تحلیل تکنیکال سوشی سواپ SUSHI؛ تاریخ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

دنیای بلاکچین روزانه در حال پیشرفت است و خدمات ارائه شده بر پایه آن در حال گسترش می‌باشند. صرافی‌های غیرمتمرکز هم یکی از این خدمات می‌باشند که به معامله‌گران اجازه می‌دهند بدون واسطه معامله کنند. برای فعالیت در صرافی‌های غیرمتمرکز نیاز نیست سرمایه خود را در اختیار صرافی قرار دهد و فقط کافی است کیف پول شخصی خود را به صرافی متصل کنید. یکی از شناخته شده‌ترین صرافی‌های غیرمتمرکز سوشی سواپ است و توکن سوشی هم به عنوان رمزارز بومی این صرافی به بازار معرفی شده است. سوشی به دلیل حمایت و پشتیبانی از سوی صرافی از وضعیت فاندامنتالی مناسبی برخوردار است و همواره مورد توجه فعالین بازار قرار دارد.

امروز ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ با تحلیل تکنیکال سوشی همراه شما خواهیم بود تا به بررسی روند قیمت این رمزارز پرداخته و محدوده‌های مهم حمایت و مقاومت آن را تعیین کنیم. قیمت سوشی در 24 ساعت گذشته حدود 1.5 درصد افت داشته و این رمزارز با حجم سرمایه در گردش 148 میلیون دلار در رتبه 245 بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال قرار دارد.

 

روند قیمت سوشی سواپ SUSHI

اگر قصد دارید به کمک تحلیل تکنیکال تصمیم‌گیری خود در مورد معامله و سرمایه‌گذاری را با ریسک کمتری همراه کنید اولین قدم برای شما می‌تواند تعیین روند کلی قیمت باشد. این کار سبب خواهد شد از تمایلات و احساسات حاکم بر بازار آگاهی پیدا کنید و از اتخاذ تصمیماتی بر خلاف جریان اصلی بازار اجتناب کنید. توجه داشته باشید سوار شدن بر روند بازار است که می‌تواند عایدی فراوان برای شما به ارمغان بیاورد و در غیر این صورت سرمایه شما با ضرر و زیان مواجه می‌شود. برای تعیین روند قیمت سوشی تحلیل تکنیکال این توکن را در تایم فریم روزانه (1D) انجام می‌دهیم تا ضمن داشتن دید وسیع نسبت به بازار، به دلیل شکل‌گیری کندل‌ها در بازه‌ای طولانی‌تر تحلیل با ثبات‌تری ارائه دهیم.

 

روند قیمت سوشی سواپ SUSHI

 

روند قیمت سوشی نیز مانند اغلب آلت کوین‌های بازار از فروردین ماه 1403 وارد فاز نزولی شده بود اما طی هفته گذشته و پس از رسیدن به محدوده حمایتی مهم و استاتیک 0.44 دلار از خود واکنش مثبت نشان داد و گارد صعودی گرفت. این حرکت صعودی سبب شد تا قیمت سوشی به بالاتر از خط روند نزولی خود برسد و در حال تثبیت در این ناحیه باشد. در حال حاضر قیمت پایین‌تر از خط EMA20 در حال معامله شدن است اما اگر کندل‌ها بتوانند خود را بالاتر از خط روند حفظ کرده و سپس EMA20 را به سمت بالا کراس کنند مهر تاییدی بر آغاز یک روند صعودی خواهند زد. لازم به ذکر است که اندیکاتور RSI هم به فاز مثبت رسیده و این نشانه خوبی برای قدرت گرفتن خریداران در بازار است.

در شرایط فعلی وضعیت تکنیکال برای سوشی مناسب است و اگر شاهد جپ مثبت در کلیت مارکت کریپتو باشیم پتانسیل مناسبی برای رشد SUSHI وجود خواهد داشت.

 

بررسی روند سوشی SUSHI نسبت به بیت کوین BTC

بررسی تحلیل تکنیکال نمودار SUSHIBTC بیانگر وضعیت قیمت سوشی نسبت به بیت کوین خواهد بود. هرچقدر که این نمودار به حالت صعودی نزدیک‌تر باشد بیانگر وضعیت مناسب سوشی نسبت به بیت‌ کوین و کلیت بازار خواهد بود. در واقع مثبت شدن این نمودار یک سیگنال قوی برای خرید سوشی به حساب می‌آید.

 

بررسی روند سوشی SUSHI نسبت به بیت کوین BTC

 

روند نمودار SUSHIBTC به شدت ریزشی است و طبق آن مدت‌هاست که فاصله سوشی و بیت کوین در حال افزایش است. در حال حاضر این نمودار در پایین‌ترین حالت خود وجود دارد و رکورد تازه‌ای را ثبت کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که در زمان رشد بازار، سوشی کمتر از بیت کوین رشد خواهد کرد و چنانچه بازار نزولی شود احتمالا شاهد افت قیمت بیشتری از سوشی نسبت به بیت کوین هستیم. چنانچه قصد خرید این توکن را دارید حتما این نمودار را مدنظر قرار دهید و پس از مشاهده روند رو به رشد نسبت به خرید اقدام کنید. این کار سبب خواهد شد ریسک سرمایه‌گذاری شما کاهش قابل توجهی داشته باشد.

 

سخن آخر

اگر تحلیل فاندامنتال را ملاک قرار دهید سوشی یک گزینه مناسب به نظر می‌رسد. اما زمانی که تحلیل تکنیکال را بررسی کنید متوجه خواهید شد که وضعیت سوشی چندان جالب نیست و خرید آن می‌تواند ریسک نسبتا بالایی به دنبال داشته باشد. چنانچه قصد خرید دارید بهتر است نمودارهای تحلیل تکنیکال را دنبال کنید و منتظر واکنش مثبت در نواحی مهم گفته شده باشید. در این صورت می‌توانید ریسک را پایین آورده و معقولانه‌تر عمل کرده باشید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها