سلو چیست؟ همه چیز درباره سلو (CELO)

سلو (Celo)، یکی از پروژه های جدید بلاک چینی است که جاه طلبی زیادی دارد. سعی این پروژه در دگرگونی صنعت بلاک چین و ایجاد نوآوری در آن است. این پروژه جدید یک پلتفرم منبع باز است که مبتنی بر تلفن های هوشمند عمل می کند. در واقع ارز دیجیتال سلو یکی از جدید ترین استیبل کوین های بازار ارز دیجیتال به شمار می رود که می توان آن را از طریق تلفن های هوشمند مبادله کرد. اگر شما نیز کنجکاو هستید اطلاعات بیشتری در رابطه با این رمز ارز جدید و کاربردی به دست بیاورید، ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

 

سلو (Celo) چیست؟

سلو یک بلاک چین منبع باز است که هدف اصلی آن بهره وری بهتر از بلاک چین و صنعت تلفن های هوشمند می باشد. این شبکه دارای یک استیبل کوین به نام cUSD هم می باشد که یکی از جدید ترین پروژه های کریپتویی است. پروژه سلو با هدف های بزرگی که داشت نام خود را به خوبی در بین ارزهای دیجیتال مطرح بازار قرار داد. سلو با ارائه روشی سریع ‌تر، ارزان ‌تر و مؤثرتر برای تبادل پول برای 6 میلیارد کاربر تلفن هوشمند در سراسر جهان، می خواهد کار بزرگی را در صنعت تلفن های هوشمند و عرصه بلاک چین انجام دهد.

چیزی که پلتفرم Celo، را از سایر پروژه های ارز دیجیتال متمایز می کند، استفاده آسان از آن و رابط کاربری ساده اش است. برای استفاده از سلو نیازی به کلید های رمزگذاری، رایانه یا دانش قبلی در مورد ارزهای دیجیتال نیست و شما می توانید به راحتی از این پلتفرم استفاده کنید. توسعه دهندگان این پلتفرم علاوه بر CELO، دو کوین اصلی با نام های دلار سلو Celo Dollar و یورو سلو Celo Euro، برای این پلتفرم ساخته اند که هر دو بر پایه استیبل کوین فعالیت می کنند.

 

ویژگی های سلو

 

ویژگی های سلو

هدف اصلی سلو ایجاد ارتباط عمیق در سطح جهانی با استفاده از ادغام فناوری بلاک چین و تلفن های هوشمند است. مدل حاکمیتی نوآورانه Celo، باعث شده هر شرکت کننده بتواند در گسترش پلتفرم سلو شرکت کند. برای مثال کاربران می ‌توانند با افزودنی ‌هایی به نرم ‌افزار Celo، تأیید کاربران یا انتخاب تأییدکنندگان، به برنامه‌ نویسی سلو کمک کنند و در برابر این عمل پاداش دریافت کند. البته نباید فراموش کرد که یکی از ویژگی های بزرگ سلو، مبتنی بودن آن بر استیبل کوین ها است. استیبل کوین ها هنوز در دنیای ارزهای دیجیتال نسبتاً جدید هستند و برخی انتظار دارند پس از شروع Diem به محبوب ترین روش پرداخت دیجیتال تبدیل شوند، زیرا استیبل کوین ها با استفاده از یک پشتیوانه فیات می توانند کم ریسک ترین برای پرداخت های دیجیتالی باشند. در ادامه برخی از مهم ترین ویژگی های سلو را نام برده ایم:

  • سازگاری کامل با گوشی های هوشمند
  • دارای رابط کاربری ساده و در دسترس
  • استفاده از استیبل کوین ها در سطح جهانی
  • سرعت بالای پلتفرم
  • ارائه یک پلتفرم غیر متمرکز و منبع باز

همچنین باید گفت CELO با سایر ارزهای دیجیتال که ممکن است با آنها آشنا باشید کاملاً متفاوت است. برای مثال این رمز ارز کاملا غیرمتمرکز است و چندین کوین محلی ارائه می دهد، از تلفن های هوشمند کار می کند و به کاربران فرصتی برای مشارکت در شبکه ارائه می دهد.

 

قیمت CELO

 

قیمت Celo

قیمت سلو نیز مانند سایر رمز ارز های بازار دائما تحت تاثیر نوسانات قیمتی است. اما اوج قیمتی سلو 9.81 دلار ثبت شده است که در در تاریخ ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ اتقاق افتاد. در حال حاضر نیز قیمت Celo، با نرخ 3.18 دلار احتساب می شود و تسلط بازار آن 0.06% می باشد. همچنین در زمان نوشته شدن این مقاله سلو با ارزش بازار حدود ۱.۲۳ میلیارد دلار در رتبه 73 بازار قرار گرفته و حجم کل مبادلات بازار آن 39,483,200.00 دلار تعیین شده است. همچنین تعدا کل کوین های قابل عرضه سلو ۱ میلیارد است که مقدار ۳۸۷.۱۱ میلیون از آن در گردش بازار می باشد.

 

خرید سلو (Celo)

جذابیت اصلی مبادله ارز دیجیتال Celo، این است که بسیار ارزان تر از انتقال بانکی است. نقل و انتقالات بانکی اغلب مستلزم کارمزد های زیادی است، به خصوص زمانی که بین المللی باشد. همچنین ممکن است چند روز کاری طول بکشد تا آن ها را پشت سر بگذارند. در مقابل مبادله پول با سلو به شما این امکان را می دهد که هنگام ارسال پول برای دوستان و خانواده، واسطه را حذف کنید. درواقع سلو به عمل انتقال پول سرعت می بخشد و شما می توانید به راحتی آن را مباده کنید. برای خرید CELO کار دشواری را پیش رو نخواهید داشت. به راحتی و با انجام ثبت نام و احراز هویت در صرافی آنلاین بیت ایمن، امکان خرید سلو برای شما فراهم می شود.

پس از تکمیل ثبت نام و احراز هویت، با ورود به صفحه خرید و فروش سلو می توانید به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. در این صفحه دو کادر برای ثبت سفارش قرار دارند که یکی مخصوص خرید و دیگری مخصوص فروش CELO است. در بالای هر کدام از کادرها دو نوع سفارش قرار دارد: سفارش عادی و سفارش فوری. نوع اول یعنی سفارش عادی در شرایطی ثبت می شود که شما خودتان قیمت آن را تعیین می کنید و کارمزد کمتری بابت انجام معامله می پردازید. در سفارش فوری شرابط متفاوت است و قیمت بر اساس نرخ لحظه ای بازار مشخص می شود. با این حال می توانید در لحظه سفارش خود را ثبت کنید و منتظر تطابق قیمت پیشنهادی با قیمت بازار نمانید.

 

کیف پول های سلو (CELO)

 

کیف پول های CELO

انتخاب یک کیف پول مناسب برای سرمایه گذاری امن و معاملات روزانه، از مهم ترین مسائل دنیای ارز دیجیتال محسوب می شود که ارز CELO نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین دلیل در این قسمت برخی از بهترین کیف پول های سلو را برای شما عزیزان نام بردیم تا بتوانید با نصب یکی از این کیف پول ها به راحتی ارز سلو را معامله و یا ذخیره کنید.

  • کیف پول لجر Ledger (نسخه سخت افزاری)
  • کیف پول متامسک Metamask
  • استیک ولت Steakwallet (نسخه نرم افزاری)
  • کیف پول سلو ترمینال Celo Terminal (نسخه نرم افزاری)
  • سلو والت CeloWallet (نسخه نرم افزاری)
  • کیف پول ولورا Valora (نسخه نرم افزاری)

توجه داشته باشید هر یک از کیف پول های دیجیتالی که در بالا نام بردیم، هنگام نصب یک کلید خصوصی در اختیار شما قرار می دهند. نگهداری این کلید خصوصی در جایی امن برابر است با امنیت سرمایه شما.

 

جمع بندی

سلو (Celo)، یکی از جدید ترین بلاک چین های منبع باز حوزه کریپتو است. این پلتفرم با اهداف بزرگی که داشت در مدت زمان کوتاهی نام خود را بر سر زبان ها انداخت. این پلتفرم منحصر بفرد روشی آسان و سریع را برای مبادلات دیجیتالی به کاربران خود ارائه می دهد که از طریق گوشی های همراه هوشمند امکان پذیر است. همچنین پلتفرم سلو کاملا غیر متمرکز عمل می کند و از این طریق برای کاربران این امکان را فراهم می سازد تا با استفاده از گوشی های همراه هوشمند به انتقال پول بدون نیاز به واسط بپردازند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها