نحوه برداشت و انتقال میم فای به تون کیپر و آموزش خرید و فروش memefi در بیت ایمن

بازی میم فای (MemeFi) را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین ایردراپ‌های تلگرامی نام برد که توسعه دهندگان با هدف ارائه یک بازی سرگرم کننده و مفرح میم فای را راه اندازی کرده‌اند و سعی داشتند بازیکنان را دور هم جمع کنند تا بتوانند محیطی جذاب برای آن‌ها فراهم کنند و پروژه MemeFi را به آن‌ها معرفی کنند. به صورت کلی بازی میم فای را می‌توان ترکیبی از موضوعات خنده‌دار یا همان میم‌هایی که در فضای اینترنت وجود دارد با ساز و کار بازی‌های تلگرامی دانست. توسعه دهندگان بازی میم فای با طراحی کاراکتری به شکل یک قورباغه افراد زیادی از جمله نوجوانان را به این مینی بازی علاقه‌مند کرده‌اند.

البته کاراکتر قورباغه تنها جذابیت این بازی نیست بلکه میم فای نیز مشابه سایر ایردراپ های تلگرامی است و افراد می‌توانند با کلیک‌های متعدد بر روی کاراکتر قورباغه و انجام یک سری تسک‌ها سکه دریافت کنند. اکنون که با بازی میم فای آشنا شدید بهتر است بدانید که تیم توسعه دهنده این بازی اعلام کرده است که تا چند روز دیگر ارز میم فای عرضه می‌شود. بر همین اساس فرصت زیادی برای شرکت در این ایردراپ باقی نمانده.

از همین رو می‌توانید کیف پول ارز دیجیتال را به این بازی متصل کنید تا هر زمان ارز میم فای عرضه شد با اتصال کیف پول به بازی انتقال میم فای به صورت اتومات انجام شود. با در نظر داشتن این موضوع ما در این مقاله قصد داریم نحوه انتقال میم فای به کیف پول تون کیپر را به شما آموزش دهیم تا بتوانید توکن های به دست آمده از بازی را به کیف پول خود انتقال دهید.

 

آموزش دریافت توکن های میم فای

 

آموزش دریافت توکن های میم فای

از آنجایی که تا عرضه میم فای زمان زیادی باقی نمانده است کاربران زیادی در تکاپو هستند تا بتوانند در فرصت باقی مانده سکه‌های بیشتری به دست آورند. اما در این میان نگرانی‌های زیادی برای انتقال میم فای وجود دارد زیرا بسیاری از کاربران تازه کار نمی‌دانند که چگونه باید توکن های به دست آمده از بازی را برداشت کنند. از همین رو باید بگوییم نیاز به نگرانی نیست زیرا مدتی است که توسعه دهندگان برای کاربران شرایطی فراهم کرده‌اند تا آن‌ها بتوانند کیف پول ارز دیجیتال خود را به بازی میم فای متصل کنند.

البته پیش از اتصال کیف پول ارز دیجیتال به بازی میم فای بهتر است بدانید که فعالان حوزه ارزهای دیجیتال بر این باورند که ارز میم فای بر روی بستر تون راه اندازی می‌شود از همین رو برای انتقال میم فای باید مقداری تون کوین به عنوان کارمزد پرداخت کنید. از همین رو در قدم اول باید به سراغ خرید تون کوین بروید و سپس این رمز ارز را به کیف پول تون کیپر انتقال دهید. در چند سال اخیر بسیاری از صرافی های شناخته شده خارجی تون کوین را به لیست ارزهای دیجیتال خود اضافه کرده‌اند.

اما در این میان صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز مدتی است که از این رمز ارز پشتیبانی می‌کند برهمین اساس تنها با گذراندن روند ثبت نام و احراز هویت می‌توانید به خرید تون کوین در این پلتفرم معاملاتی بپردازید. از همین رو پس از خرید تون کوین و انتقال آن به کیف پول ارز دیجیتال می‌توانید مراحل اتصال بازی میم فای به کیف پول تون کیپر را آغاز کنید. برای انجام این فرایند در ادامه مقاله قصد داریم به توضیح کامل‌تری در خصوص آموزش اتصال کیف پول توکن کیپر به ربات memefi بپردازیم.

 

آموزش اتصال کیف پول توکن کیپر به ربات memefi

 

آموزش اتصال کیف پول توکن کیپر به ربات memefi

اتصال میم فای به کیف پول ارز دیجیتال روند متفاوتی دارد و توسعه دهندگان بازی دو روش را برای اتصال کیف پول ارز دیجیتال به این بازی در نظر گرفته‌اند. در روش اول زمانی که شما وارد بازی می‌شوید یک پاپ آپ به شما نمایش داده می‌شود که در این بخش باید گزینه Connect wallet را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه یک سری کیف پول ارز دیجیتال که از شبکه تون پشتیبانی می‌کنند به شما نشان داده می‌شود که در میان آن‌ها کیف پول تلگرام و تون کیپر از معروف‌ترین و محبوب‌ترین کیف پول هایی است که می‌توانید برای انتقال میم فای استفاده کنید.

البته از آنجایی که سال‌ها است که محدودیت‌هایی برای استفاده کاربران ایرانی از اپلیکیشن تلگرام در نظر گرفته شده است، استفاده از این کیف پول انتخاب مناسبی نیست زیرا ممکن است دارایی‌های شما با مشکلات زیادی روبرو شود.

از همین رو می‌توانید کیف پول تون کیپر را انتخاب کنید، در این صورت اگر کیف پول تون کیپر را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده باشید بازی به صورت خودکار شما را به تون کیپر منتقل می‌کند. مجددا باید گزینه Connect wallet را انتخاب کنید در این صورت کیف از شما همان رمزی را می‌خواهد که برای ولت خود در نظر گرفته‌اید، پس از وارد کردن رمز، کیف پول تون کیپر به بازی میم فای متصل می‌شود.

 

ساخت کیف پول میم فای

روش دیگری نیز برای اتصال میم فای به کیف پول ارز دیجیتال در نظر گرفته شده است اما این روش کاملا متفاوت است. زمانی که وارد بازی میم فای می‌شوید با بخش‌ها و آیتم‌های مختلفی روبرو می‌شوید که هر یک از این بخش‌ها می‌توانند در روند بازی به شما کمک کنند. در میان این بخش‌ و آیتم‌های بازی گزینه‌ای به نام Wallet قرار دارد که با انتخاب این گزینه صفحه جدیدی نمایش داده می‌شود. از همین رو شما دو گزینه Create wallet و log in را مشاهده می‌کنید که باید بر روی گزینه Create wallet کلیک کنید. پس از انتخاب این گزینه یک عبارت 12 رقمی برای شما ظاهر می‌شود که آن را باید در جایی امن نگهداری کنید.

زیرا این عبارت از اهمیت بسیار زیادی بهره‌مند است و در ادامه به آن‌ نیاز دارید پس به صورت کامل آن را یادداشت کنید و سپس بر روی گزینه Continue کلیک کنید. در این صورت صفحه جدیدی از بازی میم فای ظاهر می‌شود و 12 عبارت مجددا به شما داده می‌شود. اکنون باید بررسی کنید که کدام آن‌ها با عبارت قبلی یکی است پس از شناسایی عبارت‌های یکسان مجددا بر روی گزینه Continue کلیک کنید تا کیف پول ارز دیجیتال شما ساخته می‌شود. یعنی اکنون شما درون بازی میم فای یک کیف پول ارز دیجیتال دارید که می‌توانید رمز ارزهای خود را به آن انتقال دهید.

 

نحوه واریز میم فای از کیف پول تون کیپر به صرافی بیت ایمن

 

نحوه واریز میم فای از کیف پول تون کیپر به صرافی بیت ایمن

صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن پس از عرضه میم فای قصد دارد این رمز ارز را به لیست ارزهای دیجیتال خود اضافه کند. با در نظر داشتن این موضوع در صورتی که بخواهید توکن های به دست آمده از بازی را به فروش بگذارید می‌توانید ارز میم فای را به این پلتفرم معاملاتی انتقال دهید. برای انتقال میم فای به صرافی بیت ایمن ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید، سپس در سمت راست صفحه، گزینه کیف پول را انتخاب کنید. در این صورت یک صفحه جدید با آیتم‌های متفاوت را مشاهده می‌کنید که هر یک از این آیتم‌ها برای انجام عملیات متفاوت در بیت ایمن طراحی شده است.

از همین رو برای انتقال میم فای باید آیتم واریز را انتخاب کرده و در بخش واریز کوین نام میم فای را سرچ کنید. در قدم بعدی شبکه موردی نظری که قصد دارید با آن انتقال خود را انجام دهید، مشخص کنید، البته از آنجایی که ارز memefi بر روی بستر تون راه اندازی می‌شود شما تنها یک انتخاب دارید آن هم شبکه تون است. برهمین اساس پس از انتخاب شبکه تون بر روی گزینه ” دریافت آدرس واریز” کلیک کنید. البته از آنجایی که ارز میم فای از تگ یا همان کامنت (comment) برخوردار است.

با انتخاب گزینه دریافت آدرس واریز یک هشدار به شما نمایش داده می‌شود، در این هشدار ذکر شده که اگر در زمان انتقال میم فای تگ ممو را وارد نکنید با چه مشکلاتی روبرو می‌شوید. در این صورت باید هشدار را به صورت کامل مطالعه کنید و گزینه “مسئولیت وارد نکردن کامنت را می‌پذیرم” را فعال کنید و بر روی عبارت تایید کلیک کنید. در این صورت آدرس واریز و تگ ممو به شما نمایش داده می‌شود که باید تمامی این اطلاعات را کپی کرده و در کیف پول تون کیپر جای گذاری کنید تا انتقال میم فای به درستی انجام شود.

 

نحوه خرید و فروش memefi در بیت ایمن

 

نحوه خرید و فروش memefi در بیت ایمن

پس از انتقال میم فای به پلتفرم معاملاتی بیت ایمن در صورتی که بخواهید رمز ارزهای خود را به فروش بگذارید صرافی بیت ایمن دو روش معاملاتی را برای شما در نظر گرفته است. معامله آسان یا همان مارکت اوردر (Market Order) یکی از این روش‌ها است که کاربران می‌توانند به سرعت با قیمت لحظه‌ای بازار به خرید و فروش میم فای یا سایر ارزهای دیجیتال بپردازند. البته از این روش بیشتر کاربرانی استفاده می‌کنند که عجله دارند و می‌خواهند در لحظه معامله کنند.

معامله حرفه‌ای یا سفارش محدود (Limit Order) روش دیگری است که صرافی بیت ایمن برای معاملات میم فای یا دیگر ارزهای دیجیتال در نظر گرفته است. در این روش معامله گران می‌توانند قیمت معامله را خود مشخص کنند از همین رو هر زمان بازار به قیمت پیشنهادی سرمایه گذاران رسید معامله به صورت اتومات انجام می‌شود. بنابراین برای خرید و فروش ارز میم فای می‌توانید بر اساس استراتژی معاملاتی که مد نظر دارید از این دو روش استفاده کنید.

 

جمع بندی

میم فای یکی از ایردراپ های تلگرامی است که در چند ماه اخیر به دلیل داشتن رابط کاربری متفاوت توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کرده است. زیرا این بازی الهام گرفته از میم ها یا همان جوک‌های فضای اینترنتی است و از کاراکتر به شکل قورباغه برخوردار است. از همین رو بازیکنان در سنین متفاوت می‌توانند با کلیک‌های متعدد بر روی صفحه بازی سکه جمع آوری کنند. البته فرصت زیادی برای شرکت در بازی میم فای باقی نمانده با تیم توسعه دهنده این پروژه به زودی قصد دارند ارز میم فای را عرضه کنند.

برهمین اساس بسیاری از بازیکنان در تلاشند تا در این مدت کوتاه سکه‌های بیشتری دریافت کنند و بازی میم فای را به کیف پول ارز دیجیتال متصل کنند. با در نظر داشتن این موضوع ما در این مقاله قصد داشتیم نحوه انتقال میم فای به کیف پول ارز دیجیتال را به شما آموزش دهیم. البته قابل ذکر است که انتقال میم فای به کیف پول ارز دیجیتال متفاوت است و توسعه دهندگان دو روش متفاوت را برای این بازی در نظر گرفته‌اند.

 

سوال متداول

ارز میم فای چه زمانی عرضه می شود؟

توسعه دهندگان بازی میم فای اعلام کرده‌اندد که در تاریخ 9 اکتبر یا همان 18 مهر ماه عرضه می‌شود اما به دلیل یک سری مشکلات ارز میم فای در این تاریخ عرضه نشد و مجددا تاریخ دقیقی برای عرضه میم فای اعلام نکرده‌اند.

آیا کیف پول میم فای امن است؟

کیف پول میم فای یکی از آیتم‌های جدید این مینی بازی تلگرامی است و در حال حاضر نمی‌توانیم در خصوص امنیت این ولت چیزی بگوییم.

فراموشی عبارت 12 رقمی چه مشکلاتی دارد؟

فراموشی یا گم کردن عبارت 12 رقمی کیف پول میم فای می‌تواند مشکلات زیادی به وجود بیاورد و منجر به از دست رفتن دارایی کاربران شود.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها