احتمال رشد توکن های متاورسی 

بنابر اخبار غیر رسمی، احتمال رونمایی شرکت اپل از هدست واقعیت ترکیبی (Mixed Reality) در ماه ژوئن امسال زیاد است. برخی فعالان حوزه کریپتو بر این باور اند که این محصول می تواند تاثیر مثبتی بر توکن های متاورسی داشته باشد. با توجه به اینکه محصولات اپل طرفداران زیادی دارند، این هدست نیز می تواند مورد استقبال قرار بگیرد.

بر اساس اخبار به دست آمده، شرکت اپل به دنبال ارائه اولین هدست واقعیت ترکیبی خود به نام Reality Pro است. زمان رونمایی از این محصول به دلیل حساسیت های این شرکت و جدید بودن این محصول چندین بار جا به جا شده است. اما به نظر می رسد در رویداد WWDC 2023 که اواخر فصل بهار برگزار می شود شاهد رونمایی از این محصول جدید خواهیم بود.

 

هدست جدید اپل

 

تاثیر هدست اپل در توکن های متاورسی

همانطور که گفتیم، زمان رونمایی از این هدست به دلیل برخی آزمون و خطاها چندین بار جا به جا شده است. در ماه ژانویه امسال با خبر شایعه رونمایی از این محصول، توکن های متاورسی مثل مانا و سندباکس افزایش قیمت زیادی را تجربه کردند. این افزایش قیمت نشان دهنده تاثیر تولید محصولات مجازی بر توکن های متاورسی است.

دنیای متاورس هنوز در ابتدای مسیر خود قرار دارد و راه برای پیشرفت و همه گیر شدن آن بسیار زیاد است. با وجود سرمایه گذاری زیاد شرکت های مختلف مانند متا در متاورس، کاربران محدودی به این حوزه جذب شده اند. برخی تحلیلگران بر این باور هستند که رشد توکن های متاورسی به میزان محبوبیت آن و میزان استفاده کاربران از فضای متاورس بستگی دارد. اما برخی دیگر باور دارند که کیفیت ابزارهای جانبی فضای متاورس مانند هدست های مجازی می تواند در جذب کاربران به این حوزه تاثیر زیادی داشته باشد.

با در نظر گرفتن سرمایه گذاری های شرکت ها در پروژه های متاورسی، این پروژه ها به رشد خود در آینده ادامه خواهند داد و امکان دارد گجت های جدید نیز به آن ها اضافه شود. همچنین بعضی از سرمایه گذاران حوزه ارز دیجیتال، بخش زیادی از سرمایه خود را به خرید توکن های متاورسی مثل خرید مانا و خرید سندباکس اختصاص داده اند. 

 

معرفی هدست Reality Pro

 

معرفی هدست Reality Pro 

هدست ریالیتی پرو، از تکنولوژی واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) تشکیل شده که شرکت اپل 7 سال بر روی آن تمرکز کرده است. با توجه به این که در این محصول از سیستم عامل XROS استفاده می شود، افراد زیادی می توانند فعالیت های خود در متاورس را با این محصول انجام دهند.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، این هدست از رابط کاربری مشابه IOS استفاده می کند که عملکردی مانند آیفون و آیپد دارد. کاربران می توانند صفحه مک خود را به صورت واقعیت مجازی مشاهده کنند و با استفاده از کیبورد و موس آن را کنترل کنند. از آنجایی که این هدست با رابط کاربری نزدیک به آیفون کار می کند حس آشنایی و راحتی برای کاربر دارد.

بر این اساس انتشار هدست Reality Pro می تواند تاثیرات جانبی زیادی را به همراه داشته باشد. در مقالات خبری بعدی، به وضعیت انتشار این هدست و تاثیرات ناشی از ورود آن به بازار توکن های متاورسی می پردازیم.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها