ایده پذیرش دوج کوین در توییتر توسط ایلان ماسک

ایلان ماسک روز گذشته در یکی از توییت‌ های خود ایده‌ ای را برای پذیرش دوج کوین به‌ عنوان یک روش پرداختی در شبکه اجتماعی توییتر مطرح کرد. با این حال، آن‌ طور که از لحن این توییت پیداست، پذیرش دوج کوین در توییتر فعلا تنها در حد یک ایده ابتدایی است.

به گزارش کوین تلگراف، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس که چندی پیش 9.1 % از سهام توییتر را خریداری کرد. او که عضو هیئت‌ مدیره این شبکه اجتماعی بود، به‌ تازگی در یکی از پست‌ های توییتری خود به پذیرش دوج کوین به‌ عنوان یک روش پرداختی برای خرید اشتراک حساب‌ های ویژه این شبکه اجتماعی، یعنی توییتر بلو (Twitter Blue) اشاره کرد.

او از زمان پیوستن به تیم توییتر، بارها پست‌ هایی را درباره بخش‌ های مختلف و ویژگی‌ های کاربردی این پلتفرم منتشر کرد. بعضی از این پست ها جدی و برخی دیگر به‌ نوعی برای سرگرمی بودند. برای مثال، کمی پس از آنکه ایلان ماسک نظرسنجی‌ ای را برای اضافه‌ کردن امکان ادیت توییت‌ ها در صفحه شخصی خود برگزار کرد. همچنان 73% از رأی‌ دهندگان با آن موافقت کردند. تیم توییتر هم به‌ طور رسمی اعلام کرد که روی اضافه‌ کردن این ویژگی به پلتفرم خود کار می‌ کند.

شروع ایده دوج کوین به عنوان گزینه پرداخت توییتر 

 

توییت ایلان ماسک

 

ساعاتی پیش ایلان ماسک در توییتر خود ایده جدیدی را مطرح کرد و گفت:

“تمام کاربرانی که با پرداخت 3 دلار در ماه اشتراک توییتر بلو می‌ خرند، باید علامتی برای تایید هویت خود دریافت کنند و 20 ثانیه برای ادیت توییت‌ های خود فرصت خواهند داشت که البته این زمان قابل‌ تغییر است. این علامت تأیید باید با “تیک آبی” حساب‌ های رسمی توییتر یا حساب‌ های مربوط به چهره‌ های همگانی متفاوت باشد.”

در واکنش به این توییت ایلان ماسک، یکی از کاربران آرژانتینی این شبکه اجتماعی از او درخواست کرد که هزینه خرید اشتراک توییتر بلو را هم کاهش دهد. او گفت که : 3 دلار در آرژانتین پولی است که می‌ توان با آن برای تمام اعضای یک خانواده غذا تهیه کرد.

ایلان ماسک نیز در پاسخ به درخواست این کاربر آرژانتینی نوشت:

“درست است. (هزینه خرید اشتراک توییتر) باید متناسب با توان مالی اشخاص و بر اساس ارز ملی هر کشور تنظیم شود. شاید حتی یکی از گزینه‌ ها پرداخت با دوج کوین باشد؟ “

 

نکته‌ ای که باید به آن توجه کرد، این است که ایلان ماسک آن بخش از توییت خود را که به دوج کوین مربوط می‌ شود، به‌ صورت سؤالی مطرح کرد که نشان می‌ دهد پذیرش دوج کوین در پرداخت‌ های توییتر حداقل تا به این لحظه قطعی نیست و به‌ احتمال زیاد فعلا تنها در حد یک ایده است.

در پایان مثل همیشه خوشحال می شویم نظرتان را درباره پذیرش دوج کوین برای پرداخت های توییتر بدونیم.  نظرتان را در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهتاب
مهتاب
2 سال قبل

امیدواریم که این پذیرش صورت بگیره

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  مهتاب

ما هم همینطور🙏

سپهر
سپهر
2 سال قبل

خیلی وقته ایلان ماسک داره از دوج حمایت میکنه اما چرا هیچ افزایش قیمتی در دوج نیست؟

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  سپهر

سلام دوست عزیز
فعلا باید رویه بازار ارزهای دیجیتال مثبت باشه تا این تاثیر ها خودشونو نشون بدن

حنا
حنا
2 سال قبل

امیدواریم با این پذیرش شاهد افزایش قیمت دوج باشیم

شبنم
شبنم
2 سال قبل

امیدوارم سالی که پیش رو داریم این ارز صعودی باشد در سال پیش که اصلا صعود خاصی نداشته

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  شبنم

بله ولی تحلیل های مثبتی پشت دوج کوین هست در بلند مدت

سامان
سامان
2 سال قبل

بی بی دوج اضافه نمیکنید؟

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  سامان

سلام دوست عزیز
مارو توی صفحات اجتماعی دنبال کنید اگه قرار باشه ارزی اضافه بشه از قبل در صفحاتمون اعلام می کتیم