دمو معاملاتی در صرافی بیت ایمن

با گسترش روزافزون بازار کریپتوکارنسی و اهمیت آموزش و آگاهی کاربران در این زمینه، دمو معاملاتی ارز دیجیتال به عنوان یک ابزار آموزشی حیاتی راه اندازی شده است. از آنجایی که بازار کریپتو یک بازار معاملاتی گسترده و پیچیده می‌باشد سرمایه گذاران و معامله گران نباید بدون داشتن اطلاعات کافی و بررسی تحلیل‌ها وارد بازار شوند زیرا در این صورت ممکن است با ضررهای زیادی روبرو شوند. برهمین اساس این ابزار امکان آزمایش استراتژی‌ معاملاتی، فهم عملکرد بازار و به دست آوردن تجربه عملی را برای افراد فراهم می‌کند.

البته دمو معاملاتی تنها در بازار ارزهای دیجیتال کاربرد ندارد بلکه معامله گران می‌توانند از این ابزار در معاملات فارکس نیز استفاده کنند. برهمین اساس در ادامه مقاله قصد داریم به توضیح کامل‌تری در خصوص دمو معاملاتی بازار ارزهای دیجیتال بپردازیم.

  1. دمو معاملاتی ارز دیجیتال چیست؟
  2. دمو معاملاتی چه مزایایی دارد؟
  3. بهترین صرافی ارز دیجیتال با حساب دمو
  4. دمو در صرافی بیت ایمن

 

دمو معاملاتی ارز دیجیتال چیست؟

 

دمو معاملاتی ارز دیجیتال چیست؟

به صورت کلی حساب دمو یک حساب غیر واقعی و آزمایشی می‌باشد که برای آموزش افراد مبتدی و تازه کار راه اندازی شده است. زیرا از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال از نوسانات زیادی برخوردار است افراد تازه کار و بی‌تجربه بهتر است پیش از ورود سرمایه خود به بازار ارزهای دیجیتال ابتدا در خصوص این بازار مالی اطلاعات کافی به دست آورند تا بتوانند معاملات بهتری را برای خود به ارمغان آورند. البته باید به این نکته توجه کرد که افراد برای یادگیری باید آزمون و خطا انجام دهند تا بتوانند به شناخت کامل‌تری از بازار برسند.

اما در این صورت اگر کاربران بخواهند برای آزمون و خطا از دارایی‌های خود استفاده کنند ممکن است با ضررهای زیادی روبرو شوند. برهمین اساس توسعه دهندگان دمو معاملاتی را به عنوان یک محیط آزمایشی راه اندازی کرده‌اند تا کاربران بتوانند با ساخت اکانت در دمو به آزمون و خطا در بازار ارزهای دیجیتال و بازار فارکس بپردازند. با در نظر داشتن این موضوع  بیشتر صرافی های ارز دیجیتال اکانت دمو را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا بتوانند از این محیط آزمایشی استفاده کنند.

 

دمو معاملاتی چه مزایایی دارد؟

 

دمو معاملاتی چه مزایایی دارد؟

به صورت کلی دمو معاملاتی یک حساب آزمایشی برای آزمون و خطا کاربران می‌باشد از همین رو افراد می‌توانند در اکانت دمو بدون از دست دادن سرمایه خود به معاملات انواع ارزهای دیجیتال بپردازند. البته بهتر است بدانید که ویژگی‌های دمو معاملاتی تنها به این موضوع خلاصه نمی‌شود بلکه دمو از مزایای بسیار زیادی برخوردار است. از همین رو اکانت دمو برای کاربران شرایطی فراهم کرده است تا افراد بتوانند بدون استفاده از سرمایه خود استراتژی‌های معاملاتی متفاوت را امتحان کنند.

از همین رو پس از بررسی‌های مورد نظر در صورتی که از آن استراتژی اطمینان کافی به دست آورند می‌توانند در آینده آن استراتژی را بر روی معاملات واقعی خود اجرا کنید. البته در صورتی که کاربران به استراتژی های معاملاتی خاصی دسترسی نداشته باشند می‌توانند از سوشال تریدینگ استفاده کنند و استراتژی های تریدرهای شناخته شده را بر روی معاملات دمو اجرا کنند.

به بیان دیگر حساب دمو یک بازار شبیه سازی شده برای کاربران است که تمام ویژگی‌های بازار واقعی را به همراه دارد. اما با این تفاوت که احتمال ریسک و از دست رفتن دارایی کاربران وجود ندارد. همچنین از آنجایی که بازارهای مالی مخصوصا بازار ارزهای دیجیتال از سود و زیان زیادی برخوردار است ممکن است احساساتی همچون ترس، استرس، طمع در معاملات سرمایه گذاران تاثیرات زیادی بگذارد. از همین رو حساب دمو از غالب شدن این احساسات بر روی معاملات خودداری می‌کند.

 

بهترین صرافی ارز دیجیتال با حساب دمو

 

بهترین صرافی ارز دیجیتال با حساب دمو

ایده راه اندازی دمو معاملاتی از ابتدا با استقبال زیاد روبرو شد زیرا این فناوری از ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار است. برهمین اساس به دلیل استقبال بسیار زیاد کاربران،  بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال دمو را به پلتفرم خود اضافه کردند. با در نظر داشتن این موضوع قصد داریم چند مورد از بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی، که از دمو معاملاتی پشتیبانی می‌کنند را به شما معرفی کنیم که این صرافی ها عبارت‌اند از:

  • صرافی ارز دیجیتال کراکن (Kraken)
  • صرافی ارز دیجیتال بایننس (Binance)
  • صرافی ارز دیجیتال بای بیت (Bybit)
  • صرافی ارز دیجیتال کوین بیس (Coinbase)
  • صرافی ارز دیجیتال کوکوین (KuCoin)

 

دمو در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن

 

دمو در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن

اکنون که با بهترین صرافی های ارز دیجیتال برای ساخت اکانت دمو آشنا شدید بهتر است بدانید صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز به تازگی دمو معاملاتی را در اختیار کاربران قرار داده است. برای استفاده از دمو در این صرافی ابتدا باید وارد سایت بیت ایمن شوید در قسمت اسلاید‌ها و فوتر سایت دمو را مشاهده می‌کنید. در این بخش پس از ورود به اسلاید دمو صفحه‌ای جدید به شما نمایش داده می‌شود که در این صفحه دو جدول با نا‌م‌های نفرات برتر دمو و بیشترین معاملات را مشاهده می‌کنید.

برای ورود به دمو باید گزینه شروع نبرد را در همان صفحه انتخاب کنید که در این صورت صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود که در این بخش باید شماره همراه و کد امنیتی خود را وارد کنید. سپس یک کد تایید برای شماره همراه شما ارسال می‌شود که پس از وارد کردن کد تایید صفحه معاملات بازار آزمایشی برای شما باز می‌شود. بازار معاملاتی دمو بیت ایمن شبیه ساز بازار واقعی می‌باشد، دقت کنید کاربرانی که تا به امروز از دمو بیت ایمن استفاده نکرده باشند حساب دمو آن‌ها به مبلغ 50 میلیون تومان شارژ شده است و پس از آن می‌توانید به خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی بیت ایمن بپردازید.

 

جمع بندی

دمو معاملاتی ارز دیجیتال نه تنها یک ابزار آموزشی بلکه یک پلتفرم ضروری برای کسب تجربه عملی و بهبود مهارت‌های معاملاتی می‌باشد. با این ابزار، کاربران می‌توانند با اطمینان وارد بازار ارز دیجیتال شوند و با روش‌های مختلف معامله‌ در این بازار مالی آشنا شوند. به صورت کلی این امر در بهبود عملکرد و موفقیت آن‌ها در دنیای پویای ارزهای دیجیتال بسیار موثر است. زیرا  استفاده از حساب دمو معاملاتی امکانات بسیار زیادی برای تازه‌ کاران و حتی معامله گران حرفه‌ای فراهم می‌کند. برهمین اساس ما در این مقاله سعی داشیم شما را با مفهوم کلی دمو و آموزش دمو معاملاتی در صرافی بیت ایمن آشنا کنیم.

 

سوالات متداول

 

آیا اکانت دمو در صرافی بیت ایمن به احراز هویت نیاز دارد؟

دمو معاملاتی در صرافی بیت ایمن به احراز هویت نیاز ندارد و برای ثبت نام در دمو معاملاتی کاربران تنها شماره همراه خود را وارد کنند.

آیا دمو تنها برای معاملات ارز دیجیتال است؟

خیر دمو معاملاتی نه تنها برای بازار ارزهای دیجیتال کاربرد دارد بلکه کاربران در بازار فارکس نیز می‌تواند از دمو استفاده کنند.

اگر موجودی صفر شد چه باید کرد؟

اگر موجودی حساب دمو در بیت ایمن صفر شود کاربران می‌تواند 25 میلیون دیگر حساب دمو خود را شارژ کنند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها