پیتر برانت؛ صعود بعدی بیت کوین در سال 2024 خواهد بود

پیتر برانت (Peter Brandt)، معامله گر با تجربه، در توییت اخیر خود گفت که صعود بعدی بیت کوین در ماه می 2024 (اردیبهشت 1403) آغاز خواهد شد. این تحلیلگر توضیح می دهد که به طور متوسط ​​33 ماه طول کشید تا پس از پایان پیشرفت های بزرگ قبلی، شاهد صعود بعدی بیت کوین باشیم.

برندت انتظار دارد که بزرگترین ارز دیچیتال بازار، چرخه های رشد و رکود گذشته خود را با وجود اینکه قیمت آن به ظاهر غیرقابل پیش بینی است، بازسازی کند. بزرگترین ارز دیجیتال در حال حاضر بالای سطح 24,000 دلار در صرافی های بزرگ معامله می شود. قیمت بیت کوین در ماه نوامبر 2021 (آذر 1400) به 69,000 دلار رسید و سپس در اوایل سال 2022 وارد فاز رکود شد. اتخاذ یک موضع جنگ طلبانه تر از سوی فدرال رزرو ایالات متحده در قبال ارزهای دیجیتال دلیل اصلی این اصلاح بود. با این حال از نظر تحلیلگران، این موضع موقتی است و صعود بعدی بیت کوین در راه خواهد بود.

 

موضع کوتاه مدت فدرال رزور در مورد بیت کوین

طبق گزارش U.Today، مایک نووگراتز، مدیرعامل Galaxy Digital، اخیرا پیش بینی کرد که فدرال رزرو در کوتاه مدت فوق العاده سخت گیر می ماند. هرچند او انتظار ندارد این روند برای مدت طولانی ادامه یابد و صعود بعدی بیت کوین را به تعویق اندازد. او مطمئن است که وقتی اقتصاد دوباره به سمت رکود رفت، می توانیم شاهده صعودی بعدی بیت کوین باشیم.

در ماه مارس سال 2021 (اسفند 1399)، برندت علیه نگهداری بیت کوین به دلیل کاهش شدید آن شکایت کرد. این معامله گر تخمین زد که بیت کوین برای بازگشت به اوج قبلی، باید هر بار 400 درصد رشد کند. بنابراین می توان با خرید و فروش کردن در موقعیت مناسب پول یکسانی را به دست آورد.

 

صعود بیت کوین

 

هاوینگ BTC و صعود بعدی بیت کوین

افراد خیلی خوش بین مانند مدیر عامل مایکرواستراتژی، مایکل سیلور، ادعا می‌ کنند که نگهداری بیت‌ کوین در بلند مدت نتیجه خواهد داد. مایکل سیلور و سایر تحلیل گران بزرگ همچنان به صعود بعدی بیت کوین در آینده امیدوار هستند. یکی از دلایل این امیدواری، رخ دادن هاوینگ بیت کوین در سال های 2024 و 2028 است که روی سرنوشت بیت کوین در 5 سال آینده تاثیر خواهد گذاشت. هاوینگ بعدی بیت کوین در سال 2024 اتفاق خواهد افتاد و این اتفاق می تواند صعود بعدی بیت کوین را رقم بزند. هاوینگ 2028 نیز می تواند برای کسانی که به سرمایه گذاری بلند مدت فکر می کنند مهم باشد.

با توجه به این مسائل و سایر اتفاقات پیرامون بازار ارز دیجیتال، صعود بعدی بیت کوین نزدیک به نظر می رسد. بر این اساس علاقه مندان به خرید بیت کوین می توانند در قیمت های پایین خرید خود را به صورت پله ای انجام دهند تا در آینده سود دلخواه خود را به دست آورند.شما نیز می توانید با دنبال کردن اخبار بیت کوین در وبلاگ صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن، دیدگاه بهتری نسبت به وضعیت احتمالی این ارز دیجیتال در آینده به دست آورید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شیما
شیما
2 سال قبل

یعنی تا اون زمان بازار به همین صورت ریزشی است

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  شیما

سلام دوست عزیز
خیر منظور این است که تا آن زمان احتمال جهش های بزرگ و صعود های چند برابری روی ارزهایی که تسلط بالا روی بازر دارند مثل بیت کوین کم است.

حنا
حنا
2 سال قبل

امیدوارم زودتر قیمت قبل بیت کوین رو دوباره ببینیم

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  حنا

بله ولی این جهشی که در سال 2024 ازش صحبت می کنیم از ATH قبلی به مراتب بالاتره

بهادر
بهادر
2 سال قبل

امیدوارم نهگنا زودتر دست به کار بشن و امسال روند صعودی داشته باشه

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  بهادر

بله به نهنگ ها هم خیلی بستگی داره

سارا
سارا
2 سال قبل

به امید بازار صعودی در سال 2022

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  سارا

🙏🙏🙏

ناصر
ناصر
2 سال قبل

اره با توجه به این که هاوینگ بعدی بیت کوین هم همون موقعس احتمالش زیاده

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  ناصر

سلام دوست عزیز
بله حرفتون کاملا درسته