بهترین سایت های خبرگزاری ارز دیجیتال

یافتن بهترین سایت های خبرگزاری ارز دیجیتال، قسمتی از دغدغه های تریدر هاست. بازار کریپتوکارنسی پویاترین مارک جهانی است که هر لحظه اتفاقات جدیدی در آن رخ می دهد و همواره در حال توسعه و تکامل است. در این بازار هیچ روز تعطیلی مشاهده نمی کنید و اگر حتی برای چند روز از اخبار آن مطلع نباشید، ممکن است پس از ورود دوباره به بازار، از تغییرات به وجود آمده شگفت زده شوید. در این مقاله به معرفی و بررسی مهمترین و بی طرف ترین سایت های خبرگزاری ارز دیجیتال می پردازیم.

 

 

معرفی سایت های خبری ارز دیجیتال 

برای سرمایه گذاری و معامله در بازار کریپتوکارنسی سرمایه و دانش،دو فاکتور مهم و مورد نیاز هستند. بدیهی است که هیچ کاربری بدون سرمایه گذاری اولیه نمی تواند معامله کند و از طرفی دیگر؛ بدون داشتن دانش تکنیکالی و فاندامنتال نمی تواند پیش بینی درستی تحلیل ارز دیجیتال یا رسانه های اجتماعی منتشر می شود. به همین دلیل شناخت این منابع اطلاع رسانی بسیار اهمیت دارد.

 

ویژگی ها خبرگزاری
جامع ترین وبسایت با سرعت عمل عالی کریپتو پنیک
ارائه اخبار دست اول با تصاویر جذابیت گرافیکی کوین تلگراف
مرجع بسیاری از منابع روز دنیا کوین دسک
سرعت عمل بالا در انتشار خبر و امکانات جانبی مانند تحلیل رمزارزها کریپتو پوتیتو
قدیمی ترین سایت تخصصی اطلاع رسانی ارزهای دیجیتال بیت کوین مگزین
تحلیل احساسات و امکانات و جالب دیگر در کنار پوشش اخبار لونار کراش

 

 

ویژگی هایی که سایت های خبرگزاری ارز دیجیتال

قبل از آنکه به معرفی بهترین وبسایت ها بپردازیم، بهتر است در مورد ویژگی هایی که یک مرجع خبری باید دارا باشد صحبت کنیم. در اصل در رسانه های خبرگزاری از اهمیت بالایی برخوردار هستند. صداقت و اخبار داغ. صداقت و بی طرفانه بودن اخبار به تصمیم گیری مخاطب بسیار کمک می کند. وقتی که اخبار دست اول به کار می رسد، می تواند قبل از بسیاری از کاربران دیگر اقدام به تصمیم گیری مخاطب بسیار کمک می کند و وقتی که اخبار دست اول به کاربر می رسد، می تواند قبل از بسیاری از کاربران دیگر اقدام به تصمیم گیری و عمل کند.

در ادامه مهم ترین و محبوب ترین سایت های خبری ارز دیجیتال را به شما معرفی خواهیم کرد. سایت هایی که در این بخش به شما معرفی خواهیم کرد از بهترین مراجع اطلاع رسانی و تحلیلی ارزهای دیجیتال هستند که از اعتبار بیشتری نسبت به سایرین برخوردارند. مطالعه برخی از اخبار به شما بهترین سیگنال ارز دیجیتال فاندامنتالی را می‌ دهد. بنابراین شناخت بهترین سایت های خبری ارز دیجیتال برای هر معامله گر و سرمایه گذار ضروری است.

کوین تلگراف

 

معرفی کوین تلگراف (Coin Telegraph)

اگر به دنبال اخبار با کیفیت و جذاب دنیای کریپتوکارنسی ها هستید،‌ Cointelegraph.com می‌ تواند گزینه خوبی برای شما باشد. از نظر کاربران بازار رمزارزها، کوین تلگراف یکی از بهترین سایت های خبری ارز دیجیتال است. برخلاف کریپتو پنیک، کوین تلگراف به شدت ظاهر مخاطب پسندی دارد و برای هر خبر یا مقاله‌ از تصاویر بسیار جذاب اختصاصی استفاده می‌ کند.

ویژگی ای که کوین تلگراف را منحصر بفرد می‌ کند، احترامی است که این سایت برای مخاطبان خود قائل است. مطالعه اخبار و مقالات ممکن است خارج از حوصله بسیاری از کاربران باشد. Cointelegraph با صوتی کردن اخبار و مقالات، این امکان را فراهم کرد. که مخاطب بتواند به راحتی در شرایط مختلف اخبار را دنبال کند. توضیح ویژگی ها و ابزارهای این سایت نسبتا کامل و مفید، نیازمند یک مقاله دیگر و از سرفصل های این مطلب خارج است.

کوین دست

 

کوین دسک (Coin Desk)

معاملگران با تجربه دنیای کریپتوکارنسی ها سایت CoinDesk.com را به خوبی می شناسند. این پایگاه اطلاع رسانی و ارزیابی رمزارزها یکی از گزینه های اصلی بهترین سایت های خبرگزاری ارز دیجیتال است. هر آنچه که کاربر از یک منبع خبری انتظار داشته باشد، در CoinDesk موجود است. دسته بندی های این سایت بسیار متنوع و جذاب است. از کاربردهای دیگر این وبسایت این است که تغییرات موجود در دنیای بلاک چین را بررسی می کند و پادکست هایی که توسط متخصصان کریپتو و بلاک چین را لیست می کند.

کریپتو پوتیتو

 

کریپتوپوتیتو (CryptoPotato)

رقابت بین سایت های خبرگزاری بسیار داغ است. برخی با بکار گرفتن خلاقیت های جذاب تلاش دارند تا بیشتر دیده شوند؛ سایت CryptoPotato.com یکی از همین وبسایت های تحلیلی-خبری می باشد که موفق شد نظر کاربران زیادی را به خودش جلب کند.

کریپتو پوتیتو از 2016 آغاز به کار کرد و از بسیاری از سایت های خبرگزاری ارز دیجیتال سابقه کمتری دارد. اما با داشتن خلاقیت و مخصوصا اضافه کردن بخش های تحلیلی برای بیت کوین، اتریوم و ریپل، موفق به جلب نظر کاربران شد. به طور کلی، این وب سایت از سایر مراجع اطلاع رسانی که تا اینجا معرفی کردیم از محبوبیت کمتری برخوردار است. اما در برخی از بخش ها بهتر و کاملتر عمل کرد.

 

بیت کوین کش

 

بیت کوین مگزین (Bitcoin Magazine) 

سایت BitcoinMagazine.com که خود را قدیمی ترین پایگاه اطلاع رسانی، تحلیل و خبری معرفی می کند، از سال 2012 سابقه فعالیت دارد. مجله بیت کوین یا Bitcoin Magazine، سایت معتبر و با کیفیتی است. اما وقتی با سایر رقبا مقایسه می کنیم، به این نتیجه میرسیم که شاید از یک سایت اطلاع رسانی و خبری با این سابقه طولانی مدت، انتظار بیشتری می شود داشت. از مهمترین ابزار این سایت می توان به بخش آکادمی، تحقیقاتی و مقالات علمی اشاره کرد. در بخش تحقیقات سعی شد تا تمام تغییرات دنیای بلاک چین زیر ذره بین بررسی شود.

به طور کلی می شود گفت که بیشتر مخاطبان اخباری را می پسندند که برای آن ها ورودی فاندامنتالی دارد. ورودی فاندامنتال یعنی اطلاعاتی که بتواند روی روند بازار تاثیر بگذارد. اخبار مهم در سایت های خبری ارز دیجیتال و شبکه های اجتماعی، جو و اتمسفر بازار را دستخوش تغییر می کند و یک سرمایه گذار و معامله گر حرفه ای باید متناسب با همین تغییرات، خورش را به روز نگه دارد.

 

خبرگزاری ارز دیجیتال لونار کراش

 

کریپتو پنیک (Crypto Panic)

یکی از بهترین سایت های خبری ارز دیجیتال، Cryptopanic.com است. وقتی وارد این سایت می شوید، ظاهر نامتعارف آن ممکن است کمی شما را گمراه کند. ترافیک بالای خبری، ظاهر بسیار شلوغ و ابتدایی، عدم استفاده از تصاویر و جلوه های بصری جذاب و سایر ویژگی های آن که در نگاه اول از کریپتو پنیک یک سایت شلوغ و آشفته می سازد. اما پس از آشنا شدن با این سایت فوق العاده، متوجه خواهید شد که به دلیل پوشش حجم زیاد از اخبار، فرصتی برای بکارگیری تصاویر اختصاصی نخواهد داشت.

همانطور که گفتیم؛ هدف کریپتو پنیک، پوشش اخبار مهم و دست اول است. اغلب مخاطبان این سایت تریدرهایی هستند که ترجیح می دهند در کمترین فرصت، بیشترین اطلاعات را بدست آورند. شیوه کار Crypto Panic به این صورت است که خلاصه ای از یک خبر و لینک سایت مرجع را به اشتراک می گذارد. کاربران می توانند با این روش سایت تمام اخبار را در مدت زمان کوتاه دنبال کنند. ویژگی که این سایت دارد، قدرت جستجو و پردازش بالایی است که با سرچ کلید واژه مد نظرتان، تمام اخبار آن برای شما ظاهر می شود.

 

لونار کراش (LunarCrush)

در این بخش خبرگزاری ارز دیجیتال متفاوتی را به شما معرفی می‌ کنیم که برخلاف موارد بالا،‌ هیچگونه اخباری منتشر نمی‌ کند. سایت LunarCrush.com با بررسی اخبار مهم و جو کلی فضای مجازی و مخصوصا توییتر،‌ احساس کلی بازار را در قالب نمودار، چارت های مختلف و البته امتیازبندی به کاربران نمایش می‌ دهد. لونار کراش با دو معیار مختلف به بررسی رمزارزها می‌ پردازد و با بررسی اخبار فاندامنتالی و البته مقایسه عملکرد ایشان با عملکرد بیت کوین به آنها امتیاز می‌ دهد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پارسا
پارسا
2 سال قبل

خداییش کوین تلگراف از همش بهتره کوین مارکت کپ هم واسه اخبار بنیادی خوبه

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  پارسا

بله کوین تلگراف خیلی واضحه و نیاز به اطلاعات تخصصی زیادی نداره