ساخت NFT جدید استپن و باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا

بازی استپن (STEPN) که در ماه های گذشته خود را به خوبی مطرح کرد، اکنون در سدد همکاری با باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا می باشد. استپن و اتلتیکومادرید قصد دارند که با همکاری یکدیگر، ساخت یک مجموعه NFT جدید را آغاز کنند. این مجموعه NFT شامل 1001 جزء مختلف می باشد که با طرح کفش های باشگاه اتلتیکومادرید منتشر می شوند. کسانی که این NFT ها را به دست آورند، شانس استفاده از محصولات امضاء شده باشگاه اتلتیکومادرید را پیدا می کنند. علاوه بر این، باشگاه اسپانیایی بلیط مسابقات خود را هم به صورت رایگان در اختیار این افراد قرار می دهد. بنابراین اقدام مشترک این دو مجموعه، می تواند یک معامله سه سر برد باشد. چرا که دارندگان NFT ها هم از این فعالیت سود خواهند برد.

 

توکن هواداری

 

فعالیت باشگاه های فوتبال در حوزه ارز دیجیتال و NFT

ساخت NFT جدید استپن و باشگاه اتلتیکومادرید، اولین فعالیت باشگاه های فوتبال در حوزه ارز دیجیتال نمی باشد. پیش از این هم اقدامات رسمی و غیر رسمی زیادی توسط باشگاه های فوتبال انجام شد که مستقیما با حوزه ارز دیجیتال ارتباط داشت. به طور مثال، استودیوی جدید بارسلونا که مربوط به تولید و پخش محتوای دیجیتالی مربوط به این باشگاه می باشد، چندی پیش همکاری خود با چیلیز را آغاز کرد. سایر فعالیت های باشگاه های ورزشی در حوزه ارز دیجیتال هم به پروژه چیلیز گره می خورند و چیلیز به نوعی مالک فضای ورزشی بازار ارز دیجیتال می باشد. خود باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا نیز، پیش از اقدام به ساخت NFT جدید، توکن هواداری مخصوص خود را با کمک پلتفرم چیلیز ساخت و منتشر کرد.

باشگاه های مطرح دیگری از جمله بارسلونا، یوونتوس، پاریسن ژرمن، آ اس رم، اینترمیلان و منچسترسیتی نیز، با کمک چیلیز توکن های هواداری خود را ساختند. این توکن های هواداری به هواداران امکان تعامل بیشتر با باشگاه و شرکت در فرایندهای گوناگون آن را می دهند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها