داستان سه جوانی که با ارزهای دیجیتال میلیونر شدند!

این مقاله برگرفته از مصاحبه دیوید یاف بلانی، خبرنگار فناوری نیویورک تایمز (NYT) با میلیونرهای ارز دیجیتال در چندین کشور صحبت کرد. ابتدا سراغ اتین وانت کرویس (Etienne vantKruys)، سرمایه گذار ارزهای دیجیتال در آمستردام هلند می رویم. او دو سال پیش در جست و جوی سرمایه گذاری جدیدی بود که با برخی از حامیان اولیه لونا (Luna)، توکن بومی شبکه ترا (Terra)، ملاقات کرد. ترا پروتکلی بلاک چینی برای میزبانی از برنامه های فعال در حوزه دیفای (DeFi) است. وانت کرویس تحت تاثیر این ارز دیجیتال، تصمیم گرفت 25,000 دلار توکن لونا به قیمت 0.20 تا 0.35 دلار به ازای هر واحد، خریداری کند. در حال حاضر قیمت لونا حدود 80.55 دلار است. 

این سرمایه گذار لونا گفت اخیرا یک میلیون دلار از دارایی های دیجیتال خود را جهت خرید خانه برای یکی از عزیزانش خرج کرده است. او قصد دارد بقیه دارایی های لونا خود را هولد (سرمایه گذاری بلند مدت) کند. وانت کرویس می گوید:

“تصور می‌ کنم قیمت لونا در پنج سال آینده به 500 دلار خواهد رسید. این چشم‌ اندازی است که برای آن در نظر دارم.”

این میلیاردر ارزهای دیجیتال این روزها سرمایه گذاری خود را روی توکن پاکت نتورک (Pocket Network) آغاز کرده است. پروژه بلاک چینی پاکت نتورک قصد دارد، دسترسی آزاد به اطلاعات عمومی جهان را با هدف توانمند سازی هر فرد برای ارائه زیرساخت های توقف ناپذیر، ایجاد کند.

داستان میلیونر دوم ارزهای دیجیتال

کال گراهام (Cal Graham)، سرمایه گذار بریتانیایی 28 ساله ارزهای دیجیتال که در لندن زندگی می کند، نفر دوم این مصاحبه نیویورک تایمز است. گراهام بیش از 200,000 دلار در توکن جدیدی به نام لوکزیر (LooksRare) سرمایه گذاری کرد. این توکن بخشی از یک پلتفرم معاملاتی ویژه آثار هنری کلکسیونی دیجیتال یا همان NFT ها است. گراهام در کمتر از دو هفته تمام توکن های لوکزریر خود را فروخت و با 500,000 دلار سود از بازار این ارز دیجیتال خارج شد.

گراهام از سرمایه گذاری های خود در اتریوم، ملکه ارزهای دیجیتال، به یک میلیونر تبدیل شد. او می گوید تاکنون بیش از یک میلیون دلار دیگر از معاملات ارزهای دیجیتال کمتر شناخته شده مانند لوکزریر به دست آورده است. گراهام که پیش تر در حوزه منابع انسانی فعال بود، به نیویورک تایمز گفت اکنون خود را باز نشست کرده برنامه ی روزانه او اغلب شامل چند ساعت توییت کردن، تمرین بوکس و تماشای فیلم های سینمایی است. گراهام قصد دارد سود نهایی خود از لوکزریر را مجدد وارد بازار ارزهای دیجیتال خواهد کرد.

داستان میلیونر سوم 

آدریان زدونچیک (Adrian Zdunczyk)، یکی دیگر از میلیونرهای ارز دیجیتال است. او که پیش‌ تر با نوازندگی کسب درآمد می‌ کرد، اکنون به‌ صورت تمام‌ وقت و در خانه خود در شهر ورشو لهستان، مشغول معامله ارزهای دیجیتال است. زدونچیک درباره فروش‌ های ناگهانی مبالغ زیاد در بازار، به نیویورک تایمز گفت:

“همیشه این‌طور نیست که بتوانید تمام سود ممکن برای یک معامله را به دست آورید یا اینکه پول خود را سریع و به‌موقع خارج کنید. با این کار فقط باعث تضعیف یا سقوط قیمت‌ ها می‌ شوید. این امر قطعا به نفع شما هم نخواهد بود.”

 این سرمایه گذار28 ساله لهستانی می گوید؛ تا کنون چندین میلیون دلار از سرمایه گذاری های خود در ارز دیجیتال سود به دست آورد و نیمی از آن، از ارزهای دیجیتال گمنام بود. مانند زمانی که دو روز پس از خرید توکن رادیکس (e-Radix)، صد و پنجاه هزار دلار سود به دست آورد. ای رادیکس توکن بومی یک پروژه فعال در حوزه دیفای است. زدونچیک گفت برای جلوگیری از افت قیمت، یاد گرفت هر بار تنها بخش کوچکی از سود خود را برداشت کند، در حالی که بقیه سرمایه خود را در بازار ارزهای دیجیتال نگه می دارد.

زدونچیک مقداری از درآمد جدید خود را به والدینش داد تا بتوانند بخشی از بدهی‌ هایشان را تسویه کنند. او تاکنون 15,000 دلار به یک حفاظت‌ گاه طوطی در آریزونا اهدا کرد. او بخشی از سود خود را نیز به سرمایه‌ گذاری‌ هایی با ریسک کمتر، مانند املاک و مستغلات و طلا، اختصاص داد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nastaran
Nastaran
2 سال قبل

جالب بود ممنون👍

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  Nastaran

خوشحال شدم که براتون مفید بود🙏🙏

زهرا
زهرا
2 سال قبل

الان چه ارزهایی رو معرفی می کنید که بنونه انقدر سود بده

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  زهرا

سلام و درود
ما اینجا سیگنال نمی دیم ولی بهتره ارزهایی که فاندامنتال قوی دارن اما هنوز حجم زیادی وارد اون ها نشده رو انتخاب کنید