی گفته شده برای همستر زمان زیادی برای این بازی گذاشته‌اند و پاداش ناچیزی دریافت خواهند کرد. در مقابل گروهی دیگر از بازیکن‌ها راضی هستند و معتقدند که از ابتدا همستر یک بازی بوده و انتظار درآمد خیلی زیاد از آن را نداشتند. باید منتظر ماند و دید که در روزهای ابتدایی معاملات، فشار فروش سنگین منجر به ریزش قیمت این توکن خواهد شد یا شرایط به‌ گونه دیگری رقم می‌خورد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها