تحلیل تکنیکال سوشی سواپ SUSHI؛ تاریخ ۳ مرداد ۱۴۰۳

امروز با تحلیل تکنیکال رمز ارز سوشی که توکن بومی صرافی غیرمتمرکز سوشی سواپ محسوب می‌شود همراه شما خواهیم بود. صرافی سوشی سواپ سابقه کمتری نسبت به همتای خود یعنی یونی سواپ دارد و با الگوبرداری و جهت بهبود آن ایجاد شده است. جالب است بدانید با وجود سابقه کمتری که سوشی سواپ دارد اما توکن بومی این صرافی یعنی سوشی قدمتی بیشتر از یونی سواپ دارد و در این زمینه پیش‌رو بوده است. به طور کلی صرافی‌های غیر متمرکز وابسته به نهاد یا شخص ثالث نیستند و به طور مستقل بر بستر بلاکچین فعالیت دارند. همین امر سبب شده با استقبال خوبی مواجه شوند چرا که هزینه اضافی و محدودیت متوجه کاربر نمی‌شود.

تحلیل تکنیکال امروز ۳ مرداد ۱۴۰۳ کمک خواهد کرد با روند قیمتی سوشی سواپ آشنا شوید و محدوده‌های مهمی که قیمت در آن‌ها واکنش می‌دهد را بشناسید. قبل از پرداختن به تحلیل تکنیکال سوشی بد نیست بدانید این توکن در حال حاضر در رتبه 249 بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد و حجم سرمایه در گردش آن حدود 185.85 میلیون دلار می‌باشد.

 

روند قیمت سوشی sushi

اگر قصد فعالیت در بازار دارید و به خرید یا نگهداری یک دارایی علاقه‌مند هستید از مهم‌ترین نکات پیش روی شما شناسایی روند قیمت به کمک تحلیل تکنیکال می‌باشد. بدون توجه به روند قیمت امکان تشخیص جهت حرکت بازار و احساسات معامله‌گران را نخواهید داشت و سبب می‌شود با حرکت در خلاف جریان بازار در دام فراز و فرودها گرفتار شوید. به عنوان مثال خرید یک دارایی در میانه روند نزولی یا نگهداری آن در زمان اشباع بازار سبب زیان شما خواهد شد. جهت اینکه روند قیمت سوشی را به کمک تحلیل تکنیکال مشخص کنیم تایم فریم تحلیلی را بر روی حالت روزانه (1D) تنظیم می‌کنیم تا به دلیل داشتن دید وسیع‌تر و تثبیت زمانی بالاتر تحلیل منطقی‌تری ارائه دهیم.

 

روند قیمت سوشی sushi

 

با دقت به نمودار تحلیل تکنیکال سوشی در سایت tradingview مشخص می‌شود که این توکن طی 4 ماه اخیر و پس از عدم توانایی عبور از سطح قیمت 2.1 دلار روند نزولی خود را آغاز کرده و طی این ریزش حمایت استاتیک و مهم 0.8 دلار را هم از دست داده است. در حال حاضر قیمت سوشی با رسیدن به خط روند نزولی خود که به عنوان سقف کانال و مقاومت داینامیک شناخته می‌شود وارد مرحله مهمی شده است. چنانچه sushi موفق شود از این محدوده گذر کند و بالای خط روند تثبیت داشته باشد می‌توانیم به آغاز یک روند صعودی امیدوار باشیم. طی این روند صعودی اولین محدوده مقاومتی 1 دلار خواهد بود. اما در صورتی که قیمت سوشی از این ناحیه برگشت داشته باشد همچنان این روند نزولی ادامه‌دار خواهد بود و اولین محدوده حمایتی جدی 0.5 دلار خواهد بود.

 

شرایط سوشی sushi برای نوسان گیری

برخی افراد فعالیت خود را در بازار ارز دیجیتال صرفا معطوف به سرمایه‌گذاری بلند مدت نکرده و سعی میکنند از طریق ترید روزانه و نوسان‌گیری هم بهره ببرند. ترید در بازار ارز دیجیتال شما را قادر می‌سازد هم از موقعیت‌های خرید و هم از موقعیت‌های فروش سود کسب کنید. جهت تعیین شرایط سوشی برای نوسان‌گیری به سراغ تحلیل تکنیکال در تایم فریم 30 دقیقه می‌رویم تا نوسانات بازار را بهتر مشاهده کنیم.

 

شرایط سوشی sushi برای نوسان گیری

 

قیمت سوشی در این تایم فریم بین دو بازه 0.7 تا 0.75 دلار محصور شده و عبور از هر کدام از این نواحی شرایط جذابی را برای نوسان‌گیری رقم خواهد زد. برای اینکه ریسک کمتری در معاملات داشته باشید باید منتظر رسیدن قیمت به این محدوده‌ها باشید و با توجه به واکنش قیمت مطابق استراتژی شخصی وارد پوزیشن معاملاتی شوید. در چنین شرایطی معمولا دو استراتژی وجود خواهد داشت. استراتژی اول به این صورت است که با رسیدن قیمت به سقف یا کف کانال در خلاف جهت روند قیمت وارد پوزیشن شوید و در استراتژی دوم باید منتظر شکسته شدن این سطوح و پوزیشن‌گیری در جهت روند قیمت باشید.

 

سخن آخر

رمز ارز سوشی از جمله توکن‌های محبوب به شمار می‌رود و ممکن است افراد زیادی سوشی را در بین سبد سرمایه خود قرار دهند. اگر شما هم جزو این دسته افراد بهتر است کمی صبر کنید تا تکلیف روند قیمت سوشی مشخص شود. توجه داشته باشید اگر سوشی نتواند از خط روند نزولی خود همچنان در فاز ریزشی باقی خواهد ماند و این موجب زیان دیدن شما می‌شود. ضمنا برای نوسان‌گیری هم توجه خود را به محدوده‌های گفته شده در تحلیل تکنیکال معطوف کنید و با رسیدن قیمت به این نواحی وارد پوزیشن شوید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها