نسخه آزمایشی بلاک چین چیلیز راه اندازی شد

شبکه بلاک چین چیلیز (Chiliz Chain 2.0) با تمرکز بر صنایع ورزشی و طرفداری، با همکاری پروتکل زیرساخت غیرمتمرکز Ankr متولد شد. پروژه ورزشی دارایی دیجیتال Chiliz Chain 2.0 که به CC2 نیز معروف است، اعلام کرد. CC2 به دنبال ارتقای قابلیت های وب 3.0 (Web 3.0) شرکت های ورزشی و سرگرمی با سابقه برای ایجاد توکن های غیر قابل تعویض، توکن های هوادار، ساخت برنامه های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و بازی های درآمدزا و معمولی (P2E) و همچنین پیاده سازی طیف وسیعی از برنامه ها و خدمات برای جامعه خود است.

چیلیز که در سال 2018 تاسیس شد. دفتر مرکزی این ارز در مالت قرار دارد، خود را به عنوان دارایی دیجیتالی پیشرو برای تعامل ورزشی تثبیت کرد. همچنین توکن اصلی خود، CHZ به عنوان ارز اصلی در پلتفرم Socios.com به هدف طرفداری و هواداری عمل می کند.

مکس رابینوویچ، افسر ارشد استراتژی Chiliz، با ارائه جزئیات خاص در مورد فرآیند تایید سهامداران، همچنین مکانیسم اعتبارسنجی زنجیره ای پیشنهاد شده در مدل مرجع اثبات سهام، اظهار داشت:

تعداد اعتبارسنجی ها در طول زمان به عنوان اکوسیستم افزایش خواهد یافت.این اکوسیستم رشد می کند و هزینه ها به اندازه ای قابل توجه است که بین اعتبارسنج های بیشتری تقسیم می شود.

“تایید اعتبارسنج ها  باید از طریق فرآیند حاکمیتی ما طی شود. همچنین اعتبارسنج ها رای به تایید اعتبارسنج های جدید بدهند. قدرت رای دادن به مقدار CHZ انباشته شده توسط هر اعتبارسنج بستگی دارد.”

پس از اجرای موفقیت آمیز نقشه راه آزمایشی شش مرحله ای ، انتظار می رود شبکه اصلی هابانرو بین سه ماه سوم و چهارم امسال راه اندازی شود. چیلیز (CHZ) در حال حاضر در رتبه بندی ارزش بازار در رتبه 66 قرار دارد و در زمان نگارش این مقاله 0.284 دلار قیمت دارد. این دارایی کمی بیشتر از یک سال پیش به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی 0.89 رسید. از آن زمان تاکنون، چیلیز هم به اندازه سایر دارایی های موجود در بازار کاهش یافت.

 

آینده پروژه چیلیز

 

آینده پروژه های چیلیز

رابینوویچ در مورد چشم انداز پروژه ها برای رشد تعامل و کاربرد های توکن CHZ هم برای طرفداران از طریق توکن های هواداری در Socios.com جایی که CHZ انجام می شود، به دست می آید. CHZ به عنوان یک وسیله مبادله موجود بود اما به لطف CC2 دیگر تنها مباشر روایت Chiliz نیست. دارندگان چیلیز می توانند CHZ خود را به اشتراک بگذارند و به آنها اجازه می دهد تا شرکت کنندگان فعال شبکه شوند.

برنامه شتاب دهنده Chiliz Labs همچنین خدمات زیرساختی، کمک های فنی و کمک های مالی را به دنبال ایجاد برنامه های کاربردی زنجیره ای بر روی شبکه های CC2 هستند، ارائه می دهند.

اوایل این هفته، Socios.com از امضای قرارداد با نماد فوتبال لیونل مسی به عنوان سفیر افتتاحیه برند جهانی این شرکت خبر داد. ارزش این قرارداد بیش از 20 میلیون دلار بود و برای یک دوره اولیه سه ساله تمدید شد.

سوسیوس (Socios.com) با مشارکت با بیش از 130 سازمان معتبر از دنیای فوتبال، از جمله باشگاه دوران نوجوانی مسی، بارسلونا و تیم فعلی او پاری سن ژرمن، معتقد است:

این خرید می تواند فرصت های جهانی را برای مشارکت هواداران در بازی محبوبشان تشویق کند.

رابینوویچ صراحتا با اشاره به مسی به عنوان “بزرگترین بازی کن تمام دوران” اشتیاق خود را برای این همکاری ابراز کرد. کریستیانو رونالدو و لئیونل مسی بحث در مورد این که GOAT (بزرگترین بازیکن تمام دوران” کیست، در میان است!

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
11 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لیلی
لیلی
2 سال قبل

درود به بیت ایمن

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  لیلی

🙏🙏

پریسا
پریسا
2 سال قبل

بیت ایمن بهترین صرافی ایرانی که من دیدم

شروین
شروین
2 سال قبل
پاسخ به  پریسا

واقعا صرافی خوبی است ولی ای کاش هر چه زودتر اپلیکیشن سایت رو راه اندازی کنند واقعا خیلی حیفه

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  شروین

سلام
اپلیکیشن در حال راه اندازیه امیدواریم به زودی با قابلیت ها وکیفیت بالا به دستتون برسه

شروین
شروین
2 سال قبل

مطالبی که داخل بلاگ میزارید واقعا آموزنده است و برای یادگیری خیلی تاثیر گذار است

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  شروین

سلام
متشکرین خوشحالیم که مطالب براتون مفید بوده

رژان
رژان
2 سال قبل

اینکه هر ارزی داره تلاش میکنه شبکه مستقل داشته باشه حالبه

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  رژان

بله خوشبختانه

ساناز
ساناز
2 سال قبل

بهرین صرافی اگر حد ضرر هم داشتید بی نظیر ترین بودید

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  ساناز

ممنون
امیدواریم به زودی این امکانات و بقه امکانات اضافه بشه