اکسی اینفینیتی چیست؟ همه چیز درباره اکسی اینفینیتی (AXS)

توکن های غیرقابل تعویض، که معمولاً به عنوان NFT شناخته می‌شوند، امروزه در حال افزایش هستند. NFT ها نمایش دیجیتالی از اشیاء دنیای واقعی مانند هنر، موسیقی، ویدئو و بسیاری موارد دیگر هستند. یکی از بازی های مبتنی بر NFT، اکسی اینفینیتی است که در ماه های اخیر صنعت کریپتو را تحت تاثیر قرار داد. چرا که که بازیکنان می توانند به سادگی از طریق این بازی کسب درآمد کنند. Axie Infinity گیم پلی بسیار جالبی دارد. به همین دلیل، اکثر مردم Axie Infinity را به سایر بازی های NFT ترجیح می دهند که می تواند به آنها در کسب درآمد کمک کند.

دارندگان AXS می توانند از توکن های خود برای انتخاب ارتقای مورد نظر برای اکوسیستم Axie استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم تا به تحلیل هرچه بیشتر Axie Infinity پرداخته و آن را شرح دهیم.

 

اکسی اینفنیتی (AXS) چیست؟

اکسی اینفینیتی یک بازی مبتنی بر بلاک چین با چند تغییر و تنظیماتی خاص است که از سری بازی‌ های بسیار محبوب پوکمون الهام گرفته شده است. در بازی Axie Infinity، بازیکنان تعدادی حیوان خانگی مجازی به نام اکسی (Axie) را بزرگ کرده و به مبارزه می پردازند. به شخصیت های این بازی اکسی گفته می شود. همان طور که گفته شد، پرورش حیوانات خانگی مجازی به نام Axie و مبارزه با موجودات، تمرکز Axie Infinity است. Axie Infinity را می توان یک مثال عالی از نحوه همزیستی دنیای بازی و ارزهای دیجیتال دانست. بازی اکسی اینفینیتی در دو حالت: (PvE) و (PvP) قابل اجرا است. که اگر در هر یک از این دو حالت برنده شوید، یک توکن SLP (از ارزهای درون بازی Axie Infinity)، به شما پاداش داده می شود.

AXS و SLP دو توکن پروتکل بومی در جهان Axie که یک بازی تجاری و مبارزه ای مبتنی بر بلاک چین است و توسط بازیکنان اداره می شود، هستند. اکسی اینفینیتی با الهام از بازی‌های محبوبی مانند Pokémon و Tamagotchi به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا موجودات مبتنی بر توکن معروف به Axies را جمع ‌آوری کنند، پرورش دهند، بزرگ کنند، بجنگند و معامله کنند. این اکسی ها می توانند اشکال مختلفی داشته باشند و در ۹ نژاد آبزی، جانور، پرنده، حشره، گیاه و خزندگان در دسترس هستند.

هر Axie یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) با ویژگی ها و نقاط قوت مختلف است و می تواند وارد نبردهای 3v3 شود و تیم برنده امتیاز تجربه (exp) بیشتری کسب کند که برای ارتقاء سطح آمار Axie یا تکامل بخش های مختلف استفاده می شود. این اکسی ها را می توان با هم پرورش داد تا نمونه های جدید و منحصر به فردی تولید کنند که می توانند مورد استفاده قرار گیرند یا در بازار Axie فروخته شوند.

مقاله مرتبط: NFT چیست

 

ویژگی های اکسی اینفینیتی

 

ویژگی های اکسی اینفینیتی

اکسی اینفینیتی با تولید شخصیت های جدید، یک بازی با ویژگی های فراتر از سایر بازی های موجود در صنعت بازی های بلاکچین ایجاد کرده است. اکسی اینفینیتی را می توان محبوب ‌ترین بازی مبتنی بر بلاک چین معرفی کرد. دارندگان توکن AXS به می‌توانند توکن‌ های خود را برای دریافت پاداش به اشتراک بگذارند. اما برخلاف برخی دیگر از دارایی‌های قابل معامله در سهام، دارندگان AXS باید برای دریافت پاداش خود بازی کنند. توکن Axie Infinity (AXS) یک توکن ERC-20 است که بر روی بلاک چین اتریوم قرار دارد. در نتیجه، توسط مکانیزم اجماع اثبات کار (PoW) اتریوم ایمن می شود.

اکسی اینفینیتی قصد دارد توکن‌های NFT خود از جمله Axies، Land و دیگر توکن‌های آیتم ‌های درون بازی را از شبکه Loom به یک زنجیره جانبی سفارشی در اتریوم به نام Ronin منتقل کند. Ronin یک زنجیره جانبی ویژه برنامه است که فقط برای اکسی اینفینیتی کاربرد دارد. این زنجیره توسط Sky Mavis، شرکت توسعه دهنده بازی Axie Infinity، در حال توسعه می باشد و برای پشتیبانی تقریباً فوری تراکنش ها، کاهش هزینه های gas و توانایی کمک به مقیاس Axie Infinity استفاده می شود.

 

تاریخچه Axie infinity

اکوسیستم Axie Infinity همچنین دارای نشانه حاکمیت منحصر به فرد خود است که به نام Axie Infinity Shards (AXS) شناخته می شود و برای شرکت در آرای حکومتی کلیدی استفاده می شود و به دارندگان اجازه می دهد در مورد نحوه خرج کردن وجوه موجود در خزانه داری جامعه Axie نظر بدهند. اکسی اینفینیتی در سال 2018 توسط Sky Mavis، یک توسعه‌دهنده بازی متمرکز بر فناوری با تیمی که عمدتاً در ویتنام مستقر هستند، ایجاد شد. این شرکت توسط ترونگ نگوین و الکساندر لارسن تأسیس شد. Trung Nguyen مدیر عامل فعلی این پلتفرم است. نگوین با مدرک کارشناسی مهندسی نرم افزار کامپیوتر فارغ التحصیل شد و قبل از تاسیس اکسی اینفینیتی به عنوان مهندس نرم افزار در Anduin Transactions کار می کرد. گیمر رقابتی سابق الکساندر لارسن نیز به عنوان یکی از بنیانگذاران و مدیر عاملان این پلتفرم شناخته می شود.

لارسن از سال 2017 در زمینه بازی های بلاک چین کار می کند. او قبلاً به عنوان افسر اجرایی امنیتی برای سازمان امنیت دولت نروژ کار می کرد و هنوز هم به عنوان دبیر هیئت مدیره در اتحادیه بازی های بلاک چین حضور دارد. در مجموع، تیم Axie Infinity متشکل از 25 کارمند تمام وقت است که بسیاری از آنها تجربه توسعه بازی های بلاک چین را دارند.

 

قیمت AXS

 

قیمت AXS

قیمت اکسی، در هنگام نگارش این مقاله، 50.44 دلار آمریکا و با حجم معاملات 24 ساعته، 294،399،360 دلار است. همچنین، اکسی اینفینیتی در 24 ساعت گذشته 9.98 درصد رشد داشته است. این توکن در CoinMarketCap، در رتبه ۳۹ بازار رمز ارزها قرار داشته و ارزش واقعی آن 3,072,168,999 دلار است.

 

خرید اکسی اینفینیتی (AXS)

جهت خرید ارزهای دیجیتال از دو روش می توانید اقدام کنید. خرید از صرافی های داخلی و صرافی های خارجی. از اکتبر ۲۰۲۱، پلتفرم های صرافی متعدد معتبری برای معامله AXS، فعال است. صرافی آنلاین بیت ایمن هم امکان خرید و فروش اکسی اینفینیتی با سرعت و امنیت بالا را به شما می دهد. با انجام ثبت نام و احراز هویت در این پلتفرم می توانید به راحتی توکن های AXS را خریداری کنید و به کیف پول های مطمئن انتقال دهید. برای انجام این کار در بالای صفحه، به پلتفرم معاملاتی بیت ایمن وارد شوید، در قسمت ثبت نام اطلاعات خود را تکمیل کنید و با مراجعه به قسمت اطلاعات کاربری احراز هویت خود را انجام دهید.

پس از طی کردن این دو مرحله (ثبت نام و احراز هویت)، می توانید حساب خود را شارژ کنید و AXS را به راحتی بخرید. به این منظور وارد صفحه خرید و فروش اکسی اینفینیتی شوید و در آن اطلاعات مربوط به کادر سبز رنگ را پر کنید. به همین سادگی خرید اکسی اینفینیتی انجام می شود. برای فروش AXS نیز به همین شکل پیش بروید و در مرحله آخر از کادر قرمز رنگ کمک بگیرید.

 

کیف پول های AXS

 

کیف پول های Axie Infinity

اکسی اینفینیتی یک توکن ERC20 است و بر روی بلاک چین اتریوم کار می‌کند که به آن اجازه می‌ دهد از طیف گسترده ‌ای از کیف‌ پول‌ ها  سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری پشتیبانی کند. در ادامه به چند کیف پولی که از این رمز ارز پشتیبانی میکنند اشاره می کنیم. کیف پول های Ledger Nano S و Trezor One: هر دوی این کیف پول ها AXS را بصورت آفلاین و ایمن ذخیره می کنند.

توکن AXS را می توان در کیف پول Atomic، کیف پولی موبایلی که برای سه نسخه اندروید، iOS و دسکتاپ قابل اجرا است ذخیره کرد. کیف پول اتمی از بیش از 300 ارز دیجیتال از جمله AXS و سایر توکن های ERC20 و BEP2، پشتیبانی می کند.

MyEtherWallet: همچنین می‌توانید Axie Infinity (AXS) را در یکی از قابل اعتمادترین کیف پول ‌های موجود ذخیره کنید. تمام توکن ‌های ERC20 از جمله اکسی اینفینیتی را می‌توان با استفاده از MyEtherWallet بدون نیاز به دانلود کلاینت یا نرم‌افزار ذخیره کرد.

 

جمع بندی

اکسی اینفینیتی نوع جدیدی از یک پلتفرم بازی مبتنی بر رمزنگاری است. اگر دانش و توانایی لازم در حوزه رمزنگاری را دارید، این توکن می تواند گزینه خوبی برای سرمایه گذاری شما باشد. چرا که برخلاف نمونه های سنتی سابق که صرفاً برای سرگرمی به وجود آمدند، پتانسیل درآمد این پلتفرم، آن را به گزینه ‌ای مناسب برای سرمایه ‌گذاری برای بسیاری از افراد، به ‌ویژه گیمرها تبدیل کرده است. در این مقاله سعی کردیم تا هر آنچه که نیاز است درباره ی ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی و عملکرد آن بدانید را شرح دهیم. به این امید که با دید جامع تری دست به خرید و فروش اکسی اینفینیتی بزنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها