کارت امروز همستر کامبت 28 شهریور چهارشنبه

در چندین سال اخیر پیام رسان تلگرام با پیشرفت‌های زیادی روبرو بوده است و خدمات متعددی را به کاربران خود ارائه داده است. بازی های تلگرامی یکی از خدمات متفاوت پیام رسان تلگرام است که در چندین ماه اخیر با استقبال زیادی از سوی کاربران سوشال مدیا و گیمرها روبرو شده است. همستر کامبت نیز یک مینی بازی است که بر روی پیام رسان تلگرام راه اندازی شده است، محیط این بازی به شکلی طراحی شده است که گیمرهای حرفه‌ای و افراد مبتدی نیز می‌توانند در این بازی شرکت کنند و سکه همستر دریافت کنند.

البته عده زیادی از افراد بر این باورند که همستر کامبت شرایط مشابهی با نات کوین دارد اما بهتر است بدانید که این بازی از آیتم‌های متفاوتی برخوردار است که کاربران می‌توانند با استفاده از این آیتم‌ها سکه‌های بیشتری دریافت کنند. کارت‌های مخفی یکی از آیتم‌های درون بازی همستر است که گیمرها می‌توانند با استفاده آن سکه‌های خود را افزایش دهند.

 

کارت مخفی همستر چیست؟

 

کارت مخفی همستر چیست؟

همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم کارت‌های مخفی یا همان Daily combo یکی از آیتم‌های درون بازی همستر می‌باشد. به صورت کلی روزانه شبکه تلگرامی همستر سه کارت مخفی را به کاربران معرفی می‌کند که در این صورت افراد باید وارد قسمت Daily combo در بازی شوند و به پیدا کردن کارت‌های درون بازی بپردازند. البته بهتر است بدانید که در پایین هر کارت مخفی مواردی ذکر شده که افراد باید آن موارد را به درستی انجام دهند تا بتوانند به کارت مخفی دسترسی پیدا کنند.

به طور مثال ممکن است یکی از کارت‌های مخفی همستر کارت Margin trading x50 باشد در این صورت برای به دست آوردن این کارت بازیکنان باید کارت Margin tradingx30 را به مرحله 8 برسانند تا بتوانید کارت Margin trading x50 را به دست آورید. با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید که با به دست آوردن سه کارت مخفی بازیکنان می‌توانند 5 میلیون سکه جدید دریافت کنند. البته قابل ذکر است که کارت‌های مخفی نیز شرایط مشابهی با کد مورس دارد و افراد تنها می‌توانند در طی 24 ساعت کارت‌ها را پیدا کنند و پس از آن کارت‌های جدید اعلام می‌شود و کارت‌های قدیمی فاقد ارزش می‌باشد.

 

 

کارت امروز همستر کامبت 28 شهریور

 

کارت امروز همستر کامبت 28 شهریور

اکنون که با مفهوم کلی کارت‌های مخفی آشنا شدید بهتر است بدانید که کارت‌های مخفی امروز 28 شهریور ماه همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید Web integration ،Compliance officer ،Telegram Miniapp Launch می‌باشد. با در نظر داشتن این موضوع باید وارد بازی شوید و بر روی گزینه Daily combo کلیک کنید در این صورت برای دریافت 5 میلیون سکه همستر کارت‌های معرفی شده را پیدا کنید. پس از پیدا کردن این کارت‌ها بازی به شما 5 میلیون سکه می‌دهد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها