تسلط نهنگ ها بر ارز دیجیتال آوه (AAVE)

معمولا تسلط نهنگ ها و سرمایه گذاری زیاد آنها روی یک ارز دیجیتال باعث دامپ های ناگهانی و غیر قابل پیش بینی می شود. تمام این دلایل سرمایه گذاری را به یک سرمایه گذاری پرریسک تبدیل می کند. در حال حاضر این شرایط برای ارز دیجیتال آوه در حال وقوع است.  برخی از رمزارزهای خاص مانند پالیگان (MATIC)، چین لینک (LINK) و در این مورد، آوه (AAVE) از جمله دارایی های دیجیتال هستند که همیشه تعداد ثابت و زیادی نهنگ دارند. به همین دلیل این توکن ها پیشرفت های بسیاری داشتند .

با نگاهی به ارز دیجیتال آوه و عملکرد آن با توجه به افزایش 15 درصدی آن طی 24 ساعت گذشته متوجه پتانسیل های بالای آن می شویم. شاید این توکن دیفای (DeFi) در حال حاضر در موقعیت بهتری قرار گرفته باشد ولی چشم انداز این ارز در بازه های بزرگتر چندان هیجان انگیز نیست. در حال حاضر، 13 نهنگ بر بازار AAVE تسلط دارند. این نهنگ ها 66 درصد از موجودی 16 میلیونی در گردش این ارز را تحت کنترل دارند. بخش زیادی از این سرمایه ها نیز برای مدتی دست نخورده باقی می مانند.

آدرس ها و موجودی ها بر اساس مدت زمان نگهداری دارایی در آنها، به ما نشان می دهد که AAVE در ماه اکتبر (مهر و آبان ) شاهد ظهور هولدرهای بلند مدت بود. این سرمایه گذاران بیش از یک سال است که دارایی AAVE خود را حفظ کردند. علاوه بر این درحال حاضر، این هولدر ها حدود 32.7 درصد از کل آدرس های این شبکه را تشکیل می دهند. این 34.2 هزار آدرس در مجموع حدود 3.87 میلیون AAVE را در خود جای دادند و اکنون بیش از یک سال است که این دارایی در کیف پول این سرمایه گذاران قرار گرفت. اما سوال اینجاست که آیا این موضوع ادامه دارد؟

 

چشم انداز ارز دیجیتال آوه (aave)

 

چشم انداز ارز دیجیتال آوه (AAVE) 

اطلاعات ITB به ما نشان می دهد که از کل 103 هزار آدرس AAVE، حدود 82.8% از آنها در حال حاضر روی ضرر هستند. اگرچه به نظر می آید که شرایط فعلی بازار عامل این امر باشد. در واقع این شرایط همواره پایدار و پیشرو بود، نه یک اتفاق ناگهانی؛ پس می توان گفت، روند رو به کاهش سرمایه گذاران روی سود این شبکه از 94 درصد ماه می 2021 (اردیبهشت) آغاز شد و هنوز ادامه دارد.

آن دسته از دارندگان ارزدیجیتال آوه (AAVE) که این ارز را برای یک ماه یا بیش از یک سال هولد کردند، اوج 629 دلاری آن را شاهد بودند. این در حالی است که اکنون AAVE برای شکست مقاومت 140 دلاری تلاش می کند.

روند کاهش قیمت هنوز 66.38 درصد بالاتر از سطح قیمت در ژانویه 2021 (دی 99) قرار دارد. این مطلب تنها دلیلی است بیشتر این هولدرها همچنان دارایی خود را حفظ کردند. تا زمانی که به همین منوال باقی بماند، این سرمایه گذاران قصد خروج از آن را نخواهند داشت.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد
احمد
2 سال قبل

يعني بخريم هولد كنيم؟

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  احمد

سلام دوست عزیز ما این جا توصیه مالی نمی کنیم ولی با توجه به فاندامنتال های این ارز و جهت خرید نهنگ ها بله میشه گفت این کار درست است

Mohssen
Mohssen
2 سال قبل

شما فاندامنتال آوه رو چطور میبینید؟

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  Mohssen

ارز خوبی برای سرمایه گذاری بلند مدته