تحلیل تکنیکال یونی سواپ UNI؛ تاریخ 7 تیر 1403

یونی سواپ یک صرافی غیر متمرکز محسوب می‌شود به این معنی که هیچ شخص یا نهاد ثالث و واسطه‌ای بین شما و صرافی وجود ندارد و به راحتی می‌توانید در این صرافی ثبت نام کنید و بدون ترس از محدودیت و تحریم و… اقدام به معامله کنید. شبکه یونی سواپ برای همه افراد قابل مشاهده و اصلاح می‌باشد و همین امر باعث پذیرش راحت‌تر این پلتفرم شده است. رمزارز یونی با نماد uni توکن بومی این صرافی محسوب می‌شود که در بین افراد فعال در مارکت کریپتو کاملا شناخته شده می‌باشد و امروز 7 تیر 1403 با تحلیل تکنیکال یونی سواپ uni در کنار شما خواهیم بود. مارکت کپ فعلی یونی سواپ حدود 5.7 میلیارد دلار می‌باشد و با این حساب در رتبه 17 بازار ارزهای دیجیتال قرار می‌گیرد. دامیننس این توکن کمتر از 1 درصد و معادل 0.24 درصد می‌باشد.

 

روند قیمت یونی سواپ uni چگونه است؟

برای تشخیص روند قیمت یونی سواپ بهتر است تایم فریم معاملاتی خود را در نمودار سایت tradingview به حالت 4 ساعته تغییر دهیم. در این تایم فریم به دلیل شکل گیری کندل‌ها در بازه‌ای طولانی‌تر، می‌توانیم دید منطقی‌تری از روند قیمت داشته باشیم.

 

روند قیمت یونی سواپ uni چگونه است؟

 

یونی سواپ بعد از حدود یک ماه نوسان در کانال مستطیل شکل خود که با سقف قیمتی 12 دلار و کف 9.5 دلار همراه بود از حالت خنثی خارج شد و این محدوده را به سمت پایین کراس کرد. از دست رفتن محدوده حمایتی 9.5 دلار به این معنی است که روند قیمت یونی سواپ به سمت نزولی شدن میل دارد. البته از دست رفتن این محدوده به دلیل شوک وارد شده به کلیت بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد و به طور جداگانه اخبار منفی و نگران کننده‌ای در مورد uni منتشر نشده است. در حال حاضر قیمت یونی در حال تکمیل پولبک خود به ناحیه 9.5 دلار می‌باشد و به نظر می‌رسد کندل‌های تاییدیه ریزش در حال شکل گیری می‌باشند.

اگر به اندیکاتور Rsi هم به عنوان یک ابزار کمکی نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که شاخص این اندیکاتوربا رسیدن به ناحیه مقاومتی 50 سیگنال بازگشت قیمت به سمت پایین را صادر می‌کند. ضمنا روند این اندیکاتور با نمودار قیمت یونی همگرایی دارد. در صورت تثبیت قیمت پایین تر از EMA20 که منطبق با محدوده 9.5 دلار می‌باشد بیشترین احتمال برای ریزش مجدد قیمت وجود خواهد داشت و محدوده 8 دلار اولین حمایت جدی برای توقف این ریزش خواهد بود.

 

شرایط یونی سواپ UNI برای نوسان گیری

از آنجایی که شاهد شکست یک محدوده مهم قیمت در نمودار تحلیل تکنیکال یونی هستیم می‌توانیم انتظار به وجود آمدن وضعیتی مناسب جهت نوسان‌گیری از این توکن را داشته باشیم. با تغییر تایم فریم تحلیل خود به حالت 30m مشاهده می‌کنیم که شرایط یونی سواپ برای نوسان گیری مناسب به نظر می‌رسد. اما قبل از هر چیزی توصیه اکید داریم در صورتی که دانش و تجربه کافی در زمینه ترید و نوسان گیری روزانه را ندارید اقدام به انجام این کار نکنید.

 

شرایط یونی سواپ UNI برای نوسان گیری

 

به نظر می‌رسد قیمت یونی در تایم فریم 30m توانایی عبور از ناحیه 9.6 دلار را در حال حاضر ندارد و با تعیین این محدوده به عنوان حد ضرر می‌توانیم به دنبال پوزیشن‌های فروش Sell باشیم. در صورت فعال شدن پوزیشن های Sell محدوده 8.7 دلار می‌تواند برای سیو سود مناسب باشد چرا که این ناحیه یک حمایت جدی برای uni به شمار می‌رود. در صورتی که شرایط کلی بازار تغییر کند و یونی سواپ بتواند بالاتر از 9.5 دلار تثبیت داشته باشد این تحلیل fail خواهد شد. لطفا توجه داشته باشید که در تحلیل تکنیکال هیچ قطعیتی وجود ندارد و حتما باید با رعایت نکات مربوط به مدیریت ریسک و سرمایه پیش بروید.

 

سخن آخر

روند قیمتی یونی سواپ هم‌زمان با ریزش مارکت کریپتو نزولی شده و به نظر می.رسد این افت قیمت تا رسیدن به مناطق حمایتی گفته شده در تحلیل تکنیکال ادامه دار باشد. پس اگر قصد سرمایه‌گذاری در این ارز را دارید بهتر است اجازه دهید تا قیمت یونی سواپ به مناطق ارزنده و کم نوسان‌تر برسد. ضمنا با توجه به شرایط موجود در تحلیل تکنیکال یونی سواپ، در تایم فریم 30 دقیقه‌ای نیز اولویت معاملاتی با موقعیت های فروش می‌باشد و افرادی که به عنوان تریدر روزانه در بازار فعالیت دارند می‌توانند با این دیدگاه به معاملات خود بپردازند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها