ربات خرید در کف قیمت با عملکرد قوی تر ساخته شد

یکی از کاربران ردیت، اخیرا رباتی با نام ربات خرید در کف قیمت ساخته است که ظاهرا عملکرد آن 10% بهتر از استراتژی میانگین هزینه دلاری خرید بیت کوین است. به گزارش کوین تلگراف؛ یکی از معامله گران با اسم کاربری Samhill در ردیت، ابزاری قدرتمند است که عملکرد آن برای خرید بیت کوین بهتر از میانگین هزینه دلاری است.

میانگین هزینه دلاری (DCA) یکی از انواع استراتژی خرید بیت کوین است که در آن سرمایه گذاران فارق از نوسان قیمت، به طور منظم مقدار کمی بیت کوین می خرند. این استراتژی برخلاف این موضوع عمل می کند که معامله گران در ورود به بازار در کف قیمت بیت کوین تا از بیشترین سود بهره ببرند.

این ربات به اسم ربات خرید در کف قیمت در صدد این است که بهترین دارایی مورد نظر را به دست آورد. این امر با استفاده از استراتژی سفارشات محدود (limit) امکان پذیر می شود. سازنده این ربات با استفاده از استراتژی سفارشات خرید محدود دستی برای دستیابی به بهترین قیمت ورود به بیت کوین را پیشنهاد می داد. او این ایده را یک گام جلو برد و ربات خرید در کف قیمت را با کد نویسی ساخت.

 

عملکرد ربات خرید در کف قیمت چگونه است؟

 

عملکرد ربات خرید در کف قیمت چگونه است؟

این ربات، سفارشات محدود را در چندین فاصله  کمتر از قیمت کنونی قرار می دهد. اگر سفارشی اجرا یا لغو شد، ربات مجددا به فعالیت خود بازگردد. این ربات از فناوری های پایتون، Lambda، Amazon Web Service، DynamoDB،react.JS، استفاده می کند و در گیت هاب قرارمی دهد. هزینه های استفاده از این ربات بسیار کم، تقریبا ماهی 5 دلار است. سازنده این ربات:

اگر چه این ربات از ماه دسامبر تاکنون فعال است، اما روز دوشنبه به نقطه عطف مهمی دست یافت. این ربات سودآوری بیشتری نسبت به استراتژی میانگین هزینه دلاری دارد. با استفاده از آن خرید هر بیت کوین تقریبا 5 الی 10 درصد ارزان‌تر می‌شود.

این ربات، در واقغع کتاب کانه بک تست را اجرا می کند تا بهترین نقاط ورودی برای خرید های محدود را به دست آورد. این فرایند پیچیده بسیار کارآمد است و به استراتژی برد منجر می شود.

Samjhill در پاسخ به این پرسش که آیا استفاده از این ربات را در مقابل DCA پیشنهاد می کند، گفت: خبر این تصمیم به این موضوع بستگی دارد که در کجای سفر کوینی خود قرار دارید. وی افزورد:

برای افرادی که تازه خرید بیت کوین را شروع کردند، احتمالا DCA منطقی‌ تر است زیرا هدف شما، انباشت هرچه بیشتر بیت کوین است. کسانی که قبلا به این سفر پیوستند، احتمالا مقدار خوبی بیت کوین انباشت کردند و در صدد این هستند تا افزایش هزینه خود را به حداقل برسانند و می‌توانند از این ربات به نفع خود استفاده کنند.

سم در سال 2013 با بیت کوین و بلاک چین آشنا شد. او می گوید خودش از DCA و استراتژی خرید محدود استفاده می کند.

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها